suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

mortimer

Snuffelaar
25 dec 2015
13
5
Vorige week weer een een gooi gedaan naar SA. Veel fakers, maar daar moet je doorheen filteren.

mooie Nederlandse dame gevonden, afgesproken in hotel. Was heel gezellig, eerst lekker kletsen. Daarna lekker het bed op geklommen en heerlijk sex gehad, alsof het met je vriendin is.

we zijn nog lekker maar de sauna geweest, daarna gedoucht en lekker liggen knuffelen op bed.

al met al heel geslaagd, ga zeker vaker met haar afspreken. Voor de prijs is het ook dikke prima. Kleine 400€ voor toch zeker 5 uur pret.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Heb meerdere dates gehad de geilste en mooiste vrouwen die je echt niet op kinky tegen komt. En al boven al, gf experience. De laatste tijd zitten er veel meer fucking dwazen die vooruit betaling vragen. Dus je moet echt goed zoeken

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ja zijn er helaas veel die willen een aanbetaling of belachelijke prijzen. Had al eerder vermeld dat die dame uit Tilburg 1000 per date vraagt en dan nog cadeaus daarnaast enz..
Maar ze vragen net zo makkelijk 500 voor 2 uurtjes tegenwoordig of eerst kennismaken voor 150 en dan hoor of zie je niks meer want dan is er geen klik zogenaamd..
De pareltjes zijn helaas moeilijk te vinden op SA :-(

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Idd heel moeilijk om er een leuke "echte" tussen te vinden maar ze zijn er wel en ja tis wel even wat werk om er 1 te vinden maar gedult loont en zeker direct melden dat je niet op zoek ben naar alleen ergens wat drinken en gezellig kletsen laat wel graag direct weten wat ik zoek

ric89

Snuffelaar
22 jun 2022
19
11
Heb me daar ook aangemeld om wat rond te kijken, en ja hoor, vrijwel alles hartstikke fake, in elk geval in mijn regio. Het zou kunnen dat deze site net als sexjobs betere tijden heeft gekend, maar dit is gewoon hartstikke kansloos en geldklopperij. Ik ben bang dat het gros van de dames naar social media zoals Telegram en Facebook zijn vertrokken of zo. SA is gewoon het type site dat niet meer populair is onder vrouwen.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Ik ben een tijdje weg geweest, idem op SA alhoewel ik al 5 jaar daar actief was met goed ervaringen, en nu sinds 4 weken weer terug.

Allereerst vorige TS hebben gelijk er zitten heel wat pareltjes tussen, maar je moet goed zoeken en zeker heel veel tijd erin investeren. Van contact leggen op SA, wat op en neer chatten op SA en dan naar chat op Kik of Telegram en nee, niet meteen beginnen met "neuken?' want juist die pareltjes die haken dan al af. Verder tussen al die stappen hopen dat er geen faker, "gouden kutje" (vraagt 2K of meer per maand), of alleen online of eerst een voorschot wil. Reken maar van de 20 die je aanspreekt reageren er 5-10 terug, beland je er 3-5 in de SA chat and 1-2 verder op Kik of Telegram. Dat was 3 jaar geleden en nu nog nog steeds.

Alhoewel uitzonderingen de regel bevestigen (heb er ook een paar in mijn bed gehad rond de 20), vergeet alles onder de 25, to good to be true

Is er wel wat veranderd zie ik nu na 4 weken? ja
  1. Er zijn een aantal dames waar je een heel goed geprek mee hebt, tot op kik of Telegran toe over 2-3 dagen en plots weg. Dit zag ik in 2023 en nu nog veel extremer. Heb ff de proef op de som genomen, 2e account aangemaakt (als 25 jarige hunk met veel geld) met een abo, zelfde dames aangesproken en precies hetzelfde verloop. Heb sterk het vermoeden dat Dick Krijnen (eigenaar) 1 of 2 personen inhuurd om SA zo levendig te houden.
  2. Aanbod (na goed zoeken) is veranderd, vroeger vond je nog wat (de echte studente, huisvrouw etc.) tussen de 25-35, nu is dat opgeschoven naar 35-40 of zelfs 40+. De echte normale dames onder de 35 heel zelden.
  3. Total aantal deelnemers is ook afgenomen, zag je vroeger overdag in de chat nog 15-20 personen, nu hoogstens 10, in de avond vroeger 25-35 en nu max 15 of 20.
Ik kan me voorstellen, iemand die nu voor het eerst op SA komt, in de actual status al snel afhaakt.

Het schijnt voor diegene die onze hobby (nzc zonder DVP) uitoefenen langzaam een uistervend ras te worden

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
ik weet niet of dit normaal is maar laatste 2 dames met wie ik contact heb gelegd willen 400€ voor een date van 2/3 uur. Sorry hoor maar dat wordt mii te gortig. Wat betalen jullie maximaal en hoe lang duurt zo'n date? En dan heb ik t nog niet eens gehad over nzc.

Shfunk3

Toogplakker
23 jun 2022
25
21
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

We zitten inderdaad op piek inflatie momenteel. Het enige wat je kan doen is beter leren onderhandelen. Of je betaald ze een keer het volle bedrag en als ze het bevalt zullen ze de volgende keer het ook voor minder doen als je niet wanhopig overkomt.

Zodra de economie slechter gaat zullen de prijzen wel weer wat normaliseren, maar niet veel dalen ben ik bang.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
ik weet niet of dit normaal is maar laatste 2 dames met wie ik contact heb gelegd willen 400€ voor een date van 2/3 uur. Sorry hoor maar dat wordt mii te gortig. Wat betalen jullie maximaal en hoe lang duurt zo'n date? En dan heb ik t nog niet eens gehad over nzc.
Deze dames sla ik ook zoiezo over had altijd 2waar ik met regelmaat mee afspreek een 27 jarige helaas geen nzc wel pijpen zonder en slikken spreken vaak 3 uurtjes af €250 dan een 32 jarige alles gewoon puur natuur en duur van date verschilt ene keer 2,5 de andere keer 4of5 uurtjes vaste prijs €200
En soms 2weken een nieuwe erbij ook bij haar pijpen zonder en slikken neuken is nog met (zit ook niet aan de pil) en duur van de date zolang we het lekker vinden maar eerste 2x meer dan 3uur voor een spotprijs van €100 😂
Tis idd kwestie van onderhandelen en er moet uiteraard een klik zijn met de dame en als je elkaar echt goed ligt/matcht dan is voor lang alle dame het geld lang niet altijd het belangrijkste

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
27 jarige helaas geen nzc wel pijpen zonder en slikken spreken vaak 3 uurtjes af €250
32 jarige alles gewoon puur natuur en duur van date verschilt ene keer 2,5 de andere keer 4of5 uurtjes vaste prijs €200
Een nieuwe erbij ook bij haar pijpen zonder en slikken neuken is nog met (zit ook niet aan de pil) en duur van de date zolang we het lekker vinden maar eerste 2x meer dan 3uur voor een spotprijs van €100 😂
Dit zijn wel goede prijzen hoor. Hoe krijg je dat voor elkaar (mag ook per pb) Laatste 2 waarmee ik contact had een wilde voor 3 uur € 500 a € 600.
De andere wilde ook €500. voor slechts 2 uur. Voor minder dan €500 deed ze haar benen niet open zei ze. :unsure: Heb ik allebei maar gelaten.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Het licht er gewoon aan wat voor dames er op SA zitten, maar het soort dat wij zoeken is zeldzaam geworden daar.

Uiteindelijk geluk gehad een knappe Latino van 37 jaar, 155 cm super figuur avond + middag voor 300 € super geil en heeft er plezier aan. Alles zonder, ze slikt graag en samen nu aan het proberen haar achterdeurtje te openen. De laatste zelfs niets betaald.

Is een hardwerkende meid in de zorg, 2 kinderen, gescheiden en heeft gewoon behoefte aan sex met een leuke vent. Ze heeft geen rijdebewijs en auto en nauwelijks tijd, dus vandaar ideaal voor haar

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Kon het niet laten en toch weer een abbo gedaan.
Op de 1e dag al met 6 dames aan het chatten, waarvan er 3 er geen probleem mee hebben om bare te gaan.
Prijzen wisselen wel.
Tot nu toe met 2 dames zover dat ik 200 voor 1,5 uur vergoed, 1 dame 300 voor ong 3 uur.
Bij toeval zat er 1 nichtje op die ik uit het oog was verloren, nam contact op, ga ik binnenkort naar toe, 150 voor max 2 tot 3 uur en wil graag nu ook anaal genomen worden, alles bare uiteraard.
Ik ga voorlopig genieten

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@nagash
Leuk hoe bepaalde meisjes sexueel evolueren als je ze een tijdje uit het oog verloren bent.
Wellicht is er een daddy geweest die haar aarsje geopend heeft en nu biedt ze het aan, what a good girl.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Foto's delen is sowieso erg onverstandig.
Respecteer de privacy van de dames, dit doe je niet.

Vervolgens komt daar gedonder van. Daar kun je op wachten.
Allemaal het gevolg van het negeren van forum regels.
Eigen schuld, dikke bult.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Heb weer maandje abbo op SA. Geen van de berichten die ik heb gestuurd wordt gelezen. Terwijl ik heb gefilterd op "laatst online" en een stuk of 10 dames heb aangeschreven.

Stuurde me wel een dame mij een bericht. Wou mij wel graag ontmoeten. Ik ben op mn hoede. Ze heeft op d'r profiel staan dat ze een wat jonger iemand zoekt (ik ben 32, zij 23). Misschien ligt de gemiddelde leeftijd op SA wel hoger en vond ze me zodoende.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Laatste tijd heel veel fake profielen op seeking.
Zie je makkelijk aan locatie login.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven