Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Torren zei:
Ja raar naar waar.
Maar jullie willen d'r ook niet missen toch? Blijft klein lekkertje die voor weinig bare is te neuken. :D :D

Als je zo met haar te doen hebt dan ga je naar haar toe en help haar !!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Klereleier zei:
beffer007 zei:
En het kadootje wat je van haar kreeg was dat recent en zo ja wat kreeg je van haar ?

Ik deed ze niet zonder!
heb heb hier ook niet verteld dat ik een cadeautje kreeg.

Zoals je het schreef leek het er op dat je haar wel een keer zc genomen had maar oké dat was dus niet zo.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
beffer007 zei:
Klereleier zei:
beffer007 zei:
En het kadootje wat je van haar kreeg was dat recent en zo ja wat kreeg je van haar ?

Ik deed ze niet zonder!
heb heb hier ook niet verteld dat ik een cadeautje kreeg.

Zoals je het schreef leek het er op dat je haar wel een keer zc genomen had maar oké dat was dus niet zo.

Als het verhaal zo mag lezen zou zij hem er zo ingeduwd hebben , lijkt me eerder weer een no go verhaaltje gewoon negeren dus

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Volgens de recencies op het oude forum gaf deze dame wel eens iets door. Het goede nieuws is dat zij zich regelmatig laat testen en eventueel behandelen. Een normaal risico dus.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Is Roxane al terug aan het werk. Zou d'en uitstapje plannen maar rij niet graag 125 km voor niets.
Dank voor het antwoord.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Torren zei:
Ja raar naar waar.
Maar jullie willen d'r ook niet missen toch? Blijft klein lekkertje die voor weinig bare is te neuken. :D :D

Vreemd dat jij niet de eerste bent die meldt dat ze er is !!!
Dus hup na haar toe en sponsor haar voor de terugreis ;-)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Een wandelaar die na 15 min. buiten stond, terwijl de afspraak 30 min. was.
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=110042&page=14
Komt me bekend voor, heeft ze bij mij ook een keer geflikt, had meer dan € 50 betaald voor 30 min., heb er wat van gezegd en kreeg een zuur gezicht te zien van pech gehad voor je.
Als de nood hoog is en er is echt niets anders, dan wil ik weleens binnen wippen, snel snel moet het als je éénmaal betaald heb :x

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Correct, ik heb haar gisteren weer voorzien van een interne donatie nadat ik haar eerst anaal onder handen had genomen. Heerlijke geile lolita blijft het!

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Gisteren Roxje voor het eerst in lange tijd bezocht, probleem bij haar is als je te vaak komt, dat ze het dan snel snel afraffelt.
Vooraf duidelijk gevraagd of ik goede seks kon verwachten, want de laatste keren was het snel snel en daarom kom ik niet meer.
Wil niet zeggen dat de vonken er dit keer van af spetterde, maar ze deed haar best met wat voorspel.
Alleen jammer dat het pijpen niet veel meer dan het topje er in en veel trekken.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Terug
Naar boven