Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ja voor zover ik het weet wel, 7 dagen per week, middag en avond in iedergeval, maar meestal niet tot laat in de avond.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Om 16:00 was ze er al gisteren, afhankelijk van de opbrengst blijft ze langer of korter.
Gisteren was het mooi weer en dan is er meestal niet veel klandizie en wat er loopt zijn dan voornamelijk kijkers.

Ik laat haar tegenwoordig links liggen, alleen als de nood echt hoog is en er is niets anders, dan is het prima voor een enkele keer.

A

Anonymous

Guest
DriverC zei:
Om 16:00 was ze er al gisteren, afhankelijk van de opbrengst blijft ze langer of korter.
Gisteren was het mooi weer en dan is er meestal niet veel klandizie en wat er loopt zijn dan voornamelijk kijkers.

Ik laat haar tegenwoordig links liggen, alleen als de nood echt hoog is en er is niets anders, dan is het prima voor een enkele keer.

heb je nog andere tips op de doubs dan ?

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
DriverC zei:

Herkenbaar.
Ik mag soms Roxana wel lekker vinden. Maar daarna heb ik er ook weer even genoeg van.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
De seks is niet slecht, maar het word snel afwerken, pijpen is matig en snel over op neuken, tongzoenen kan de ene keer wel en andere keer niet.
Hetzelfde met anaal, kan soms alleen met bijbetalen en dan niet intern klaarkomen, heel wisselend wat soms wel en niet kan.
Heb een keer wat van gezegd, dat haar houding mij niet aan staat, werd ze boos en ik mocht nooit meer bij haar naar binnen.
De volgende dag ging ik het uitproberen, geen probleem, liet me gewoon binnen met meteen de mededeling dat het alleen met condoom kon, ik zwaai met een briefje van 50, en toen kon NZC opeens weer wel.
Er zijn genoeg dames waar de service wel op peil blijft, al kom je nog zo vaak en lang, Anna is zo eentje, haar betaal ik met plezier € 50, terwijl ze het ook voor minder doet.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
DriverC zei:
De seks is niet slecht, maar het word snel afwerken, pijpen is matig en snel over op neuken, tongzoenen kan de ene keer wel en andere keer niet.
Hetzelfde met anaal, kan soms alleen met bijbetalen en dan niet intern klaarkomen, heel wisselend wat soms wel en niet kan.
Heb een keer wat van gezegd, dat haar houding mij niet aan staat, werd ze boos en ik mocht nooit meer bij haar naar binnen.
De volgende dag ging ik het uitproberen, geen probleem, liet me gewoon binnen met meteen de mededeling dat het alleen met condoom kon, ik zwaai met een briefje van 50, en toen kon NZC opeens weer wel.
Er zijn genoeg dames waar de service wel op peil blijft, al kom je nog zo vaak en lang, Anna is zo eentje, haar betaal ik met plezier € 50, terwijl ze het ook voor minder doet.

Klopt helemaal. Ze is wispelturig, Roxana. Jammer want ze is wel lekker
Ook is Anna echt mijn favoriet. Top service, altijd weer en nooit een verrassing achteraf

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zit al een paar dagen niet lekker in mijn vel en ook geen zin om te neuken of zo maar vanavond toch maar naar Den Haag gereden om te kijken of het mijn stemming zou verbeteren. Toen ik zo in de Doubletstraat liep zaten/stonden er wel een paar lekkertjes eerlijk is eerlijk. Roxana was op dat moment bezet had ik al gezien dus een paar rondjes gelopen en me wel vermaakt met wat ik zag aan meiden.

Stond te roken tegenover Roxana haar deur en toen ze vrij was er gelijk maar heen gelopen. Ze herkende mij niet meer omdat ik al zeker 4 à 5 jr niet bij haar geweest was maar we liepen gelijk naar achter waar de kamers zijn en ik moet zeggen het is mooi geworden na de verbouwing. Wat ook wel lekker is is dat het bed lekker hoog is waardoor je staand doggy goed kan doen wat voor mij makkelijker is dan doggy op mijn knieën.

Aan Roxana gevraagd of anaal zonder kon samen met pzc en nzc. Ze keek me even aan en zei € 100,00 maar niet anaal volspuiten maar in kutje.
Heb nog geprobeerd of het voor minder kon maar helaas dat ging niet dus omdat ik toch eens anaal wilde neuken en zij een lekker kontje had maar de € 100,00 betaald. Vervolgens uitkleden en even wassen en het bed op. Tongzoenen deed ze in tegenstelling tot de laatste keer dat ik er was niet meer en dat is toch wel een gemis. Vingeren wilde ze ook niet hebben trouwens. Dus maar een beetje kusjes geven en krijgen waarna ze afzakte om me te gaan pijpen. Gelijk pakte ze doekjes er bij om het voorvocht weg te halen. Het pijpen gaat trouwens ook niet diep meer maar alleen het kopje gaat het mondje in en heb haar hand vast gehouden zodat ze niet te veel kon trekken tussen door.

Vervolgens een dot glijmiddel op haar kutje en ze klom lekker blank op mijn lul. Na een tijdje zo neuken overgegaan naar staand doggy om haar anaal te neuken met weer een lading glijmiddel er bij. Het voelde nogal glibberig aan daardoor waardoor ik nou niet kan zeggen dat ik er echt van genoten heb. Vervolgens met dank aan de zink tabletten haar kutje achterlangs goed volgespoten wat ze nog al veel vond en wassen maar en aankleden en naar huis rijden.

Laat Roxana voorlopig maar links liggen want ik vond het geen top date zoals jaren geleden.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
beffer007 zei:
Laat Roxana voorlopig maar links liggen want ik vond het geen top date zoals jaren geleden.
Inderdaad en zeker nooit meer dan 50 betalen, want dan krijgt ze de kolder in haar kop en denkt ze dat ze goed of knap is.

A

Anonymous

Guest
DriverC zei:
beffer007 zei:
Inderdaad en zeker nooit meer dan 50 betalen, want dan krijgt ze de kolder in haar kop en denkt ze dat ze goed of knap is.

haha wat een gek wijfie he, inplaats van de kolder in haar kop een kloder witte pap in haar kutje.
ze kan zo wispelturig zijn had haar op whatsapp dan kan alles kom je er dan kan niks of zomaar uit het niets blocken en weer unblocken.
ze is indd max 50 eu waard en eigenlijk hoe minder hoe beter :p :lol: :lol: :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat op zich wel grappig was, was dat ze in het Engels vroeg. Je neukt toch geen andere meiden zonder condoom hé ?
Heb maar geantwoord dat ik dat niet deed :lol: :lol:

Als of zij alleen met mij zonder condoom zou neuken en verder met niemand. Vond de vraag wel grappig.

A

Anonymous

Guest
Kan er kort over zijn: er is niets meer overgebleven van de Roxana van weleer, zowel qua uiterlijk als qua mentaliteit en inzet. Jammer. Maar dag in dag uit, jaar in jaar uit, uiteindelijk tast dat de bovenkamer aan. Vind dat vaak het probleem bij raamdames, dus mij zal je daar niet snel meer tegenkomen. Los van het feit dat de service zoals zij die vroeger verleende voor een Roemeense heel goed was. Over het algemeen loop ik die dames snel voorbij. Maar goed, ieder zijn smaak.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ze is nooit 100% geweest, heel wispelturig.

Aangezien het hier geen hookers is en we niet roomser dan de Paus zijn, effe een verhaaltje van een jaar of 7 terug.
Ze was boos na een telefoon gesprek met iemand uit RO, volgens mij familie, het ging over haar zusje van 14, ze zou steeds vaker uit gaan en laat thuis komen of heel de nacht wegblijven.
Ik denk, ja ok dat is onverantwoord op die leeftijd, straks overkomt haar nog wat, nee dat was het probleem niet, ik zeg nee wat dan wel ???
Ze was nog maagd en als ze steeds uit gaat, dan zou het kunnen dat ze een keer iemand tegenkomt en vrijwillig laat neuken omdat ze het wil.
Het was de bedoeling om iemand te vinden die flink wil betalen voor een maagdelijk meisje van 14, al dan niet hier in NL, ik dacht toen, jezus zeg wat een zieke familie, draait echt dan alles om geld :?
Je eigen familie, je zusje van 14, om maar aan te geven hoe ze in elkaar zit, er zit totaal geen fatsoen of eigenwaarde in haar.
Vanaf dat moment heb ik flink afstand van haar genomen, een heel enkele keer wip ik binnen, maar dan is het puur zakelijk, ik betaal, doe mijn ding en weer weg, verder wil ik niets met haar praktijken te maken hebben.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Was voor mij toch enkele jaren sinds ik Roxanne geneukt had. Ik had zin in een bakje kontneuken zonder gedoe en nam daarom de weg naar Den Haag. Het was rustig op woensdagnamiddag in de Doublet. Vakantie voor veel dames en lopers blijkbaar. Het viel me op dat er vrij weinig oosteuropees vlees te keuren viel. Voorsl Latino's. De meid Waarvoor ik was gekomen zat netjes voor haar rasm te wachten. Zij is duidelijk enkele kilos aangekomen en heeft nu een buikje. Binnen liet ik haar weten dat ik haar bare in kut en kont wou neuken. Het zou mij € 100 kosten, wat ik had verwacht. Ze liet mij op bed gaan liggen zonder dat ik mij moest verfrisden. Na een rustige pijpbeurt waarbij vooral de eikel met haar gepiercte tong werd behandeld kwam ze in amazone zitten en schoof ik in haar kont. Ze deed actief mee en ik vond het best genieten toen ze mijn eikel telkens net niet uit haar kont liet glijden en hasr aarsringspier weer opspande. Dan in missio in haar kut geëindigd want in haar kont mocht ik niet klaarkomen.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Je heb haar toch niet echt 100 betaald, voor 50 doet ze het ook en meer is ze ook niet waard, zeker niet in de doubletstraat.
Bij mij heeft ze weleens geprobeerd 70 te vragen voor bare in haar kut en kont, zeg dan altijd, heb niet meer dan 50 bij me, dus zeg het maar, gaat ze altijd mee akkoord.
Bare in haar kut is zelfs voor 40 mogelijk, gewoon zeggen dat je niet meer bij je heb :D
En als je voor het begin van de middag komt, zelfs voor 30, omdat ze dan snel de kamerhuur binnen wil harken.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Ik heb deze dame nu een aantal malen bezocht maar ben tot nu toe iedere keer met een glimlach vertrokken. Misschien is ze niet zo leuk meer als vroeger, ik kan dat niet beoordelen, maar ik vind haar zeker de moeite waard. Ze pijpt niet diep maar wel errug lekker, kijkt me altijd ondeugend aan en heeft een heerlijk glad poesje, zeker als je bare gaat. Kom nou jongens, waar vind je zoiets voor 50 euries of zelfs minder als ik anderen mag geloven.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Ik heb misschien een andere insteek. Ik kom in de eerste plaats om een mooie meid te neuken. Als dat bare kan is dat mooi meegenomen. De dames die op dit forum voor de Doublet worden beschreven vallen voor mij in de categorie erg rijp. Misschien zo'n meid als Gina niet maar die ben ik nog niet tegen het lijf gelopen. Dus als iemand een tip voor me heeft voor een leuke meid met de looks van Roxana houd ik me aanbevolen.

Terug
Naar boven