Vrijdag op de valreep voor het weekend toch nog even bij Venus binnen gewipt. Waar ik eerder deze club nog voorbij reed, vandaar te moe voor extra kilometers. Als eerst mijn beklag gedaan bij de theke over de mindere hygiëne ten opzicht van bijvoorbeeld Arabella, maar ze deed er niet veel mee. Dan maar kort douchen en de slipper geen moment uit, de wormpjes kropen nog vrolijk rond in de douche :?. Was niet van plan lang te blijven, dus snel naar boven en te kijken weke dames er zaten te wachten op Mart. Inderdaad was Anna-Maria volgens de overige dames gestopt. Ik geloof het niet, dus de komende tijd de oogjes en oortjes los, dan zal ze wel ergens opduiken. Zo jong en dan stoppen daar trapt ome Mart niet in. Wel zat ze de laatste tijd niet lekker in haar vel, dus even een korte break of erger aan de antibiotica. Dat laatste kan goed daar ze bij mijn laatste kamerbezoek over buikpijn een een pijnlijk poesje klaagde.
Dit keer was mijn slachtoffer het mooiste meisje van de klas Yasmin. Had al langer veel lol met haar in de woonkamer, maar het was slechts een keer tot een kamer gang gekomen. Daar het rustig was ben ik bij haar gaan zitten en ze vroeg mij waarom ik na één keer niet meer met haar ging. Heb haar eerlijk verteld dat het de laatste keer te tam was. waarna ze vroeg of ze opnieuw op examen mocht. Nou vooruit begin dan maar eens met een een pijpbeurt waarbij Mart zijn hersenen uit zijn pik gezogen worden. Ze zoog alsof haar leven er vanaf hing en na een goede tien minuten zuigen deze mooie meid mee naar boven genomen, of zijn mij
. Op de kamer ging het spel verder. Lang en diep pijpen en vervolgens zeer geil en intiem neuken. Dat alles zoals wij gewoon zijn zonder condoom. Daarbij heb ik twee keer een pauze ingelast om niet al met 10 minuten haar poesje te vullen en weer beneden te zijn. Dat doet Mart zijn reputatie niet goed en moest dus ten voorkomen worden. Maar tegen het einde van het half uur zonder moeite alsnog haar zacht roze kutje volgespoten en voldaan een douch genomen......... uhn toch niet naar de bar gegaan zonder te douchen om na wat colaatjes naar huis te gaan en daar heerlijk fris te douchen. Nee Ik heb echt heerlijk genoten van de deze dame, maar ga liever met haar kutsap aan mijn pik in de auto zitten, dan één of andere ziekte op te lopen door de Venus douches
:evil: :mrgreen:
Dit keer was mijn slachtoffer het mooiste meisje van de klas Yasmin. Had al langer veel lol met haar in de woonkamer, maar het was slechts een keer tot een kamer gang gekomen. Daar het rustig was ben ik bij haar gaan zitten en ze vroeg mij waarom ik na één keer niet meer met haar ging. Heb haar eerlijk verteld dat het de laatste keer te tam was. waarna ze vroeg of ze opnieuw op examen mocht. Nou vooruit begin dan maar eens met een een pijpbeurt waarbij Mart zijn hersenen uit zijn pik gezogen worden. Ze zoog alsof haar leven er vanaf hing en na een goede tien minuten zuigen deze mooie meid mee naar boven genomen, of zijn mij