Wat bedoel je precies. SA?voor mij een no-go
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je precies. SA?voor mij een no-go
Snap ik maar zij doen exact hetzelfde. Daarom hebben veel dames erbij staan dat een tante/nichtje zoeken zodat ze met elkaar kunnen babbelen. Er is een dame daar die zit allerlei andere dames te benaderen om een soort chatgroep te joinen waarbij ze over de mannen roddelen. Ik zie niet in waarom wij hier dan geen andere bezoekers mogen waarschuwen. Je ziet met die "lieve" dame hierboven dat het snel uit de hand kan lopen.Internet is vergeven van de kneuzen die zich achter een toetsenbord uitleven.
Vrouwen die de kluit belazeren, mannen die zich onbeschoft gedragen.
Je komt het allemaal tegen in diverse gradaties.
Van rancuneuze dames zoals deze hier zal ik de naam niet eens noemen.
Ik neem liever wat afstand. Voor mij hoeven uitgebreide gedetailleerde beschrijvingen bij recensies niet.
Voor je het weet zit je in een roddel rubriek. Vrouwen informeren over het bestaan van nzcforum lijkt me niet handig. Just my two cents.
Klopt helemaal. En volgens mij is er al eens eerder een topic hierover geweest en dat is toen gesloten / verwijderd op last van de klachten van die meiden. Als er niet zo'n NSBer in ons midden zat die die "lieve meid" zat in te lichten, kwamen we een stuk verder.Laat ze gezellig hun eigen naaikransje vormen om met elkaar te kunnen kwebbelen.
Daar heb ik geen enkel probleem mee. NZCFORUM is onze informatie site. Daar hebben ze niets te zoeken.
Met bijna alle meiden op deze site gaat het uiteindelijk mis. Dat is geen toeval.
Het is precies de reden dat ik afstand hou. De "lieve" dames bekend maken met dit forum is echt een super onhandige zet. Voor je het weet zitten al die meiden hier te lezen hoe er over ze gedacht wordt.
Dit forum is bedoeld als informatie bron voor ons. Die functie gaat verloren wanneer de dames mee kunnen lezen.
Het is sowieso tijd om uit te wijken naar een nieuw forum.
Heel triest.Helaas meerdere NSB'ers op dit forum weet ik uit ervaring.![]()