Vaccins : zin en onzin, discussiedraadje voor beide kanten

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Blof694now, gewoon een ander vraag even : hoe sta je tegenover de oorlog in Oekraïne?

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Vaak heel vaak maar niet altijd zijn ze antivaxxers "overgegaan" op het steunen van Poetin nou ja alleen op internet. Hun argument is dan altijd: Poetin wil niet dat Oekraine lid van de Navo wordt want dan krijgt hij raketten aan zijn grens. Onzin want Polen is lid van de Navo en grenst aan Rusland. Maar ja...

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Estland en Letland zijn eveneens lid van de Navo en grenzen aan Rusland. En Litouwen grenst aan Wit-rusland wat de facto al door Rusland is ingelijfd.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste burrito, na meer dan 250 berichten zou je dit al wel moeten weten!

Gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Quote geen volledig bericht dat er net voor staat!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Virussen zoals corona kunnen wel zo'n oorlog stoppen..als ze allemaal dood in de loopgraven liggen. Dat is dan wel weer een silver lining.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Blof694now, graag had ik er een antwoord op.

Zoals Scapula zegt, de antivax beweging steunt massaal de Russische kant. Dat kan je ook niet ontkennen.

Je weet toch dat de meeste "informatie" op alt-sites door Rusland gegenereerd wordt?

Eerst tegen het covid vaccin, nu tegen Oekraïne. En ondertussen proberen ze ook lokale verkiezingen in Europa te beïnvloeden.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Allemaal Forum wappies.

Ze komen er wel achter op een dag... als ze op de intensive care liggen en smeken om welke prik dan ook. Of als de russen hun huis confisqueren of je vrouw en dochter voor je neus verkrachten. al dan niet zonder condoom uiteraard...

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Zaadzuiger heeft gelijk. Dat gelul van die wappies en dat gedweep van ze met Poetin.
Laat ze die Russen dan gaan helpen daar.
Zijn wij er ook van af.

31 aug 2016
1.194
112
wat een blinde dwaasheid wordt hier verkondigd !

als je op de intensive care terecht komt heb je niets te vertellen dan doen de doktoren alles om een leven te redden !
er zijn zelfs ( gelovige ) die op de intensive care hebben gelegen die tegen hun wil en eigenwaarde die gifspuit hebben gekregen !
en alsnog door dat griepje of spuit er niet meer zijn .
wat er in de oekraine gebeurt is niet goed die invasie is niet goed te praten .
wat europa / navo is ook niet correct wel financieel maar niet daadwerkelijk steunen
maar de hersenloze regeringen die rusland boycotten maken meer kapot dan die ene gekke rus !
de economie hier in europa lijdt meer onder die boycot dan de Russische economie .
die hersenloze volksverlakkers sturen wel miljoenen naar de oekaine maar laten de eigen bevolking in de kou zitten

diegene die het allemaal goed vinden dat de regeringen stap voor stap de bevolking hun vrijheid beknotten en beroven !
slaap zacht .

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
heb nergens last van hoor, recessie ? aan mij niet besteed, geld zorgen, nooit van gehoord, gewoon hard gewerkt en beetje sparen. Zonnepanelen ook in de schaduw leggen.. noem maar op ))

En die rus die gaat ook wel voor gaas, dankzij de vele boycots. en als we hem zijn gang laten gaan dan staat die morgen aan de Nederlandse grens, kijken of de wappies dan vooraan staan om hem te verwelkomen. krijgen als eerste een bom op hun hersens. hij kan ze nu goed gebruiken, maar als het er op aankomt.....

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Ik citeer " de economie hier in europa lijdt meer onder die boycot dan de Russische economie ."

Ik citeer nogmaals "wat een blinde dwaasheid wordt hier verkondigd "

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Ik heb Russische developers en die laten mij geregeld via telegram laten weten hoe het er werkelijk voor staat in Rusland. en dat is niet best.

En die Russen zullen Putin vandaag of morgen omleggen.

Maar de grote vraag is dan, wat krijgen 'we' er voor terug.... de Russische devs, die er dus wonen en mee te maken hebben, en het wappie evangelie gelukkig niet kennen, zien een oppositie die bloed ruikt, en nog gekker is dan Putin....

Fijne jaarwisseling allemaal :D

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Nikolai Patroesjev

google hem maar. die = Wappie 100%

discussiedraadje voor beide kanten

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
lekkerlikkenlassie zei:
wat een blinde dwaasheid wordt hier verkondigd !

als je op de intensive care terecht komt heb je niets te vertellen dan doen de doktoren alles om een leven te redden !
er zijn zelfs ( gelovige ) die op de intensive care hebben gelegen die tegen hun wil en eigenwaarde die gifspuit hebben gekregen !
en alsnog door dat griepje of spuit er niet meer zijn .
wat er in de oekraine gebeurt is niet goed die invasie is niet goed te praten .
wat europa / navo is ook niet correct wel financieel maar niet daadwerkelijk steunen
maar de hersenloze regeringen die rusland boycotten maken meer kapot dan die ene gekke rus !
de economie hier in europa lijdt meer onder die boycot dan de Russische economie .
die hersenloze volksverlakkers sturen wel miljoenen naar de oekaine maar laten de eigen bevolking in de kou zitten

diegene die het allemaal goed vinden dat de regeringen stap voor stap de bevolking hun vrijheid beknotten en beroven !
slaap zacht .

Mensen die dit roepen durfen wel het land niet te verlaten.
Als alles kut en ruk is. Vertek dan. Maar dat durft niemand.
Want ze weten hoe goed ze het hier hebben.

31 aug 2016
1.194
112
@ johnbare
als ik niemand had om voor te blijven dan was ik al lang vertrokken .

@zaadzuiger het is heel makkelijk praten als de resessie jou zogenaamde niet raakt .

jij vindt het dus heel normaal dat hardwerkende middenstanders naar de klote worden geholpen door deze volksverlakkers !!

niet iedereen heeft kunnen sparen
er zijn heel wat mensen die voor deze gecreëerde crisis al amper rond konden komen.
die nu in de kou zitten en bij de voedselbank moeten aankloppen.

de huidige regering had in het bedrijfsleven allang voor wanbeleid buiten geflikkerd geweest .

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Wappies huilen te veel, het is altijd iemand anders z'n schuld. ga werken, ik maak ook dagen van 14 / 16 uur. zouden meer mensen moeten doen.

31 aug 2016
1.194
112
@zaadzuiger wat een verrekte kwatser ben jij .

omdat jij het goed heb kan die ander gewoon verrekken heel sociaal

het is heel normaal dat de ene na de andere mkb omvalt doordat deze volksverlakkers hun eigen belang voor het landsbelang stellen.

er zijn genoeg mensen die werken en aan het einde van hun salaris nog een stuk maand over hebben
er zijn veel mensen die wel willen werken maar dat niet kunnen .
er zijn mensen die heel hun leven hebben gewerkt altijd zuinig geweest en nu in hun nadagen in de kou staan .

en dan zwets jij moeten ze maar 14tot16 uur werken :roll: :twisted: :twisted:

zelf zie ik de ellende die deze regering veroorzaakt van dichtbij..
ook al sta ik aan de zijlijn .

Terug
Naar boven