suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja ik, gisteren😉😋

Helaas kwam ik maar twee keer klaar. Dat vind ze niet genoeg🙈😅.
Moet ik a.s. woensdag maar verbeteren zei ze😂.

Groet,
LD😋

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
180€ voor 2 uurtjes bare bangen met één dame stevig is nog zachtjes uitgedrukt. Het is gewoon teveel. Een bedrag van 120€ is meer op zijn plaats maar nog steeds vrij prijzig maar NL is op betaalde seks sowieso duur als je de vergelijking trekt met onze Oosterburen waar bare sexpartys plaatsvinden met meerdere dames met daarbij gastdames en -/koppels voor 120€/130€ eten en drinken inbegrepen en veel meer uren speeltijd.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Soms gebeurt het wel eens dat een suikerdate zegt dat ze niet zwanger kan worden en dat je lekker diep er in mag spuiten en daarna alsnog iets van 10 maanden later te horen krijgt dat je vader bent geworden van een leuk dochtertje....😄.
En toch stug doorblijven neuken en kutjes met zaad vullen...🙄😬.
Ziek of niet?
Dat berichtje kreeg ik niet vorig jaar, wel dat ze het had laten weghalen. Ze had de pil niet goed geslikt. Gelukkig maar want je ze is erg geil, maar verder geen klikt met haar. Sindsdien ook niet meer afgesproken maar heb mezelf voorgenomen om in het vervolg alleen in haar kontje te spuiten. Die ene keer 2x in haar kont en 2x in de poes.

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Ik denk dat MartinG en lekker ding het goed doen. Soms is het even lekker praten over de hobbie enzv. Net als de Formule 1 maar we rijden er ook niet allemaal in lekker genieten en laten genieten. Respecteer de meide willen ze meer merk je het vanzelf wel. Zoals sommige dat dan hier ook doen. Gebeurd het niet en willen ze experimenteren zoeken ze het toch wel op. Dan beter met een suikeroom die ze er bii kan begeleiden en van wat zekerheid kan voorzien

NoCondom

Toogplakker
16 jul 2021
53
168
Dit bericht is gerapporteerd.
@waailap , Emma uit Hardenberg heb ik contact mee gehad. Stuurde me na 2 dagen een voicebericht waarin ze vroeg om een paar tientjes over te maken zodat ze boodschappen kon halen.
Ik heb er verder mijn tijd niet aan verspild

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Er zijn meer die dat doen en het zo proberen. Fotos van kinderen sturen of een geluidsopname van een huilend hongerig kind... dat soort dames sla ik over. Dat is een voorteken van heel veel ellende. Als het zo als begint ... wat is t einde dan... gelukkig zijn er pareltjes goed zoeken, netjes communiceren betekend bij klik lekker doneren 😉

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Nooit vooruit betalen. Dat is al een waarschuwing vooraf. Dat geldt overigens niet alleen voor suikerdates

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Wie heeft er ervaring met betaling van de SA dame met Neosurf? Heb weken contact met SA dame gehad, wil ze opeens geen cash, maar betaling met Neosurf. Wordt dit vaker gedaan? Het voelt voor mij bijna als vergoeding in natura, iPad, telefoon, etc
Misschien hoort het hier niet thuis, maar zie graag reactie.

NoCondom

Toogplakker
16 jul 2021
53
168
Ik heb er geen ervaring mee, maar komt wel op mij over als een poging tot oplichting. Heb het weleens meegemaakt dat een dame met een apple card betaald wilde worden, kreeg toen vantevoren een of ander lulverhaal dat ze de code alvast wilde om haar kind tevreden te houden door een online spel te kopen.

Ik zou er mee oppassen.
Heb je haar gevraagd waarom ze perse met Neosurf betaald wil worden?

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Inderdaad, net een dame die via een spraakbericht met zwoele stem vraagt of ik geld kan overmaken (moeder alleen). Bij mij gaan alle alarmbellen af. Niet doen. Een term als Neosurf is al voldoende reden.

Laatst bewerkt:

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik had deze week contact met een nieuw suikernichtje. €350 voor een uurtje, met condoom zei ze direct. Geen idee of voor meer nog meer zonder had willen doen. Maar voor dat bedrag wil ik geen tijdsdruk.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Stevige bedragen voor meisjes die het voor de "gezelligheid" en een klein zakcentje doen. Ik had deze week een suikerdate met een hele mooie Ned studente in Groningen. Ze was 3,5 uur bij mij heb haar 300 gegeven.. mss veel maar bloedmooi en heerlijk om diep in de ogen te kijken terwijl ik haar 2x de volle lading gaf. Wat een heerlijke dame.. juicy pussy very tight nice moves…. Heeft mij wel drie maanden tijd gekost om uiteindelijk te daten.. de jacht is ook een heerlijk voorspel…
Ze vroeg als ik een flesje wit koud wilde zetten omdat ze t nog al spannend vond.. first date…dat heeft geholpen.. sorry X ik had t je nog niet verteld, bij deze 😜

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Bezit van de zaak, einde van het vermaak. Yes MartinG, de hunt is vaak het mooiste en het spannendste. Het voorzichtig aftasten wat er allemaal mogelijk is op de date. Dit vooral bij nieuwkomers, doorgewinterde dames kun je meteen to the point komen. Maar juist dat nieuwe pareltje met fluwelen handschoenen aanpakken. Je krijgt vaak het dubbele terug. Maar zoals zo vaak, kan het allemaal gewoon gaan worden. Maw, Bezit van de zaak, einde van het vermaak. Tijd voor een nieuwe hunt, zo zit jouw instinct waarschijnlijk in elkaar 🤣🤣
Leuk, enjoy

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik had deze week contact met een nieuw suikernichtje. €350 voor een uurtje, met condoom zei ze direct.
Het wordt tijd voor een afdeling compleet gestoorden. Hoe kun je zelfs maar nadenken over 350/60 met condoom?
Dit soort prijzen zijn pure excessen. Dat er ook nog mannen zijn die er op in gaan!
Ongelooflijk.

Een suikerdate die met dit soort voorstellen komt is gewoon een pro.
Dit heeft niets meer met een suikerdate te maken

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
MartinG had een echte suikerdate: 3,5 uur voor 300 is netjes en geen puur winstbejag.
350 voor een uur mc heeft niets meer met suikerdate te maken, is gewoon een veel te
dure professionele dame, hoe je het ook bekijkt.
GertG heeft gelijk, dit soort prijzen komt gewoon omdat een deel van de mannen het ervoor over heeft.
Misschien kan je het veroorloven maar bedenk dat het niet hierbij blijft.
Als ze dit soort bedragen al krijgen zonder morren, dan vragen ze straks gegarandeerd nog meer enz enz.
Het is net als met vooruit betalen of dergelijke truckjes: blijft instant omdat er mensen intrappen.
Dat lezen we soms op dit forum ook, men trapt erin als is het maar een tientje.
Dus dit zal zo blijven en de zgn suikerdames zullen dit soort bedragen dus ook blijven vragen.
Niet aan meedoen is de enige optie en dat doe ik dus dan maar, ik heb niet de illusie dat het verdwijnt,
integendeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven