Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Anaal ZC hangt ook van haar bui af, soms absoluut niet, maar dan is het met bijbetalen weer geen probleem.
Of niet in haar kontje klaarkomen, het is maar net hoe haar pet staat.

Ze is inderdaad anaal aardig wat gewend, ooit van een buurvrouw van haar vernomen, dat ze zich met gemak 10x of meer anaal laat neuken op een dag en dat geloof ik graag, want je glijd er wel erg makkelijk in.
Zou ze interesse hebben om een anal-only gangbang te doen :D

RLD_COP

Snuffelaar
16 jun 2015
24
0
Gisteren weer even langsgegaan bij Roxana, ze was in een goede bui. Lekker lange pijpbeurt van haar gehad. Het is inderdaad niet veel meer dan het topje afzuigen, anders had ik op dat moment al mijn kruit verschoten. Nu heb ik haar heerlijk in missio doorgeneukt en klaargekomen. Ze blijft een geil loedertje.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Vandaag een rondje Den Haag gedaan maar helaas ik heb Roxana niet gezien. Haar handdoek hing wel over haar stoel maar meer zag ik ook niet.
Ook andere dames die ik geselecteerd had niet aangetroffen in de Doublet- en Geleenstraat :(

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Van de week weer eens bij deze lolita op bezoek geweest. Was weer als vanouds, ze had er zin in. Eerst lekker laten pijpen, toen vaginaal begonnen en anaal afgemaakt! Het verbaast me iedere keer weer dat ze zoveel kan hebben anaal!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Roxana vorige week weer heerlijk voorzien van een goede creampie (die zink tabletten werken top!). Toen ik in de straat kwam waren haar gordijnen gesloten, maar na een minuut of 10 wachten gingen ze open, en kon ik gelijk naar binnen. Ze zei dat ze zich nog wel even op moest frissen, maar ik gaf aan dat dat voor mij niet hoefde. Ze keek een beetje vreemd, maar deed wel zoals ik zei. M'n voorganger was ook bare gegaan, want ze was goed nat...en niet van haar zelf denk ik :D heerlijk om een volgespoten poes te neuken! Roxana is echt een topper!

A

Anonymous

Guest
Wanneer was je bij haar?
Ik heb haar al een week niet zien zitten.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Op Hookers post iemand vandaag, dat ze voorgoed terug is naar RO, zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=110042&page=15
Hebben we wel vaker gehoord dat ze terug was naar RO, als het geld op is, dan gaat ze weer bij iemand bedelen om terug te komen :lol:

Ik zag vandaag wel haar naambordje achter het raam waar ze altijd staat, raam was verder donker, heb haar ook niet gezien.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Zag net op hookers dat het bericht door iemand gepost is, die zich gisteren aangemeld heeft en dat dit zijn eerste bericht is.
Er word dan terecht aan de waarheid van dat bericht getwijveld.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
De huidige kamerbewoonster huurt onder van roxana. Roxana hecht aan haar kamer, maar de huur moet dan wel doorbetaald worden...reken er maar op dat roxana binnenkort weer opduikt.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Haha, ik dus een regelrecht lulverhaal van die gast die schreef dat ze gestopt was :lol:

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Of Roxanna heeft wat anders verteld tegen hem, wat ook niet geheel ongeloofwaardig is. De eerste dvp die 100% eerlijk is moet ik nog tegen komen :lol:

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Dat kan ook, helemaal 100% is ze niet, als je haar iets vertelt begrijpt ze heel vaak iets anders.
En dat geld ook voor iets wat ze zelf vertelt en dan heb je al snel spraakverwarring.

A

Anonymous

Guest
Voor de geïnteresseerden, ze zit er gewoon. Net gezien op haar vertrouwde plek.

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Ze is inderdaad niet gestopt, heb ik vanmiddag weer eens mogen ervaren :D
Ik had bij Jana van de overkant mijn eerste kruit al in een cd geschoten, om het bij Rox wat langer te kunnen volhouden. Na een halfuurtje rondwandelen om af te koelen, bij Rox naar binnen gegaan. Ben in de afgelopen jaren een beperkt aantal keer bij Rox binnengewipt, nooit bare overigens, vorige keer was denk ik een jaar of 3 terug. Leuk is dat ze me nog herkende ook ("jij bent Cees" :) ) Ze was in een goed humeur en lekker relaxed.
Anyway, na overhandiging van 50 euro wist ze al hoe laat het was (" oh, jij wilt extra") en na uitkleden eerst een tijdje knuffelen en tongen, daarna pijpen. Dat zal ze nooit echt goed kunnen maar ze deed het rustig en de stramme kabouter stond al snel in de houding. Daarna ging ze erop zitten en hop, in d'r flamoesje...en er weer uit want zonder glip ging het niet werken. Beetje invetten en daar ging ze. Man man wat is die strak, ik hield het best aardig vol vond ik maar het orgasme kwam toch wel vlot. Uitspoelen over de wasbak, is toch een bijzonder gezicht.
Roxana is toch wel de koninging van de bare vluggertjes.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Lijkt me wel lekker om bij haar eens anaal te proberen. Weet alleen niet wat ze voor het filmen vraagt.

Terug
Naar boven