suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Internet is vergeven van de kneuzen die zich achter een toetsenbord uitleven.
Vrouwen die de kluit belazeren, mannen die zich onbeschoft gedragen.
Je komt het allemaal tegen in diverse gradaties.
Van rancuneuze dames zoals deze hier zal ik de naam niet eens noemen.

Ik neem liever wat afstand. Voor mij hoeven uitgebreide gedetailleerde beschrijvingen bij recensies niet.
Voor je het weet zit je in een roddel rubriek. Vrouwen informeren over het bestaan van nzcforum lijkt me niet handig. Just my two cents.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Internet is vergeven van de kneuzen die zich achter een toetsenbord uitleven.
Vrouwen die de kluit belazeren, mannen die zich onbeschoft gedragen.
Je komt het allemaal tegen in diverse gradaties.
Van rancuneuze dames zoals deze hier zal ik de naam niet eens noemen.

Ik neem liever wat afstand. Voor mij hoeven uitgebreide gedetailleerde beschrijvingen bij recensies niet.
Voor je het weet zit je in een roddel rubriek. Vrouwen informeren over het bestaan van nzcforum lijkt me niet handig. Just my two cents.
Snap ik maar zij doen exact hetzelfde. Daarom hebben veel dames erbij staan dat een tante/nichtje zoeken zodat ze met elkaar kunnen babbelen. Er is een dame daar die zit allerlei andere dames te benaderen om een soort chatgroep te joinen waarbij ze over de mannen roddelen. Ik zie niet in waarom wij hier dan geen andere bezoekers mogen waarschuwen. Je ziet met die "lieve" dame hierboven dat het snel uit de hand kan lopen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Laat ze gezellig hun eigen naaikransje vormen om met elkaar te kunnen kwebbelen.
Daar heb ik geen enkel probleem mee. NZCFORUM is onze informatie site. Daar hebben ze niets te zoeken.
Met bijna alle meiden op deze site gaat het uiteindelijk mis. Dat is geen toeval.

Het is precies de reden dat ik afstand hou. De "lieve" dames bekend maken met dit forum is echt een super onhandige zet. Voor je het weet zitten al die meiden hier te lezen hoe er over ze gedacht wordt.
Dit forum is bedoeld als informatie bron voor ons. Die functie gaat verloren wanneer de dames mee kunnen lezen.
Het is sowieso tijd om uit te wijken naar een nieuw forum.

Laatst bewerkt:

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Laat ze gezellig hun eigen naaikransje vormen om met elkaar te kunnen kwebbelen.
Daar heb ik geen enkel probleem mee. NZCFORUM is onze informatie site. Daar hebben ze niets te zoeken.
Met bijna alle meiden op deze site gaat het uiteindelijk mis. Dat is geen toeval.

Het is precies de reden dat ik afstand hou. De "lieve" dames bekend maken met dit forum is echt een super onhandige zet. Voor je het weet zitten al die meiden hier te lezen hoe er over ze gedacht wordt.
Dit forum is bedoeld als informatie bron voor ons. Die functie gaat verloren wanneer de dames mee kunnen lezen.
Het is sowieso tijd om uit te wijken naar een nieuw forum.
Klopt helemaal. En volgens mij is er al eens eerder een topic hierover geweest en dat is toen gesloten / verwijderd op last van de klachten van die meiden. Als er niet zo'n NSBer in ons midden zat die die "lieve meid" zat in te lichten, kwamen we een stuk verder.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Onvoorstelbaar, wat een domme streek het forum bekend maken bij de dames.
Het wordt tijd voor een IQ test voor mensen die zich aanmelden voor het forum. :(

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
913
897
Wat een sukkels van mannen lopen er toch rond. Forum en berichten gaan delen omdat ze zo lichtgelovig zijn dat een bepaalde dame gevoelens heeft voor hem en hij de prins op het witte paard wilt spelen.🥴
Dan krijg je dit gezeik, een welles-nietes spelletje tussen de damen en haar klanten.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@chico123 zichzelf wijsmaken een suikeroom te zijn schrijf je? ... dat zijn ook idioten?
Bij een goede suikerdate ( zo noem ik het) het is niets meer of minder dan betaalde sex"liefde" maar met het juiste suikermeisje heb je echt wel een betere ervaring dan een gemiddelde dame die je op Kinky of sexjobs zult vinden. Ook is er bij min noor sprake van klokkijken en ontstaat er een soort van band /vertrouwen...

Zie het suikerdaten als eten in een heel goed restaurant.. alles klopt, bediening, ambiance, borrel, locatie, verschillende gangen, kwaliteit. Je mag de hele avond blijven zitten.

Welke ervaringen heb je zelf?
Ik val je niet aan.. snap alleen niet waarom je de lotgenoten van suikerooms, neefjes, vriendjes aanvalt.

De meeste suiker, ooms, neefjes, vriendjes zijn heel vaak mannen die wel weten hoe ze een dame moeten behandelen en krijgen daar heel veel plezier voor terug. Ze communiceren netjes en correct. Zijn vaak heren/ gentleman. Maar daar heb je ook de juiste dames voor nodig denk aan studentes, meiden die t spannend vinden.. centjes ook leuk vinden maar ook een goed gesprek, avontuur en een stevige beurt lekker vinden. Ze willen dat avontuur graag aan gaan met een man die ook netjes verzorgd is en wat looks heeft charisma en karakter.

Bill69

Toogplakker
15 nov 2024
25
38
In theorie zou je kunnen gelijk hebben.

In de praktijk zijn het gewoon allemaal h**ren, om het even in welke soort betaalde seksrelaties ze werken. Dat moet zelfs niet negatief gelezen worden. Op betaalde seks rust ten onrechte een taboe. En ik heb zelf een soort indruk, dat de suikerdaters zichzelf wat proberen te sussen op dat vlak. Het klinkt ook zo zoet. :) Maar het komt op hetzelfde neer. Het is bij de meisjes voor het geld, en bij de mannen voor de seks. Niet meer, niet minder. Martin vergelijkt het met de soorten restaurants. Kan ik in komen. Ik eet echter regelmatig in gewone restaurants heel lekker en voor minder geld, dan in dure tenten waar ik zelfs soms nog met honger buiten kom.

Het zal wel zijn bestaansrecht hebben allemaal. De ene zit hier in een bepaald topic bijna wanhopig te schooien om ergens iemand te zoeken die hem voor 50 euro ocharme toch eens bare wil laten neuken, en de andere betaalt voor zo'n kutje dan met plezier een smak geld. Als we er maar ons plezier aan hebben.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik was vanmorgen weer in een uitstekend suikerdate restaurant. Heerlijke slanke blonde milf. Gezellig, geen gekkigheid qua gedrag. Netjes huis, kids naar school en mama was erg geil. Ze gaf mij een enorm lange squirt toen ze on top zat.., kwam geen einde aan... 200 euro geef ik haar altijd 2x donatie doet nergens moeilijk over, gewoon geil gezellig ( omgeving Meppel-Zwolle) zit niet meer op SA en ze is te leuk om te delen

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@lekker ding ik heb wel eens een plaatje voorbij zien komen van je leuke Suikermeisje. Je maakt er wel een heel groot suikerfeest van voor haar. Je deelt haar voor extra suiker (entree) en je mag dan zelf gratis mee doen zonder suiker te geven voor je promotie werk? Hoe regel je dat?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik gratis mee doe. Verkeerd geïnformeerd ben je.
Maar kom langs zou ik zeggen dan leg ik je het uit.
Ik hoop dat je meerdere plaatjes heb gezien want ze is om op te vreten.
Tis jammer dat hier geen video's geplaatst kunnen worden dan kan je horen hoe ze geniet en de mannen ook.😉.
Maar je weet waar ze te zien zijn foch?

En ik zie ze bijna wekelijks (1 op 1) en dan krijgt ze een gepast suikerklontje en wat anders lekkers😂.

Laters,
LD😊

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven