Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Hey Mart, vertel eens wat meer over die 20 jarige blonde.......mee op de kamer geweest?

Dinsdag ga ik maar eens naar Duitsland denk ik dan, 20 jaar en blond is helemaal mijn ding. Mijn persoonlijke topper daar is toch Dana, wat een eerlijk sexbeest is dat toch.

Hoe werkt dat sauna verhaal dan, ga je in de sauna zitten en wacht je tot er een dame komt of stel je het voor als je met een dame op de bank zit?

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
.. maar komen er dan zo veel dames voorbij lopen?
De sauna staat beneden en ik heb daar alleen de gastvrouw enn eens een enkele dame zien lopen om de was te doen in de aangrenzende waskelder.

Noorman

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Begin van de avond als het wat rustiger wordt ligt er wel eens een dame in de sauna. Deze kun je gewoon bespringen :mrgreen: . Verder kun je gerust een dame mee in de sauna vragen, heb dat al meerdere keren gedaan met succes. Als je moet wachten op een dame voordat ze voorbij komen, dan zit je daar de hele middag. Dames komen hooguit voorbij om de was te halen, maar dat is een enkele keer per dag

Tja de blonde jonge dame. Mooi poppetje, verzorgt overkomen. Mooi gezichtje, kan zo je buurmeisje zijn. Slank figuurtje, cub b en een overheerlijk kontje. Op de kamer zeer actief en bij het bedden dreven we zowat het bed af. Kortom een toppertje :D

dap86

Snuffelaar
6 apr 2015
9
0
Gisteravond ben ik weer eens bij FKK venus geweest en heb twee uitstekende sessie gehad.

De eerste met Dana en daarna met een (voor mij) nieuwe dame Nicolette.

Vanochtend merkte ik dat bij bepaalde bewegingen ik lichte irritatie had aan de voorkant van mijn penis.
Bij nader onderzoek zie ik aan de binnenkant van voorkant van mijn urinebuis een heel klein zweertje.

Ik hoop dat het geen soa is, als het na een paar dagen niet weg is ga ik naar de huisdokter.

Ik hou jullie op de hoogte.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
dap86 zei:
Gisteravond ben ik weer eens bij FKK venus geweest en heb twee uitstekende sessie gehad.

De eerste met Dana en daarna met een (voor mij) nieuwe dame Nicolette.

Vanochtend merkte ik dat bij bepaalde bewegingen ik lichte irritatie had aan de voorkant van mijn penis.
Bij nader onderzoek zie ik aan de binnenkant van voorkant van mijn urinebuis een heel klein zweertje.

Ik hoop dat het geen soa is, als het na een paar dagen niet weg is ga ik naar de huisdokter.

Ik hou jullie op de hoogte.

Sterkte er mee, en laten we hopen dat het niet een SOA is, Maar hou ons aub wel op de hoogte.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Is die Nicolette de nieuwe blonde van 20?

Ik ga dinsdag, misschien voor een keetje met rubber tot we weten hoe het afgelopen is

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Tja risico van het vak inderdaad. In de RTC clubs hoor ik met regelmaat van soa's, ga je naar deze club dan loop je vroeg of laat tegen de lamp. Een tijdje met rubber heeft 0 (lees nul) zin, de kust is hier nooit veilig :cool:

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Mocht de bron van infectie in de vagina zitten, dan heeft rubber bij het neuken wel zin :)
Als je wel pijpen zonder doet dan, is het half werk :0

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Ik ben voornemens om morgenochtend naar Duitsland te rijden en die nieuwe blonde eens flink uit te proberen, is er nog nieuws onder de zon?

Rex Dildo

Toogplakker
1 jul 2015
33
8
Ik was vandaag in de Villa en heb gekamerd met Lilly - prima als altijd - en Bulgaarse Sarah. Heel klein slank moppie met mooie tietjes en een echte geinporum.

Die nieuwe blonde heb ik zien zitten; als je van schuchter kijkende lolita's houdt is het wel wat.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Tijdelijk neuken met condoom in deze club om het na een tijdje "als de kust veilig is" weer wel te doen is jezelf voor de gek houden. In deze clubs is er namelijk altijd wel iemand met een soa. Ik doel er dan ook op dat even wachten geen enkel nut heeft.

Die blonde en schuchter, onzin! Helemaal niks van gemerkt. Wat verlegen misschien, maar wat wil je van een meisje van 20.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Klopt helemaal mart,

Vandaag de nieuwe blonde (even de naam vergeten) gedaan dus. Ze kijkt wat verlegen maar schuchter is ze op de kamer zeker niet. Dana heeft dezejonge meid onder haar vleugels genomen dat is duidelijk te zien. Ze neemt haar overal mee naar toe aan haar handje en leert haar ook alles........dus ook deze nieuwe meid gaat bij het pijpen tot in haar keeltje. Ze ziet er netjes uit maar is bijzonder klein van stuk. tattoo op haar schouder met een kroontje. Ze is bijzonder krap maar daar maakt ze zelf geen probleem van. ze gaat op je zitten en rost hem gewoon naar binnen en je voelt hoe nauw ze is. Daarna nog even Dana gedaan en een dame die er pas 1 dag was.....ook die naam ben ik weer kwijt :eek:

Top ochtend wel fucking druk, die deurbel bleef gaan.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Rex Dildo zei:
Goed lezen, jongens. Ik schreef dat ze schuchter keek, niet dat ze schuchter is.

Daarmee doe je onnodig een suggestie! Maar laat haar lekker links liggen, dan spuiten ik jaar wel vol terwijl ik in haar schuchtere oogjes kijk :cool: . Nee hoor ze is helemaal niet schuchter. Gisteravond heerlijk een uur met haar op de kamer geweest en daarna nog samen in de sauna nageklets. Ze is trouwens niet nieuwe in het vak ook, het is puur overkomen. Toppertje dus!

Daarnaast Dana en Maria tot een trio verleid. Heerlijk genoten van die twee. Ze doen zelf lesbisch dus ook een aanrader dus voor wie van meisjes houdt die kutjes lukken terwijl je er oa in spuit :shock: :mrgreen:

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Ben maandag 5 oktober naar duisburg getrokken . Bij aankomst hartelijk begroet door de gastvrouw, 60 euro betaald en naar beneden gegaan. Eenmaal boven even een colaatje genomen en de setcards bekeken. SHIT! Geen Bahar, verdomme daar gaat mijn voor geprogrammeerde programma. Ik had me voorgenomen om de laatste kamergang voor haar te reserveren, met haar pijpkunsten krijgt ze me altijd tot een hoogtepunt. Maar ja, gelukkig zat mijn andere favoriet, Anna Maria er wel, sinds haar verlof heeft ze stijl haar, dus ik herkende haar niet direct. Me naast haar neergezet, beetje smalltalk en dan zijn we naar bovengetrokken. Als ze voor je naar boven loopt, kan ik het niet laten om haar billen een keer te kletsen en een "Sagannetje" te doen. Op de kamer gaat ze standaard zichzelf verfrissen, ze kwam na 2 minuutjes terug. We hebben lekker getongzoent, haar pijpkunsten zijn standaard en ze heeft zich op mij gezet, lekker aangezicht! Wat posities gewisseld, maar toen klaagde ze over het feit dat ze geen pillen genomen had... Pfff !!! Ik ben ook geen beginneling en haar kunnen overtuigen om mijn gang te laten gaan. Paar minuutjes erna , heerlijk op en neer in misio in haar klaargekomen. Lekker!
Herhalingsgevaar is er wel, maar het is een heel stuk verminderd, het naturelle bij haar is er wel vanaf nu. Alles gaat nu op autopilot, lijkt of ze iets aan haar hoofd heeft of dat de job haar tol begint te eisen.
Tweede kamergang bij de blonde Elani gedaan, het was haar derde dag pas. Ze was opgewekt en vol met energie, nou dat beloofde veel! Elani is makkelijk te herkennen, heel slank figuur en blonde lokken, ze mag gezien worden. Lekker met haar gezoend, haar pijpkunsten zijn goed en ze is van nature nat! Bij haar na 10 minuutjes lekker in lepeltje-lepeltje klaargekomen.
Ik denk dat ik de volgende keer zeker nog eens met haar ga kameren , heb denk ik een nieuwe favoriet ontdekt.
Heb daarna lange tijd moeten wachten op oude rot Melli, ik begrijp nu waarom ze zo vaak geboekt is, maar voor mijzelf zal er niet zo snel een nieuwe kamergang komen. Zoeken kan ze als de beste, pijpen doet ze als een stofzuiger , maar ze is een te forse madam voor mij. Ik ben niet de grootsgeschaapte man, dus dan gaan een paar posities met haar niet, plus het voelt allemaal een beetje "ruim". Ik heb me op het laatst wel in zweet klaar weten te wippen. Al met al wel leuk gezelschap, maar de fysieke aspect weegt te zwaar voor mij door om haar snel weer te boeken.

Leuke middag gehad, en hopelijk kan ik snel weer een middagje hier verblijven, hopelijk met wat meer gezelschap(mede ijsbeer) want het is toch een saaie boel in de zaal.

Jammer genoeg heb ik in de tussentijd vernomen dat Anne Maria sinds vorige week gestopt is in VV, als iemand weet waar naar toe dan hoor ik dat graag...
Als ik de volgende keer weer in de gelegenheid ben, ga ik arabella weer eens verkennen...

Ik denk trouwens dat de 2 vorige beren het over Elani hebben...
Groetjes

Jason

Terug
Naar boven