Vaccins : zin en onzin, discussiedraadje voor beide kanten

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Admin, je kan misschien het vaccin gerelateerde uit de andere onderwerpen halen en hierin steken, zodat deze andere onderwerpen niet overstelpt worden?

Alvast bedankt

31 aug 2016
1.194
112
de vraag is wat heeft dit met nzc van doen ?
zoveel zielen zoveel meningen .

ik ben niet tegen uitgebreide geteste vaccins die je vrijwillig kan laten zetten .

maar ik laat mij niet voor labrat gebruiken .
over 10 jaar als alle bijwerkingen bekend zijn dat ik er mogelijk 1tje pak
maar tot die tijd laat de bacillen en virussen zijn werk te doen zodat mijn immuumsysteem op top conditie blijft en niet lui wordt door shotjes van buitenaf .

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Je imuunsysteem is ook niet bestand tegen TBC, de Pokken, Polio, Kinkhoest, Gele koorts en nog wat narigheid en daarom ben je daar tegen gevaccineerd. Er is zelfs een Amerikaanse president aan Polio dood gegaan. En als je TBC kreeg vroeger werd je in een sanatorium en dus uit de maatschappij geplaats en dat kon jaren duren. Geen netflix ed. Vroeger had je ook lepra kolonies. Daar werd je ingedouwt tot je dood.
Overigens als je door een hondsdolle hond of giftige slang wordt gebeten moet je onmiddelijk antigif krijgen omdat je trage inmuunsysteem dat niet kan opvangen.
Grote onzin dus wat je hier verkoopt.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dit '….. maar tot die tijd laat de bacillen en virussen zijn werk te doen zodat mijn immuumsysteem op top conditie blijft en niet lui wordt door shotjes van buiten…' is de grootst mogelijke onzin.
De aarde is niet plat, lees eens een boek.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Goed idee dit draadje. Kunnen de wappies lekker hier hun verhaal doen en blijven alle andere onderwerpen tenminste relevant zonder dat het verstoord word.

31 aug 2016
1.194
112
@Scapula alles wat jij benoemd klopt .
daar zijn dus na heel lang onderzoeken en testen betrouwbare vaccins voor op de markt gekomen.
die je vrijwillig mag nemen .
( bepaalde geloofsovertuiging weiger dit )

daar ben ik absoluut niet op tegen .
maar wel een vaccin dat achteraf al is gebleken niet zo betrouwbaar is dan ze hebben doen geloven.
de manier dat deze gifspuit werd opgedrongen wierp bij vragen op waar ik tot op heden geen bevredigende antwoord heb gezien .

ik zie steeds meer leugens onthuld worden om trent dit vaccin (met regelmaat wordt er in de 2de kamer debatten gehouden over deze materie)

iedereen heeft recht op zijn mening .
de mensen die het vaccin hebben genomen of niet genomen wens ik alle een gezond lang leven.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ook dat is niet waar.
Toen er een tbc vaccin kwam is dat gelijk gebruikt. Geen ellenlange testen ed. Net als bij polio etc etc.
Buiten dat het coronavaccin was niet zo heel moeilijk te maken.
We hebben nl ook te maken gehad met Sars. Veel dodelijker maar minder besmettelijk. En het was ook sneller weg. Sars is een covid achtig virus net als corona. Voor Sars was al een basisvaccin en het enige wat ze voor het coronavaccin moesten doen waren wat aanpassingen. Vandaar dat het er zo snel was.
Er zijn nauwelijks bijwerkingen. Vaccinatie voor Gele koorts heeft veel meer bijwerkingen. Bijwerkingen komen ook meteen zoals bv een pijnlijke schouder of griepverschijnselen en niet maanden of jaren later. Plus dat de mensen die over die bijwerkingen zitten te zeuren geen enkele wetenschappelijke laat staan medische kennis hebben..Neem Willem.Engel wat een mislukte dansleraar is. Die gelooft zelf die onzin ook niet maar gaat ervan uit dat zijn aanhangers dom en idioot zijn en geld doneren wat ze ook deden.
Ik vertrouw op de wetenschap. Niet op amateurs.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Met gestaafde, bewijsbare argumenten komen opdraven haalt helemaal niks uit.
Er zijn er zelfs die het virus ontkennen terwijl ze op hun sterfbed liggen.

Best geen aandacht meer aan dergelijke discussies schenken.

Wie er nu gelijk heeft of ongelijk verandert niks aan wie denkt gelijk te hebben.
2 verschillende werelden.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
En weer een onzin topic in deze wereld.
Wil je spuit,pak je hem
Wil je hem,niet,pak je hem niet
Ik heb Jannsen gepakt puur omdat ik dan mocht reizen.
Daarna geen meer gepakt. En leef nog. Heb ik corona gehad ??
Dat weet niemand. Iedereen in zijn waarde is er helaas niet meer bij.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Ik vrees dat de zeloten zich niet tot dit topic gaan beperken.

Het sterkste is nog dat ze de overzijde van blind geloof betichten terwijl ze als een sekte overal ongevraagd hun geloof komen verkondigen. Ik heb dit jaar geen jehova's of mormonen gehad, maar des te meer antivaxxers die ongevraagd hun mening kwamen uitstorten.

31 aug 2016
1.194
112
@JohnBare
dat bedoel ik
laat iedereen in zijn waarde wel of niet gevaccineerd.

door verwijten te maken zorgt alleen voor meer verdeeldheid .

over een ding zijn we het hopelijk wel eens ?!
dat neuken zonder condoom gewoon het lekkerste is .

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Gaat weer de goede kant op zie ik.
ik ken geen antivaxxer die geprikten beledigen. Of heb ik het mis?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Daarom kunnen we het er beter niet over hebben lijkt mij ,houden we het leuk en netjes hierzo voor iedereen wat je gedachten gang ook is! ✌️

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Ik ken een antivaxxer die met een brandende fakkel bij een minister voor de deur stond; een andere antivaxxer die tegen bewust met zijn danspasjes onwetende geld aftroggelde om zelf een stekkie in Spanje tye kopen; een antivaxxer die geweld tegen de overheid aanmoedigt en het alleen maar jammer vindt dat er doden vallen om zijn idiote politieke opvattingen er door te duwen; een antivaxxer die gelooft dat reptielen deze wereld regeren.

Kunnen we al die mensen niet een enkele reis wappieland bezorgen met een bootje maar een onbewoond niet gevaccineerd eiland in de Stille Oceaan? Kunnen ze daar het strand volkladden met onzin

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Voor de duidelijkheid, het gaat mij puur om de behandeling van de materie. Ik heb niks tegen mensen die zich laat prikken. Zorg alleen voor dat je goed geinformeerd bent.

Als ik zeg dat er immoratal cells (doorgekweekte, opgefokte geaborteerde cellen, die niet dood gaan) in de prikjes zitten. dan wordt niet gevraagd hoe kom je erbij?
Maar meteen aangevallen van, ja weer een wappie enz.
Even uitzoeken of wat de wappie zegt waar is, dan reageren. Gewoon als een vorm van respect.
En laat even bezinken wat dat betekent.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Pietjemeteenrietje zei:
Hitler was een vegatarier

google zegt wat anders :lol:
Het verhaal van Woelk bevestigt wat al lang aangenomen werd, namelijk dat Hitler vegetariër was. Toch wordt vaak gesuggereerd dat hij geen vegetariër was in de moderne zin van het woord, hij lustte namelijk af en toe wel een Bratwurst. Of, zoals Jeroen Meus ons leerde, een gebakken forel

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
Blof694now zei:
Als ik zeg dat er immoratal cells (doorgekweekte, opgefokte geaborteerde cellen, die niet dood gaan) in de prikjes zitten. dan wordt niet gevraagd hoe kom je erbij?
Hoe kom je erbij?

Terug
Naar boven