Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DriverC zei:Om 16:00 was ze er al gisteren, afhankelijk van de opbrengst blijft ze langer of korter.
Gisteren was het mooi weer en dan is er meestal niet veel klandizie en wat er loopt zijn dan voornamelijk kijkers.
Ik laat haar tegenwoordig links liggen, alleen als de nood echt hoog is en er is niets anders, dan is het prima voor een enkele keer.
DriverC zei:Om 16:00 was ze er al gisteren, afhankelijk van de opbrengst blijft ze langer of korter.
Gisteren was het mooi weer en dan is er meestal niet veel klandizie en wat er loopt zijn dan voornamelijk kijkers.
Ik laat haar tegenwoordig links liggen, alleen als de nood echt hoog is en er is niets anders, dan is het prima voor een enkele keer.
DriverC zei:De seks is niet slecht, maar het word snel afwerken, pijpen is matig en snel over op neuken, tongzoenen kan de ene keer wel en andere keer niet.
Hetzelfde met anaal, kan soms alleen met bijbetalen en dan niet intern klaarkomen, heel wisselend wat soms wel en niet kan.
Heb een keer wat van gezegd, dat haar houding mij niet aan staat, werd ze boos en ik mocht nooit meer bij haar naar binnen.
De volgende dag ging ik het uitproberen, geen probleem, liet me gewoon binnen met meteen de mededeling dat het alleen met condoom kon, ik zwaai met een briefje van 50, en toen kon NZC opeens weer wel.
Er zijn genoeg dames waar de service wel op peil blijft, al kom je nog zo vaak en lang, Anna is zo eentje, haar betaal ik met plezier € 50, terwijl ze het ook voor minder doet.
Inderdaad en zeker nooit meer dan 50 betalen, want dan krijgt ze de kolder in haar kop en denkt ze dat ze goed of knap is.beffer007 zei:Laat Roxana voorlopig maar links liggen want ik vond het geen top date zoals jaren geleden.
DriverC zei:Inderdaad en zeker nooit meer dan 50 betalen, want dan krijgt ze de kolder in haar kop en denkt ze dat ze goed of knap is.beffer007 zei:Laat Roxana voorlopig maar links liggen want ik vond het geen top date zoals jaren geleden.