suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@johndolan838 als je goed leest had ik al geschreven dat ik haar hier niet deel. Daar is ze te leuk voor en delen met mensen die ik niet persoonlijk ken zie ik al helemaal niet zitten. Er zit van alles op dit forum. Van politici, brandweerman, gynaecoloog tot stalkende onderwijzer of zedendelinquent ... en ik zal haar maar net met de verkeerde persoon in contact brengen. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :) maar dat begrijp je vast wel.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Zijn er zo weinig mensen aan het suikerdaten op het moment? Er zijn veel onder ons aan het daten en actief op SA maar weinig nieuws.. ik begrijp ook dat alles delen hier lastig is. Ik noem bewust geen naam.. Er zou iemand kunnen zijn die de dame kent en dan contact met haar zoekt.. dan heb ik wat uit te leggen.. daar heb ik geen zin in..

Ik heb een aantal dames via SA leren kennen die ik zo nu en dan zie. De meeste zitten qua prijsrance tussen 200-300 voor een date van 2-4 uur.. soms thuis bij de dame soms op een andere locatie. Ik heb er 1 uitschieter bij boven de 400 voor een hele lange date met echt alles er op en aan. Ze zegt zelf wie ik ben, wat ik geef en doe krijg je bijna nergens... klopt hahaha ze weet haar waarde heel goed...
Deze dame is jong 28 en hoog opgeleid, erg mooi, knettergeil.. ze kickt er op om zo nu en dan t betaalde meisje te spelen.. van haar verwacht je nooit dat ze dit doet qua afkomst, werk en potentie.
T is best leuk met een dame in bed te liggen die naast eye candy, geile neuksex ook nog kaas heeft gegeten van hele intellectuele onderwerpen en mij verbaasd qua kennis. De vijver waarin ik vis is boven de lijn Purmerend-Almere- Apeldoorn

Wie heeft er nu ook een dergelijk contact of gehad?

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
433
Als je haar niet Jan delen, heeft ze geen plaats op dit forum.
Niemand heeft er iets aan mm te horen hoe geweldig jouw suikerdate is en dan geen contactgegevens te krijgen. Als je je ego wil boosten of fantastische verhalen vertellen mort je dat elders doen.
Het is voor kinderen om te zeggen: Ik heb iemand fantastisch, maar ik zeg u niet wie het is.
Het internet staat vol met zo ern verhaaltjes, maar vervuil het forum zub niet. Hier gaat het om reviews van dvp's of amateurs of suikerdates die bereikbaar zijn. De rest is bullshit.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
O o o wat zijn we weer jaloers.😂😂😂

Gasten zoals jij verpesten het dat we hier nog wat schrijven net als bij foto's plaatsen van je date.

En wie ben jij om te zeggen dat ie het elders moet doen.
Nou dan zet MartijnG het toch gewoon in de verhalenrubriek, maar ook daar is het wachten op mannetjes zoals jij gaan reageren van wat hebben we er aan.

Groet,
lD🥳

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
het hoeft niet 100% over het delen van de dames te gaan.. soms willen sommige van ons gewoon ook even ons ei kwijt, even kijken of dat wat zij doen wel een beetje matcht met anderen.. of gewoon kijken wiens pik langer is.. juist bij Suikerdaten, althans zoals het volgens mij bedoeld is in elk geval, doet de dame maar met 1 :rolleyes: kerel een suiker relatie aangaan.. als dat conform intentie van het concept gaat zijn ze per definitie niet te delen haha.. nu gaat dat niet altijd zo, maar dit soort dames zitten niet op een spamvloedgolf van 100 belletjes en appjes te wachten omdat ze hier gedeeld zijn. Gaat bij mijn weten tot zo ver iedereen respectvol mee om.
Dames die de boel oplichten en toch niet afspreken kunnen overigens wat mij betreft prima gemeld worden, scheelt weer moeite steken in een gesprek hahaha.. maar was iets met dat blacklist publiekelijk bijhouden niet mocht geloof ik.. jammer..

Had je dit gezegd over een recensie van kinky / SJ dame zonder link omdat iemand die niet wilde delen kan ik me wel een beetje vinden in je gedachte hoor.

Sexgod

Snuffelaar
2 okt 2024
8
6
Dit bericht is gerapporteerd.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik gratis mee doe. Verkeerd geïnformeerd ben je.
Maar kom langs zou ik zeggen dan leg ik je het uit.
Ik hoop dat je meerdere plaatjes heb gezien want ze is om op te vreten.
Tis jammer dat hier geen video's geplaatst kunnen worden dan kan je horen hoe ze geniet en de mannen ook.😉.
Maar je weet waar ze te zien zijn foch?

En ik zie ze bijna wekelijks (1 op 1) en dan krijgt ze een gepast suikerklontje en wat anders lekkers😂.

Laters,
LD😊
Tot dat ze het suikerklontje met de verkeerde deelt 😉 die nu lekker rustig afwacht en uit het niks ineens toeslaat 😁
Heerlijk en haar heerlijk kutje dan volspuit en haar vriend dan in het kontje neemt zo zo gel 👊🏻

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als je haar niet Jan delen, heeft ze geen plaats op dit forum.
Niemand heeft er iets aan mm te horen hoe geweldig jouw suikerdate is en dan geen contactgegevens te krijgen.
Als je je ego wil boosten of fantastische verhalen vertellen mort je dat elders doen.
Hier ben ik het niet mee eens. Iedereen mag schrijven wat hij wil. Ik vind het juist leuk om die ervaringen te lezen. Beetje lezen hoe het met een ander gaat. Vaak willen suikerdates helemaal niet gedeeld worden. Meestal kiezen ze zelf uit met wie ze willen daten. Ik heb in het verleden ook 2 suikerdates gehad. Nu op het moment even niet. Het is vaak een persoonlijke zoektocht of je van 2 kanten bij elkaar past.

Ik heb het trouwens nooit gevraagd of hun gegevens gedeeld mochten worden dan zou ik ook dit forum bekend aan ze maken. Ik heb het daar nooit over tijdens dates. Genoeg leuke andere dingen te doen.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Tijdje geprobeerd op Suiker arrangement, dat was echt compleet kansloos. Als je tussen 25 en 35 zoekt is het een woestijn, 45+ lukt nog wel denk ik maar dat kan ik op Tinder ook vinden. Recent in contact gekomen met een meisje uit België via Reddit, die ga ik binnenkort langs laten komen als ik voor werk daar ben. Wil 400 voor 3 uur, begon eerst over 800 voor een date.

Welke website hebben jullie beste ervaring mee? Seeking test account aangemaakt en krijg daar 100+ reacties maar om meteen vast te zitten aan 3 maanden vindt ik een ding.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Soms gebeurt het wel eens dat een suikerdate zegt dat ze niet zwanger kan worden en dat je lekker diep er in mag spuiten en daarna alsnog iets van 10 maanden later te horen krijgt dat je vader bent geworden van een leuk dochtertje....😄.
En toch stug doorblijven neuken en kutjes met zaad vullen...🙄😬.
Ziek of niet?

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Valt mee, dat gebeurt nu eenmaal, zou het superleuk vinden een kind te krijgen maar dat kan bij mij helaas niet dus dat probleem heb ik niet
Als ze er allebei blij mee zijn waarom niet kijk een suikerfabrikant is weer wat anders als een s.v.p. die er 20 op een dag afwerkt
Btw die kutjes worden toch wel gevuld is het niet door jou dan wel door een ander

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Klopt helaas had ik het over mijzelf.... En het was gelukkig geen afwerk fabriek.. Ze wilde weten of ik contact wilde hebben met mijn pas geboren kind en ze hoeft geen geld van mij. Ze had al 2 kinderen en ze was een jaar niet ongesteld geweest. Het kwam voor haar ook als een verassing. Ze had even gedacht het kind af te staan voor adoptie. Natuurlijk blijft het een kind van mij en heb nu wat baby spullen voor haar gekocht . Het scheelt dat ze spullen heeft staan van haar andere kids maar zal er voor zorgen dat het niets ontbreekt en zelf vind ik het ook wel stiekem leuk want wilde eigenlijk nog een kind hebben echter niet op deze manier. Maar wie zijn kont brand....

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@piet Van harte gefeliciteerd. En dat allemaal via t suikerdaten. De SA site is ook goed voor de bevolkingsgroei.

Ik heb vandaag weer een suikerdate. Ik hoop dat ik geen whatsapp krijg over een aantal maanden.. of mss toch maar voor t zingen de kerk uit...

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Klopt helaas had ik het over mijzelf.... En het was gelukkig geen afwerk fabriek.. Ze wilde weten of ik contact wilde hebben met mijn pas geboren kind en ze hoeft geen geld van mij. Ze had al 2 kinderen en ze was een jaar niet ongesteld geweest. Het kwam voor haar ook als een verassing. Ze had even gedacht het kind af te staan voor adoptie. Natuurlijk blijft het een kind van mij en heb nu wat baby spullen voor haar gekocht . Het scheelt dat ze spullen heeft staan van haar andere kids maar zal er voor zorgen dat het niets ontbreekt en zelf vind ik het ook wel stiekem leuk want wilde eigenlijk nog een kind hebben echter niet op deze manier. Maar wie zijn kont brand....
2 kinderen van 2 verschillende mannen ook als ik vragen mag?

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Nee gewoon van 1 vader. Bedankt voor de felicitaties 🥲. Ben wel blij met het kindje enerzijds. Anderzijds had ik het niet op deze manier en met een andere vrouw gewild..

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste leuk een Sugar Bang! Maar uit ervaring weet ik dat t met 6-8 man nog geen 30 min sex is in twee uurtjes tijd. 180 euro vindt ik stevig voor een amateur sugar girl. Maar mss ben ik nog aan t denken aan de tijden dat je mee deed voor 2-3 uur 100-150 euro..

Dan kies ik liever voor een Sugar Date van 2-3 uur voor 200-300 euro dan weet ik zeker dat ik op en leeg ben en kan ik lekker mijn gang gaan.

Nog iemand gesuikerd afgelopen weekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven