Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Bij haar is het dagelijks een gangbang, zonder dat je jouw voorganger ziet...

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
maakt ze na elke klant haar kutje goed schoon of neemt ze het niet zo nauw. Ik heb er geen probleem mee als ik het zaad van m'n voorganger als glijmiddel kan gebruiken.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Mijn ervaring van de paar keer dat ik in het verleden daar ben geweest is dat ze na de sex op de wastafel klimt en ze haar kutje schoonmaakt. En moet zeggen heb 1 keer haar kontje geneukt en dat was ook prettig. Moest alleen wel in haar kutje klaarkomen dus die heb ik dan ook volgespoten.

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Mijn ervaring van de paar keer dat ik in het verleden daar ben geweest is dat ze na de sex op de wastafel klimt en ze haar kutje schoonmaakt. En moet zeggen heb 1 keer haar kontje geneukt en dat was ook prettig. Moest alleen wel in haar kutje klaarkomen dus die heb ik dan ook volgespoten.

dit klopt inderdaad dat ze haar kutje wel schoon maakt en zoveel mogelijk eruit probeert te halen

A

Anonymous

Guest
ThulsaDoom zei:
Ik zou het ook graag willen weten. Ze was er begin juli niet.

heb ook nog even gekeken naar haar facebook paginas alleen die zijn allemaal lang niet geüpdate ...

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Roxana weer bezocht na haar vakantie. Jezusmina, ze wordt met de dag dikker. Ze heeft weer extra plakplaatjes laten zetten, het wordt er allemaal niet mooier op. Gevraagd naar dezelfde dienstverlening als altijd, dus zc in alle gaten. Dat kon absoluut niet volgens Roxana, zeker niet voor 50 euro. Wat moest het dan kosten was de vraag, 80 euro. Ik vroeg of ze een zonnesteek had opgelopen tijdens haar vakantie en haalde mijn 50 euro tevoorschijn.
Toen kon het wel voor het 'oude tarief'.
Pijpwerk is nog steeds beroerd en zal het altijd wel blijven. Toen neuken, en ze begon te klagen dat mn lul te groot was voor haar kont en kut, ik kon er maar met een paar cm in. Na een aantal onnodige onderbrekingen alsnog de finish gehaald. Als zo'n wijf nou gewoon doet wat de klant zegt is ie zo klaar, maar dat begrijpt ze niet.
Voorlopig kom ik er niet weer, tenzij de druk heel groot is.

ThulsaDoom

Toogplakker
25 jul 2018
74
20
Geen Roxanna vandaag of gisteren. Haar teken staat in het venster, maar dat is ze niet. Ik zag haar omstreeks 11 uur 's ochtends in haar straatkleren vertrekken.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ik was gisteren bij en kent mij al lange tijd. haar (ken haar al sinds ze daar werkt en bezoek haar eens per jaar).
Al thuis gedoucht en daar het gereedschap schoon gemaakt ging ik liggen.
Met of zonder ? Zonder. 50. (weet ik). Maar ik mocht dan niet in haar klaarkomen anders kan ze zwanger worden want ze heeft nu een vriend.
Ze ging uitgebreid schoonmaken wat een beetje pijnlijk was. Pijpen was daarna redelijk.
Neuken ging eerst goed maar ze wees weer erop dat ik op haar buikje moest klaarkomen. Is dat nieuw bij haar ?
Ik kon helaas dan ook niet klaarkomen en ben ermee gestopt.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ik kom heel sporadisch bij haar, de laatste keer is alweer een tijdje geleden.
Bij mij probeert ze het ook iedere keer, het is dat ik haar geintjes ken, dus maak ik iedere keer aan de deur duidelijke afspraken.
Wat ze echt niet wil is dat je in haar kontje spuit, vroeger (jaren geleden) mocht het wel.

Ze is behoorlijk aan het aftakelen en echt geen € 50 meer waard.
Laat je verder niets wijs maken door haar, ze kan heel goed een slachtofferrol spelen, familie ziek, beroofd, vriend vandoor met geld, etc etc.
Als ze geld wil, dan zal ze dat moeten verdienen door te werken, net als iedereen.

ThulsaDoom

Toogplakker
25 jul 2018
74
20
Ik ben in de loop der jaren vele malen naar Roxanna geweest. Echter, zoals is gemeld, dringt ze er nu op dat je naar buiten klaarkomt. Ik zal niet opnieuw bezoeken. Schaamte.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Volgens berichten op Hookers, gaat ze er binnenkort mee stoppen, geen idee of dat serieus is of een leugen om snel extra geld binnen te halen.
Ze heeft wel vaker aangegeven te gaan stoppen, ik zal haar niet missen, haar dienstverlening is de laatste jaren toch al slecht.

janjaap

Toogplakker
22 okt 2017
49
1
Als ze gaat stoppen is toch wel Jammer
Ze was altijd beschikbaar en niet onknap en bovenal niet duur voor zaaddump

Terug
Naar boven