Vaccins : zin en onzin, discussiedraadje voor beide kanten

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Grappige reacties, maar hopelijk hebben de liefhebbers van deze hobby wel hun hepatitis prikken gehaald.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Is wel degelijk een feit, ware het niet dat het al jaren gebruikt wordt in de medische wereld.

als je alles zou weten dan slik je ook geen pijnstiller meer hoor...

Foetaal weefsel en cellijnen ... cellijnen/

maar we kunnen ook niet zonder, als je ooit op Oncology terecht komt krijg je meer rotzooi toegediend dan wat je in je afgelopen leven ooit heb ingenomen.

Maar dit soort topics worden worden altijd heerlijk volgeplempt met zogenaamde professoren die wat van facebook hebben gelezen.
toen ik jong was, was er geen sociale media, heerlijke tijd was dat....

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Wel grappig dit soort topics op een neuken zonder forum. waar je bijvoorbeeld AIDS op kan lopen, kans is klein tegenwoordig, maar wat gaan jullie dan allemaal slikken om door te kunnen, en vraag je, je zelf dan af wat daar allemaal inzit.

Of de SOA's die we allemaal wel een keer oplopen en verspreiden. denk je dat de antibiotica zo'n lekker goedje is.....

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Als je baby onverwacht op één van de kinder-ic's in ons land moet worden opgenomen, staat je wereld op z'n kop.

Het deze dagen rondrazende RS-virus

Stel, je hebt een kind liggen op de IC. en ik kan er over meepraten 26 jaar geleden mijn eigen kind wat van het ene op het andere moment paars werd... en 12 dagen in coma werd gehouden. uiteindelijk allemaal goed gekomen gelukkig

Dilemma.... prikkie of niet.

https://www.umcutrecht.nl/nl/over-o...s-met-rs-virusinfectie-is-een-oplossing-nabij
Vaccin d'r in, en wat zit er tegenwoordig in ELK vaccin... jep. dode baby's om het zo maar te noemen. want dat klinkt lekker eng... maar dat die foetus die een vrouw verloren heeft, met veel pijn en verdriet nu mensen levens kan redden wordt vaak even vergeten...

rare wereld he ;-))

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Gezegd werd dat deze cellen IN het vaccin gebruikt worden. Dat is niet waar maar wel VOOR de ontwikkeling van het vaccin.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
En dat is nog steeds correct.

Als een vaccin of medicijn geproduceerd is met behulp van foetale cellen, kunnen er kleine sporen van deze cellen in het vaccin of medicijn zitten. Ook hele kleine hoeveelheden DNA zijn toegestaan. Het celmateriaal en DNA wordt zo goed mogelijk verwijderd, maar het is niet altijd mogelijk om alles helemaal te verwijderen. Er mogen geen intacte cellen in vaccins zitten. Soms wordt gesteld dat de sporen van DNA die in vaccins zitten, het DNA kunnen veranderen van de persoon die ingeënt wordt. Dit is echter niet mogelijk. Is een vaccin of medicijn alleen getest op foetale cellen, dan is er nooit sprake van sporen van DNA in deze middelen.

31 aug 2016
1.194
112
ik heb niets tegen mensen die zich hebben vaccineren .

ik heb de gangbare vaccinatie's gehad .
heb me ook tegen hepetitus laten inenten .
heb voor bepaalde reizen ook inenting ondergaan.
dit was allemaal vrijwillig .

bij dit vaccin werd door de leugenachtige regeringen gedwongen om het te pakken .

door die dwang kreeg ik meer en meer vragen waar de reguliere media geen aandacht voor had
door zelf onderzoek te doen zag je dat de nl regering in de media heel andere dingen vertelde dan op hun eigen sites te lezen was .
de antwoorden die ik vond op hun eigen sites waren niet overtuigend voor mij om het vaccin te nemen .

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Scapula zei:
Ja dan heb je het wel mis.

Maar andersom toch ook.
Geen prik ben je een wappie en werd je buitengesloten.
Want wat is verschil nu. Genoeg die geen prik hebben. Virus is er nog. En alles kan. Is het zelfde als mensen buitensluiten die bare neuken toch :mrgreen: :mrgreen:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
lekkerlikkenlassie zei:
bij dit vaccin werd door de leugenachtige regeringen gedwongen om het te pakken .

door die dwang kreeg ik meer en meer vragen waar de reguliere media geen aandacht voor had

Deze zinnen heb ik de laatste jaren zo vaak gehoord.
Heb je dan niet door dat voorgekauwde zinnen aan het herhalen bent.
Inhoudelijk vraag ik dan welke? Regeringen, in Nederland is er geen plicht. Media, wat is regulier Telegraaf?

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
JohnBare zei:
Scapula zei:

Maar andersom toch ook.
Want wat is verschil nu. Genoeg die geen prik hebben. Virus is er nog. En alles kan. Is het zelfde als mensen buitensluiten die bare neuken toch :mrgreen: :mrgreen:

Uiteraard is het virus er nog. Heeft iemand ooit beweerd dat vaccins een virus uit de wereld zouden helpen? Ze verminderen gewoon de impact ervan op je gezondheid.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
[/quote]

Inhoudelijk vraag ik dan welke? Regeringen, in Nederland is er geen plicht.
[/quote]

Het doelbewust buitensluiten van ongevacineerd mbt QR app is verkapte plicht. Er is voordat de QR app zo ingezet werd zelfs nog in de 2e kamer gezegd dat we kosten wat het kost moeten voorkomen dat de app op deze manier gebruikt gaat worden. 2 maanden later was het zo ver.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
burrito zei:
JohnBare zei:
Scapula zei:
Op girlsreview zit het vol met die antivaxxers. Proberen er zoveel mogelijk om te krijgen. Ga je er tegen in dan krijg je een waarschuwing van die admin en/of een weekban.

Maar andersom toch ook.

Uiteraard is het virus er nog. Heeft iemand ooit beweerd dat vaccins een virus uit de wereld zouden helpen? Ze verminderen gewoon de impact ervan op je gezondheid.

Ik heb geen. Geen corona gehad. Omgeving zelfde.
Wat klopt er niet dan. En ook genoeg met spuiten die longcovid hebben. Dus wil maar zeggen.

A

Anonymous

Guest
Er zijn meer spelers die je leven verkorten, electromagnetische golven (binnen- en buitenshuis én in space), bestrijdingsmiddelen op voedsel die giftig zijn voor plant, mens en dier. Chemicalien in de lucht om wolken te produceren. Gaslighting. Oxidatieve stress.

Maar het enige wat mensen zien, zijn een injectie en haar gevolg. Zoals bijwerkingen en sterfte. (33% sterfte en 66% bijwerkingen, hoe mooi kan een berekening uitkomen)

Dus er is meer, wat opzettelijk niet bekend wordt gemaakt, terwijl een regering voor de 'bijwerkingen' zou moeten waarschuwen (informed consent)
Maar men verschuilt zich inmiddels succesvol achter het Pikmeer arrest I en II, ze lachen ons keihard uit en blijven zelf buiten de tralies.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Kwatta, het gaat om inhoud. Er wordt op deze site nog niet zo veel gecensureerd.
Wordt wel gedaan.
Maar is dit een poging om aandacht op inhoud te verleggen?

Terug
Naar boven