Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vrijdag op de valreep voor het weekend toch nog even bij Venus binnen gewipt. Waar ik eerder deze club nog voorbij reed, vandaar te moe voor extra kilometers. Als eerst mijn beklag gedaan bij de theke over de mindere hygiëne ten opzicht van bijvoorbeeld Arabella, maar ze deed er niet veel mee. Dan maar kort douchen en de slipper geen moment uit, de wormpjes kropen nog vrolijk rond in de douche :?. Was niet van plan lang te blijven, dus snel naar boven en te kijken weke dames er zaten te wachten op Mart. Inderdaad was Anna-Maria volgens de overige dames gestopt. Ik geloof het niet, dus de komende tijd de oogjes en oortjes los, dan zal ze wel ergens opduiken. Zo jong en dan stoppen daar trapt ome Mart niet in. Wel zat ze de laatste tijd niet lekker in haar vel, dus even een korte break of erger aan de antibiotica. Dat laatste kan goed daar ze bij mijn laatste kamerbezoek over buikpijn een een pijnlijk poesje klaagde.

Dit keer was mijn slachtoffer het mooiste meisje van de klas Yasmin. Had al langer veel lol met haar in de woonkamer, maar het was slechts een keer tot een kamer gang gekomen. Daar het rustig was ben ik bij haar gaan zitten en ze vroeg mij waarom ik na één keer niet meer met haar ging. Heb haar eerlijk verteld dat het de laatste keer te tam was. waarna ze vroeg of ze opnieuw op examen mocht. Nou vooruit begin dan maar eens met een een pijpbeurt waarbij Mart zijn hersenen uit zijn pik gezogen worden. Ze zoog alsof haar leven er vanaf hing en na een goede tien minuten zuigen deze mooie meid mee naar boven genomen, of zijn mij :D . Op de kamer ging het spel verder. Lang en diep pijpen en vervolgens zeer geil en intiem neuken. Dat alles zoals wij gewoon zijn zonder condoom. Daarbij heb ik twee keer een pauze ingelast om niet al met 10 minuten haar poesje te vullen en weer beneden te zijn. Dat doet Mart zijn reputatie niet goed en moest dus ten voorkomen worden. Maar tegen het einde van het half uur zonder moeite alsnog haar zacht roze kutje volgespoten en voldaan een douch genomen......... uhn toch niet naar de bar gegaan zonder te douchen om na wat colaatjes naar huis te gaan en daar heerlijk fris te douchen. Nee Ik heb echt heerlijk genoten van de deze dame, maar ga liever met haar kutsap aan mijn pik in de auto zitten, dan één of andere ziekte op te lopen door de Venus douches :oops: :evil: :mrgreen:

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Yep ik herken dat Mart, Jasmin kan een hele geile donder zijn of ligt je tam aan te kjken. Ze heeft wel een super lekker kutje hoor.

Ander vraagje.....ik las op een ander forum dat iemand in duisburg vaak ook filmt voor een extra aan de dame. Nou kan het haast niet anders dan dat het om Venus gaat denk ik. Heeft iemand hier ervaring mee, zouden de dames daarvoor in zijn?

alvast bedankt

dap86

Snuffelaar
6 apr 2015
9
0
Inmiddels resultaat toch Chlamydia... alle overige zaken waren gelukkig negatief.

Chlamydia is goed te behandelen met een antibiotica kuur van een week.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
dap86 zei:
Inmiddels resultaat toch Chlamydia... alle overige zaken waren gelukkig negatief.

Chlamydia is goed te behandelen met een antibiotica kuur van een week.

Hoppa Beterschap. Chlamydia heb je zo te pakken daar. Ik zet mij geld op Dana, had de laatste keer ook bultjes op haar kut. Heb toen hoor geile bekkie volgespoten.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Na mijn avontuur vandaag met Lina in freude kreeg ik op de terugweg bij Kreuz Kaiserberg weer ontzettend veel last van jeuk aan mijn zak. Er zat niks anders op er moest nog een keer gebeukt worden voor ik zou doortrekken richting ons koude kikkerlandje waar ao clubs uit den boze zijn.

Snel de A3 opgedraaid en geheel zonder navigatie de Konrad-Adenauer-Ring gevonden. Tja ik ken de wegen richting al die mooie dames inmiddels met mijn ogen dicht. Aangekomen bij Venus werd de deur door een dame met prachtig mooie grote ogen opgedaan, voor wie er vaker komen weten over wie ik het heb Jasmin.

Het wad rust met man en vrouwen..... Bah er waren er maar tien en juist niet de dames waarop ik gehoopt had. Dan Jasmin maar weer eens met een bezoek vereren. Ze was zo vrolijk aan de deur dat ik het er maar eens op moest wagen. Ik kende haar al van een jaartje terug dus dit werd haar 2e en laatste kans. En hoe, man die meid heeft bijgeleerd. Lekker zacht zoenen en diep pijpen op de bank wat uiteindelijk resulteerde in een fantastisch kamer gang. Ook hier fijn door pijpen en zoenen. Maarrrrr wat een strak en nat kutjes heeft zij nog altijd. Echt super lekker, je hebt kutjes en kutjes waarbij die van Jasmin in de boven categorie valt. Prima sessie dus.

Daarna war koekjes cola en hup naar huis. Het was mooie geweest. Het is nog maar maandag en er moet wat geld overblijven om deze week nog eens de jacht te kunnen open ergens in het mooie Deutschland waar ao nog altijd een zekerheidje is...... :mrgreen:
.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
was er zondag geweest ook al was ik wat overmoeid maar wel zo geil dat ik toch ging. Mijn plan was om Larissa te nemen en ze deed ook nog de deur open. Ze herkende mij van zo'n 2 maanden geleden toen ik met haar de eerste keer ging kameren. Ze kon nog een paar prive kleinigheidjes van mij
herinneren toen ik naast haar zat. Na een voorpijpsessie naar de kamer. Verrassend vroeg ze of ik met condoom wil. Mijn antwoord was natuurlijk Nee en wij gingen van start. Na meerdere standjes zei ik tegen haar dat het nog niet lukt om klaar te komen en zij ging alles uit de kast halen met weer lange pijpsessie. Helaas. Na een uurtje bijkomen had ik mijn oogje op Melli maar die ging net eten. Dus maar gegeken wat er nog leuk uitzag en daar zit een beetje schuchtere blondje in de hoek bij de deur/bar. Eleni (22) en is erg terughoudend maar
korte tongzoen ging dan nog net en geen pijpsessie voor de bank wat ik anders wel heerlijk vind. Wie weet ontdooid ze wel op de kamer.
Moest wel eerst de 30€ vooruit betalen aan de bar wat ik nog niet kende en de barvrouw zei dat dit sinds kort zo is ipv achteraf betalen. Geen idee maar is even lastig om even geld uit het kluisje te halen en doe dat liever daarna. Op kamer ging ook Eleni vragen of ik met condoom wilde.
Nieuwe huisregels ? Ook hier weer Nee als antwoord. Pijpen is redelijk maar verder lieve meid en pas een maand hier en kan alleen engels. Omdat ik het zo'n lieve meid vind, haar een lange befbeurt gegeven en er kwamen niet veel later schokkende bewegingen van haar en hield mijn hoofd vast om niet op te houden en met haar benen mijn hoofd ingeklemd werd. ze was volop aan het genieten en dat maakte mij geil en kon hem erin schuiven tussen haar mooie kutlippen.
Tja, had ik maar die avond ervoor niet zoveel bier en wijn gedronken. Maar heb er geen spijt gehad om daar te zijn. Even tussenuit wippen ipv bij familie in roergebied de hele dag rond te hangen en zogenaamd even kennissen opzoeken. Eigenlijk zou ik vaker even tussendoor even weg gaan maar vaak ben ik toch even langs bij kennissen. Probeer dan meestal logistiek en goed adres te vinden als het mogelijk is want ik rij zonder navigator maar ben meestal goed voorbereid een dag ervoor en de route via routeplanner zit in mijn hoofd.
Dus 2 dagen later ging ik naar de chinese Lina (zie onder "chinese dames")

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Bij mij vragen de dames dat nooit hoor Tim, ik weet wel dat ze wat voorzichtiger zijn geworden ivm controles. Nu hebben ze het maar gevraagd en kunnen ze daar altijd op terugvallen. Het vooraf betalen is al sinds enkele weken zo. Er zijn gasten die wel lekker AO gaan neuken en vervolgens geen geld bij zich hebben. Jammer maar ook hier geldt weer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden....... Zoals zo vaak in de wereld :evil:

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Het wisselt, de ene keer moet ik vooraf betalen en de andere keer achteraf. Geen idee waar het aan ligt.

Maar heeft iemand wel eens foto's of video gemaakt tijdens het kameren? Benieuwd of er dames voor in zijn

Gr
Bankie

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
bankstelturbo zei:
Het wisselt, de ene keer moet ik vooraf betalen en de andere keer achteraf. Geen idee waar het aan ligt.

Maar heeft iemand wel eens foto's of video gemaakt tijdens het kameren? Benieuwd of er dames voor in zijn

Gr
Bankie

Klopt vooraf of achteraf betalen hangt af van hoe druk het is en wat voor type klanten er aanwezig zijn ;)

Er zijn verschillende dames die foto's laten maken....... je kunt hiervoor terecht bij oa Michaela, Dana en Sarah :cool:

Overigens kom ik er nog maar weinig. De laatste keer met de Theke gesproken over de verschrikkelijke riool stank en de wormen die in de douches rondkruipen. Dit is nu al weken een probleem. Ze gaf aan dat dit elk jaar terug komt en ze er niks aan kunnen doen. Het heeft te maken met de infrastructuur van de club. De douches bevinden zich in de kelder benden straat niveau. Met regen komt het riool naar boven in douches wat met als gevolg stank en andere ongemakken. Voor zijn douches en hygiëne van groot belang, dus de kans dat ik nog veel bij Venus kom is hiermee aanzienlijk gedaald :cry:

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Hey Mart,

Dank je voor de info. Op de een of andere manier had ik wel verwacht dat Dana daar voor in is haha. Die doet alles volgens mij. Sarah, wie is dat dan?

Mijn voorkeur zou eigenlijk bij jasmin liggen......mooi ding is dat. Maandag ga ik richting Duitsland dus zal mij benieuwen.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Haha yes Dana had iedereen kunnen raden. Sarah werkt af en toe in Venus maar meer in Freude. Bij bezettingsproblemen komt ze het team af en te ondersteunen, geen vast gezicht in Venus, wel super geil :lol:

Ben benieuwd naar je ervaringen en foto's :roll: :mrgreen:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Afgelopen maandag wegen omstandigheden eerder terug uit het buitenland en na een spoedige bagage afhandeling op airport Düsseldorf geen zin om naar huis te rijden en dus op de sofa's van Venus neergeploft. Tot mijn blijdschap trof ik een aantal nieuwe vrouwen en na enige tijd van observatie gekozen voor de mooie Veronica. Veronica bleek 22 en van Bulgaarse afkomst. Nieuw in Venus en ook nieuw in het voor ons bekende AO circus. Ik weet dat het schijnveiligheid betreft, maar op één of andere manier kies ik vaak nieuwe dames omdat ik me hier veiliger bij voel. Zo ook dus Veronica. Ze bleek een fantastische keuze. Zeer diep pijpen, keelneuken met kokhalzen en dat een half uur lang (waar vind je dat nog) en heerlijk zonder neuken in een zeer strak en lekker poesje. Deze babe bleek voor Mart geschapen waardoor een half uur spoedig herhaald werd en Mart na twee sessie's geen puf meer had in de andere nieuwe occasions. Wel even gepolst, alle nieuwe dames bleke van Bulgaarse afkomst en zullen spoedig wel een proefrit van ome Mart tegemoet mogen zien. Want eerlijk is eerlijk qua looks zagen ze er alle drie bovengemiddeld uit...... :roll: :mrgreen:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Noorman zei:
Hoe is het nu met de wormpjes in de douche?

Noorman

Die zijn er nog en zullen ook wel niet verdwijnen. Riolering is her probleem. Kortom douchen uiterst rechts en slippers aanhouden en vooral niet omlaag kijken ;)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Dank voor je antwoord!
Ik vind we bedenkeljk, vies , eng hoor.

Effe niet (mede hierdoor!)

Noorman

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik begrijp je gedachte. Ik denk alleen dat de wormpjes qua hygiene niet meest verontrustend zijn.
Heb jij gezien hoe vaak ze bijvoorbeeld het beddenlinnen verschonen? Alle sappen die over de dag in de ronde vliegen, denk je dat deze op het handdoekje blijven? :lol:.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Hey allemaal,

Beetje laat maar eind november inderdaad naar Venus gereden met een klein filmcameratje mee. En ja hoor 1 van de bekende dames was er voor in en ik heb een heerlijk aandenken aan die dag. Het viel me wel op dat de stemming een beetje minder was. Na het filmen nog even met bahar naar boven geweest.....ook die kamergang bevestigde de sfeer. Ze had er niet veel zin in en alles Was te veel. Gelukkig wilde Jasmin nog wel een gokje wagen. Wat een heerlijke meid is dat toch, lang, mooi koppie, heerlijke echte volle tieten en een hemels kontje. Het was een heerlijke afsluiting waarbij ze met een grote smile de laatste druppel uit mijn lul zoog.

Is er in het nieuwe jaar nog iemand geweest? Is ao nog mogelijk daar voordat ik voor niks twee uur in de auto zit?

Greetz
Bankie

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Jasmin is gestopt, ze heeft de daad bij het woord gevoegd, althans zolang ze geen geld nodig heeft. Vandaag ben ik er geweest, voldoende nieuwe vrouwen. Maar ik heb vooral slecht nieuws te melden. Van Maria gehoord dat er in de eerste twee weken van dit jaar een Clamydia uitbraak geweest is. Veel vrouwen ziek. En wat denk je, pilletje en doorwerken, u bent dus gewaarschuwd! Dit beleid passen ze over al toe, onbegrijpelijk maar waar. Het ergste is dat de vrouwen nog geloven ook dat het direct veilig is. Overigens is mij ook ter ore gekomen dat twee vrouwen met ernstigere aandoeningen met de noorderzon richting Bulgarije vertrokken zijn. Ik hou het voor gezien daar, ken inmiddels veel betere clubs en vrouwen :cool:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vrijdag j.l. (dag 1 van mijn Duitsland weekend) erheen en was iets na 10 al aanwezig. Wilde naar Larissa maar zag haar nergens. Even de Bardame gevraagd en ze vertelde dat ze over een uurtje er is. Een collega van haar zei dat ze niet komt. Ik zag al bij binnenkomst in de zaal dat er een mooie meid daar loopt die ik nog niet gezien had. Mooie kop en zeer slank en lang zwart haar. Had al een vermoeden dat ze nieuw is en maar een gok gewaagd
want Larissa is er nog niet of komt niet. Deze prachtige mooie meid heet Ina (20, Roe). Ze ging een beetje aaien over mijn lichaam en een schuchter kusje. Na zo'n 2 minuten de vraag voor de kamer. Heb dat dan maar gedaan. Misschien ontdooid ze boven. Boven kwam ik erachter dat ze er pas 2 weken er is. Ik begreep dat ze 1 kind had. Ze pijpte maar de eikel en niet dieper. Voelde wel lekker maar een beetje vreemd dat korte pijpwerk.
Ik voelde ondertussen haar poes en was lekker vochtig. Kleine Timmie wilde niet helemaal hard worden en ging zelf trekken en op mijn knieen.
Ze wist niet wat ze moest doen en vroeg "sex?". Ja. Ze ging liggen en ik schoof hem er lekker erin in de vochtige poes en voelde heerlijk aan.
Niet te krap en niet te groot. Kutje voelde als aangegoten. Het duurde ook niet lang (meestal duurt het bij mij veel langer om te komen) want met zo'n heerlijke natuurglijmiddel kan het niet lang duren en spoot ze lekker vol. Even een paar seconden wachten en dan de halfslappe staaf eruit halen en
een enorme hoeveelheid sperma kwam eruit vloeien en met een witte glans dat ik nog nooit gezien had. Ja, ik heb ook de laatste paar weken zink tabletten geslikt en de laatste paar dagen wel zo'n 6 per dag. De hoeveelheid heb ik ook wel eens zonder pillen gehad maar zo sneeuwwit nog nooit.
Het leek wel witte verf. Zag er mooi uit. Ina spreekt geen duits en een beetje engels. Voor gfe moet je niet bij haar zijn maar toch heel lief en ze is nog niet zo ervaren. Volgende keer ga ik haar weer boeken want vond de natte poes zo overheerlijk.
Beneden gaan douchen en wie duikt daar plotseling op. Larissa (34, Roe). Ze keek de douche binnen en ze herkende en groette mij.
Ze was nog even bezig met de was en ik ging alvast op haar vaste plek zitten. Een paar minuten later kwam ze. Was haar laatste dag voor dat ze vakantie (3-4 weken) naar Roemenie ging met de bus op zaterdag. Ze was vanochten busticket kopen.
Even een beetje bijkletsen en zoenen en dan naar boven.
Zij is echt een prof en pijp als een machine maar vond het deze keer veels te haastig. Dus maar proberen hem erin te steken.
Voelde snel dat de pauze tussen 2 dames te kort was. Ook mijn konditie is momenteel niet goed voor langdurig pompen.
Na weer pijpen en weer proberen dan maar opgegeven. Ze was verbaast dat het niet lukte maar vertelde haar dat ik al 1 dame had en gekomen was en ze zei dat ik langer pauze had moeten doen.
Geen van beiden de vraag naar condoom (wel laatste keer met Larissa die vroeg of ik met wil) en moest niet voruit betalen bij Larissa wat wel gebeurde vorige keer. Misschien vertrouwen ze weer hun gasten. Tarieven 60,- 1de dame incl entree en 30,- ieder verdere dame.

Boris39

Toogplakker
28 mrt 2015
29
3
bankstelturbo zei:
Hey allemaal,

Beetje laat maar eind november inderdaad naar Venus gereden met een klein filmcameratje mee. En ja hoor 1 van de bekende dames was er voor in en ik heb een heerlijk aandenken aan die dag. Het viel me wel op dat de stemming een beetje minder was. Na het filmen nog even met bahar naar boven geweest.....ook die kamergang bevestigde de sfeer. Ze had er niet veel zin in en alles Was te veel. Gelukkig wilde Jasmin nog wel een gokje wagen. Wat een heerlijke meid is dat toch, lang, mooi koppie, heerlijke echte volle tieten en een hemels kontje. Het was een heerlijke afsluiting waarbij ze met een grote smile de laatste druppel uit mijn lul zoog.

Is er in het nieuwe jaar nog iemand geweest? Is ao nog mogelijk daar voordat ik voor niks twee uur in de auto zit?

Greetz
Bankie

Beste bankstelturbo,

Je mag je filmpje best delen hoor!

grtz Boris

Terug
Naar boven