Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

hetehenk

Snuffelaar
24 apr 2015
10
0
Nou geen wormpjes gezien gisteren - goed opgelet maar niets. Wel maria en die was een echt toppertje. Hoe heet ze ook al weer met de witte poes was vandaag aardig maar was niet op dreef. Er wordt tegenwoordig ook vaak aangeboden om massage te doen om de tijd vol te maken. Ja ik red niet de volle 30 minuten altijd - vandaar ;-) Dit gebeurt met nivea massage olie - moet je wel lekker vinden overigens. oh ja deze massages slaan nergens op, een beetje aaien.

mart1980 zei:
Noorman zei:
Hoe is het nu met de wormpjes in de douche?

Noorman

Die zijn er nog en zullen ook wel niet verdwijnen. Riolering is her probleem. Kortom douchen uiterst rechts en slippers aanhouden en vooral niet omlaag kijken ;)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
hetehenk zei:
Nou geen wormpjes gezien gisteren - goed opgelet maar niets. Wel maria en die was een echt toppertje. Hoe heet ze ook al weer met de witte poes was vandaag aardig maar was niet op dreef. Er wordt tegenwoordig ook vaak aangeboden om massage te doen om de tijd vol te maken. Ja ik red niet de volle 30 minuten altijd - vandaar ;-) Dit gebeurt met nivea massage olie - moet je wel lekker vinden overigens. oh ja deze massages slaan nergens op, een beetje aaien.

mart1980 zei:
Noorman zei:
Hoe is het nu met de wormpjes in de douche?

Noorman

Die zijn er nog en zullen ook wel niet verdwijnen. Riolering is her probleem. Kortom douchen uiterst rechts en slippers aanhouden en vooral niet omlaag kijken ;)

Dan heb je niet goed gekeken, want ik ben de afgelopen twee weken 3x geweest en ze kruipen er nog altijd vrolijk rond. Maar de dames zijn momenteel zo lekker dat ik ze maar voor lief neem. Ze kruipen vooral achter in de douch! ze vallen eerst niet op, soort zwarte halve maandjes op de grond, die plots beginnen te bewegen ;)

Marie-anna is momenteel heerlijk op dreef en afgelopen vrijdag twee nieuwe jonge dames mogen begroeten. Al sla je me dood hoe ze heten, neuken konden zo. Blijft lekker die nog maagdelijke jonge kutjes, nou ja bijna dan..... :p

Hermie

Snuffelaar
4 jul 2015
1
0
Ik rijd dinsdag 15 maart naar Venus. Ben er nog nooit geweest. Wie wil mee ? Ik vertrek vanuit Arendonk.
Reactie via pb

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag voor het eerst bij Villa Venus langs geweest. Bij binnen komst waren er zo'n 4 vrouwen vrij maar ik besloot toch even de kat uit de boom te kijken. De 2 uur dat ik er geweest ben heb ik er zo'n 9 dames gezien. Spijtig genoeg waren deze dames voornamelijk stevig gebouwd en ik heb ze toch liever wat slanker. Ook niet echt knappe dames naar mijn menig. Uiteindelijk dan maar voor naar mijn smaak knapste dame gekozen, dit bleek Larissa te zijn. Dame bleek even oud te zijn dan mezelf en amai zeer slank lijfje. Leuke sessie met haar mogen beleven.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Dan is er weer een nieuwe lichting van dames dan. De laatste keer dat ik er was (maandje geleden) waren er ook nieuwe slanke dames. Ik ben van plan om vandaag weer eens langs te gaan

4fun

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vandaag even wezen kijken. Niks bijzonders te melden. Geen nieuwe dames zoals eerder vermeld door mij geconstateerd. Marie-anne maar weer eens genomen. Momenteel niet de moeite voor mij :roll:

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Is er ondertussen alweer iemand geweest ?

Mijn planning is om maandag eens die kant op te rijden, ik ben er zeker 4 maanden niet meer geweest.

Greetz
Bankie

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Orthodox pasen in Oost-Europa is pas op 1 en 2 mei, dus komende maandag is een prima dag om te gaan, ik was van plan om zondag te gaan :)

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Ik was afgelopen maandag nog daar geweest.
Jammer genoeg was er Mina/Mine/Cassandra(allemaal dezelfde dame maar gebruikt andere naam)niet aanwezig, ben toen maar met de jonge michaela en Darina op kamer geweest.
Allebei niet geweldig , bij de een is nauwelijks communicatie mogelijk en bij de ander is er alles behalve een GFE mogelijk. Michaela is wel vriendelijk en je kan er een leuke babbel mee hebben ,maar zoenen doet ze niet.
Erg jammer!

Als je wat later gaat, zou ik zeker eerst even bellen om te vragen of zij wel aanwezig is. Zo ja, zeker gaan en uitproberen!!
De vorige keer heeft zij mij in geen tijd drie keer laten spijten.
Als je 30+ 20 opleg geeft, mag je haar 2 x (in een half uur weliswaar )volspuiten. Met haar uitstraling en fantastische lichaam zou dat geen enkel probleem moeten zijn! Althans bij mijn was dat zo en ik zou zo direct weer terug willen gaan als ze er zou zijn. Jammer genoeg heb ik het gewoon te druk en te veel huiselijke verplichtingen...

Voor de rest is het wel een leuke tent, de meeste dames zijn iets te zwaar voor mijn smaak, uitzondering is Larissa. Qua look is het niet de knapste, maar ze heeft is zeker te proberen waard
( goed kussen, goeie BJ en een strak kutje). Je wordt telkens door haar uitgemolken, echt lekker. Als je echt goed gepijpt wilt worden en een lekkere FT wenst , moet je misschien de zwaardere Bahar proberen. Kan zeer goed kussen en is de beste van de klas als het gaat om pijpen. Je moet gewoon tegen haar zeggen dat je van horen zeggen hebt, dat ze de beste is in een BJ + FT, je wordt gegarandeerd in no time leeggezogen.

Voor de rest heb ik met nog een paar andere dames gekamert, maar niet echt iets uitgesproken om aan te raden. Misschien dat Marianna wel iets is, alleen de laatste en enige keer dat ik met haar op kamer was, was er geen klik bij mij. Althans lees en hoor ik wel goeie commentaren bij haar.

Normaal gesproken zou ik maandag wel met je mee kunnen gaan, alleen ben ik net pas vorige week geweest en is het voor mij niet mogelijk om mee te komen.

Laat ons maar weten wat jou ervaringen zijn komende maandag, altijd leuk om te lezen of andere ijsberen dezelfde ervaringen hebben als mijzelf.

Veel plezier,

Jason

ps: persoonlijk vind ik het jammer dat er zo weinig couch action is, als dat je ding is moet je echt naar Arrabella denk ik.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Ik ben 7 april daar nog geweest, bezetting van circa 10-12 dames.
Helaas de laatste weken weinig echt slanke dames, de meeste hebben een normaal/volslank figuur.
Uiteindelijk me zeer goed vermaakt met Dana, Bahar en Denisa en wat minder met Nicole. De laatste twee hebben een mooi slank figuurtje waarbij Denisa écht mijn favoriet is. Helaas spreekt Denisa amper Engels en Duits, maar was voor een goede kamergang niet echt een probleem.
Dana en Bahar zijn wat ouder en steviger maar weten damned goedddddd wat sex is. Zeer goede pre-sales op de bank en voordat ik het wist ging Bahar op de bank op mijn kleine man zitten en ik moest haar echt afremmen anders had ze mij zo op de bank klaar gereden :)
Met beide een zeer goede sessie gehad en beide zeker voor herhaling vatbaar.
Verder was een zeer slank Bulgaarse aanwezig (wss Larissa), helaas niet echt mijn type, maar als ik het bericht van Jason zo lees dan moet ik haar mss eens een keer het voordeel van de twijfel geven.. :)
Ik hoop dat snel de jonge en slanke Bulgaarse meiden weer terugkomen als ze echt op vakantie zijn.
Kan ook maar zo zijn dat ze in één van de vele andere clubs zijn vertrokken.
Wie het weet mag het zeggen

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Sinds zeer lange tijd weer eens de moed verzameld in dit wereld een wandelingetje gemaakt.
Bij VV langs geweest en er waren iets minder vrouwen dan ik gewoon was.
Ik was er wel vrij vroeg (10.30) en ben er 2 uurtjes geweest.
Al vrij snel Michaela gespot en heerlijk weer her-kennisgemaakt.
Haar tandjes zien er nu echt beter uit, het zijn wel gekochte .....
Met haar naar haar eigen kamer gegaan en een heerlijke tijd gehad.
Beiden eerlijk gezegd hadden het goed!
Terug de wasserij opgezocht en de rituelen daar volbracht.
In de Wohnzimmer en op het terras gezeten en wat gedronken.

Al snel weer aardig geil en weer rondgekeken.
Het werd weer Michaela!
Ze bestrafte me dat ik weer zo geil op haar was!!
Ik mocht wel weer mee naar haar kamer.
Weer zalig met haar gesexed maar haar ook de nodige echte aandacht gegeven.
Hierdoor brak ze op een gegeven moment helemaal en als mensen waren we dicht bij elkaar.
Ik heb haar de nodige echtheid gegeven en ze waardeerde het heel erg.
Nu was een afscheid ineens heel moeilijk.

Wees erg voorzichtig met haar; ze is zo mooi!
(En dan bedoel ik niet alleen de lijf)

Hopelijk snel retour?!

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Laatst de tijd gevonden om weer naar Venus te gaan, dit keer meer later in de middag.
Helaas was MicaheIlla er vandaag niet en ik baalde al een klein beetje.
Gelukkig zag ik al snel Bahar zitten en ik herinnerde me van deze website positieve berichten over haar te hebben gelezen. De dit was nu de kans om het zelf uitproberen, ik ben naast haar gaan zitten een gesprekje begonnen, nog wat gedronken en ik zag geen negatieve punten integendeel: heel lief gezicht, mooie ogen, verzorgt haar, nette tanden, mooi lijfje, heel lekkere borsten: jong en stevig.
Toch fors, prima kontje, een klein buikje maar beslist niet vet!
Genoeg om mee te spelen al snel zaten we heerlijk te kussen op de bank, friemelen ze mij tussen de handdoek om de kleine jongen groot te maken dat lukte heel snel. Op haar knietjes ging alvast haar pijpkunsten te tonen: heerlijk!
En zoals bij Venus toch nog mag; lekker even haar ook op mij laten zitten en het paste weer; wat een wonder!
Deze week was de kamer 11 afgekomen de voormalige uithoek van de gewone kamer waar je een beetje tot rust kon komen was nu omgebouwd tot een kamer alles mooi fris en nieuw en Bahar had er zin dit te gaan uitproberen.
Wij op de kamer lekker verder gegaan met waar we waren gebleven en nog veel verder!!
Ze heeft me heel lekker verder gepijpt (goed zacht en met veel gevoel), heerlijk gezoend en ik ben haar begonnen te likken dat willen ze graag lang en zacht.
Ik kreeg complimenten de tong was perfect en ze ging langzaam naar steeds hogere sferen en uiteindelijk kreeg ze een langdurig plateau-orgasme en het het te gevoelig geworden. Niet erg er waren meer dingen te doen toen ze weer op de knieën over mij heen wilde komen voelde ze even aan haar eigen kutje, ze zette grote ogen op: wat is dat nat en dat was geen speeksel, geen water, geen glijmiddel!
Heur kutsappen had haar kut zo nat gemaakt dankjjzij dat lange orgasme van haar ze was zeer verbaasd het dat ze nog nooit gehad. Ze greep mijn hand en stopte die in haar kut: voel eens!
Maar er moets meer gevoeld: zij draaide zich om en sprong op mij.
Ze wilde zich naar een volgend orgasme rijden nu vaginaal. Normaal kom ik niet zo snel als ik onder ligt maar met zo'n geile vrouw en zo'n natte kut was het met mij vlot gebeurd. Nu verbaast ze zich weer over de ontzettende mooie stijve nul zo recht zo perfect van maat en continu hard ook nadat hij al zijn werk gedaan had.
Zij had het heel goed gehad,, ik had het heel goed gehad al was het kort. Nog fijn dat nageknuffeld en het halfuurtje zat erop!
Bahar was was met slag en wimpel geslaagd als MicaheIlla-er was geweest was had ik dit nooit meegemaakt.
Weer een perfecte ervaring bij Villa Venus, wordt graag herhaald !

Noorman

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Het is momenteel niet veel in Venus. Weinig tot niks nieuws onder de zon qua dames en de oude bekende dames spelen telkens maal hetzelfde liedje. Nee deze club gaat hard achteruit. Het pand verloederd door de jaren heen en de dames die er zitten hebben hun beste tijd ook gehad. Afgelopen weekend was ik met een vriend in Duisburg en zijn we er even gaan kijken. Ik was niet van plan iets te doen. Ik kon mij eenvoudig aan die uitdaging houden, daar er er geen enkele dame mij tot verleiding kan brengen.

De RTC clubs gaan het steeds moeilijker krijgen. Clubs als H7, AcaGold en Babylon hebben een veel betere prijs/kwalitiets verhouding. Omgerekend kost de RTC entree al snel 30 euro, waar H7 gratis is voor twee uur. Daarbij zijn de dames veel mooier en is AO ook daar goed te doen.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Ja Mart, daar heb je een punt.
ik zie de RTC clubs ff ni meer zitten.
mijn favo is ACG en nu weer Babylon.
toch....wil ik mijn eerste sauna club van vroeger Club Romantica weer eens aandoen. jaren geleden.....kwam ik er elke week zeker 5 dames mijn witte goud schenken :roll:

Terug
Naar boven