Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Hey!

Volgende week, maandag om precies te zijn, ben ik weer eens in de gelegenheid om naar Venus of andere RTC te trekken. Kijk maar of het jouw past, ik ben van de regio Hasselt . Geef me maar een seintje als je mee wilt en of een andere nieuwsgierige ijsbeer.

Groetjes ,

Jason

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wellens zei:
pauldekutkabouter zei:
mmarc69 zei:
vreemde vraag misschien, maar heb je een umwelt stikker nodig om hier te komen ??
In principe heb je voor heel nrw een umwelt stikker nodig (autobaan is vrijgesteld) maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Tot vorig jaar wist ik niet eens wat die borden betekenden. Voor de kosten hoef je het niet te laten die dingen kosten €5 ongeveer bij de tüv. Maar het is me gewoon teveel moeite. En zoals Noorman al aangaf is het niet ver van de afslag.

Heb mij er onlangs één gehaald bij Dekra Automotive in België wel 15 euro moeten betalen. Bij Dekra in Duitsland is het blijkbaar ook maar 5 euro. Heb de stikker wel niet op mijn ruit geplakt vind het nogal opvallend. Maar als ik naar Duitsland trek dan plak ik hem toch even op de vooruit met plakband.

Dat is niet toegestaan, even op de ruit plakken met plakband.
Een losse sticker kan immers in of op elke auto bevestigd worden en dat mag dus niet.
Polizei zal je dus bekeuren, al denk je safe te zijn met zo`n losse sticker.
Volgens de voorschriften moet de sticker op de voorruit bevestigd zijn en moet je de plakfolie met het papier
dat je met sticker ontvangt bij je autopapieren bewaren en z.n. laten zien.
Dat is de enige manier, een losse sticker met plakband geld als geen sticker dus kans op bon.
Bij mij zit hij gewoon op de voorruit bevestigd, wat is het probleem?

A

Anonymous

Guest
Je nummerplaat staat op de sticker gedrukt of geschreven met onuitwisbare inkt, dus wat voor zin heeft het om een sticker niet op de voorruit te plakken ? Als, zoals de collega schrijft, voor de Duitse Polizei de sticker moet op de vooruit geplakt zijn en niet met plakband bevestigd mag worden, zoniet boete, dan zou ik wel weten wat te doen. :cool:

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Snel een smoes bedenken om naar Duitsland te moeten! ;)
Ongekende kwaliteit/prijs-verhouding.

Noorman

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Stoeiman zei:
Je nummerplaat staat op de sticker gedrukt of geschreven met onuitwisbare inkt, dus wat voor zin heeft het om een sticker niet op de voorruit te plakken ? Als, zoals de collega schrijft, voor de Duitse Polizei de sticker moet op de vooruit geplakt zijn en niet met plakband bevestigd mag worden, zoniet boete, dan zou ik wel weten wat te doen. :cool:

De polizei controleert in ene stad meer dan andere, dat is niet anders dan hier zeg maar.
Im Essen weet ik van een kennis dat hij bekeuring kreeg vanwege het ontbreken van de sticker, kostte hem 40 euro.
Er zijn steden die een hogere boete hanteren, 65 euro komt voor en zelfs 80 euro.
In de steden in/rondom het Ruhrgebied is 40 euro gebruikelijk. Te overzien maar toch zonde van het geld.
En idd: sticker moet volgens de regels bevestigd zijn dus vastgeplakt onderaan voorruit en het stickervel met het u toegezonden
formulier met gegevens over uw auto en de sticker moet u op verzoek kunnen tonen bij uw auto papieren.

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Gisteren superfijne dag hier gehad, echter een beetje ontgoochelend geeindigd... 4 heel goede kamergangen gehad met de nieuwe Larisa, Mihaela 2x en Samira, hun kunsten werden hier al beschreven, hemels... Ik had ook al , in mijn ogen altans, de wondermooie Dana zien zitten voor het altaar van theke Barbie maar ik kwam telkens te laat. Op een bepaald moment was ze toch vrij en waagde ik mn kans maar zei ze dat ze wachtte op een andere gast... Een uurtje later probeerde ik nog eens maar toen stond ze op en liep ze boos weg ??? Nog nooit meegemaakt ! Nochtans ben ik daar vd jonste vd klas, zie ik er best goed en verzorgd uit, ben ik beleefd en zacht in omgang en vinden de andere dames me schattig.. Ik ben me dan gaan aankleden en ben weggegaan. Meiden genoeg zou je zeggen maar toch heb ik het daar moeilijk mee te meer dat ik niet weet wat ik verkeerd deed. Iemand soortgelijke ervaring daar met Dana?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Maya en Lilli de tweelingzusjes zijn hier voor mij te toppers. Daar waar de meeste dames er hier nogal bedompt bij kunnen zitten maken deze twee er altijd een feestje van. Zodra ik binnen komt, vaak doet Maya de deur open (die snapt hoe ze klanten moet binden), laten die twee mij niet met rust. Toch bijzonder twee zusjes nemen terwijl je tijdens het wippen maar moeilijk een keuze kunt maken bij wie je uiteindelijk je gouden goedje doneert :D

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Gisteren voor een klant naar Duisburg en kon het op de terugweg niet laten even bij Venus binnen te wippen..het was rustig qua heren en dus had ik een harem van 8 vrouwen voor mijzelf. Lekker dollen in de huiskamer waar de sfeer relaxt was. Mij terug getrokken met Dana, Bulgaars 22jr en een heerlijk lichaam met ogen als diamanten. Goede sessie die heel intiem was, maar niet voldoende. Dus toen ik in de sauna zat Marie Anna te grazen genomen die ook kwam zweten. Voor mij niet de eerste keer dat ik daar in de sauna heb liggen uitsloven, maar blijft een bijzondere heet potje sex.

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Ben dus vorige week in de Venus geweest. Eerste kamer was met Mona. Ik had haar grote "ogen"direct bij het binnenkomen opgemerkt, heb me toen snel omgekleed en me toevallig in de juiste zetel gezet. Ze kwam een kleine 2 minuten naast me zitten, beetje gefrunnik en we zijn toen naar de kamer gegaan.
Pijpen was middelmatig en kort, misio was wel aardig, maar te weinig inititief van haar zijde. Ze leek een beetje moe en de fut leek eruit, heb me dan maar "snel en plichtmatig" laten klaarkomen.
Voor mij geen herhalingsgevaar, tenzij ze wat meer energieker zou zijn.

Tweede kamer was met Bahar, normaal gezien val ik niet op die "gewichtsklasse" of leeftijd, maar ik was nieuwsgierig. Ik had in een ver verleden wel eens gehoord van Bahar en Michaella maar nog nooit met hen op kamer geweest. Wat een zonde van mij!!!
Echt de beste kamergang tot nu toe met haar beleefd, zoenen dik in orde.
Pijpen verheft ze tot kunst, veel iniatief, veel GFE. Daarnaast kun je er een goed gesprek meevoeren, wat echt een uitzondering is.
Ik kan je haar echt aanraden!
De volgende keer zal ik misschien Melly of Michaella proberen, maar Bahar zal zeker 1 vd 3 kamergangen zijn.
Ik hoop dat Anna Maria de volgende keer er weer is, want dat is echt een lekkere stoot!

Hopelijk horen jullie weer snel van me, en als iemand een keer doordeweeks in de voormiddag meewil vanuit de regio Hasselt, hoor ik dat graag.

Groetjes Jason

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Na een slechte middag bij Laluna naar Venus gereden. Ik moet nog wat ophalen bij "die größten Zoogeschäft der Welt", Zoo Zajac dus was in de straat. Daar was ik blij verrast met het aantal aanwezige dames. Een aantal nieuwe dames lachten mij met grote ogen tegemoet. De dame die het vriendelijkst lachte besloot ik te vergezellen. Nicole zo bleek had haar 2e dag. Ik vind dat stiekem toch altijd wat hebben, beetje amateuristisch nog, maar net je vriendinnetje. En dan die zwetende handen en nog frisse poesje, Mmmmmmm je raad het al, dat werd een heerlijke natte kamer gang. Nicole deed haar best en was nog nauwer dan de opening van een colaflesje. Lief en nog zo groen als gras, dus heren wees een beetje lief voor haar. De avond nog veel lol in de kamer met haar gemaakt, wat uiteindelijk in een tweede kamer gang resulteerde. Ik doe dat normaal nooit!!, dus dat zegt iets over haar kwaliteiten, hoe en wat blijft tussen Nicole en Mart :lol:

Tevreden naar huis gereden en nu mijn volgende bezoek al weer aan het plannen ;)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Nicole deed haar best en was nog nauwer dan de opening van een colaflesje

Dassz niks vr mij, daar pas ik NOOIT in!
:lol:

Noorman

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Noorman zei:
Nicole deed haar best en was nog nauwer dan de opening van een colaflesje

Dassz niks vr mij, daar pas ik NOOIT in!
:lol:

Noorman

WAS nauwer Noorman, daar heb ik inmiddels verandering in gebracht :ugeek: :mrgreen:
Het was goed te doen hoor, je kon alleen goed merken dat alles nog was zoals moeder natuur bedoeld heeft :cool:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Noorman zei:
Was dus heerlijk, bijna maagd?

Noorman

Tja bijna, ze zal wel wat "vriendjes" gehad hebben. Die Roemeense dames beginnen er doorgaans vroeg aan. Maar ze was nog lekker nieuwe en fris en daar houdt ome Mart wel van.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Super strak is ze, maar gelukkig drijfnat anders wordt hele opgave haar binnen te dringen :roll:
Wilde haar kontje ook pakken maar dat wilde ze helaas niiii :x

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ok er is dus vers bloed aanwezig in Venus, vandaag maar weer eens gaan kijken dan :twisted:

4fun

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Wat gaaf, dan moet ik ook maar snel weer eens. Kan je me vertellen hoe Nicole eruit ziet qua lichaam en uiterlijk?

Het lijkt me wel eens super om 1 van die meiden te pakken in de douche beneden. Iemand al eens gedaan?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
bankstelturbo zei:
Wat gaaf, dan moet ik ook maar snel weer eens. Kan je me vertellen hoe Nicole eruit ziet qua lichaam en uiterlijk?

Het lijkt me wel eens super om 1 van die meiden te pakken in de douche beneden. Iemand al eens gedaan?

Nicole bleek een klantenkanon en is dus verhuist naar Freude. En beneden in de douche zou ik niet doen, echt schoon is deze niet. Gisteren kropen en allemaal kleine zwarte wormpje rond, mega goor. In de sauna heb ik al wel enkele keren een dame genomen, fijn zweten :p

Er werkt wel weer een nieuwe blonde, Roemeens 20 jaar en pas een week in Venus. Lekker strak en wordt mega nat. Verder gisteren de lekker Dana weer eens op de kamer gehad, dit blijft een toppertje. Vlak voor sluitingstijd Maria haar mondje nog gevuld, deze dame valt met haar 33 normaal buiten mijn kaders, maar zoals zij pijpt mag ze wel 50 zijn :shock: :mrgreen:

Terug
Naar boven