suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
'Jammer dat het niet vandaag is'
'neem de die buttplug ook weer mee'

Ik ben niet de enige die er zin in heeft 😆

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Mag het toch wel hopen dat het om een paar uur gaat ja

Laatst bewerkt door een moderator:

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Heb inmiddels een account aangemaakt als neefje en wat fotos waarbij ik mijn gezicht onherkenbaar heb gemaakt, alleen dan krijg ik 0 berichten, toen ik mijn account als oom had en met herkenbare fotos stroomde de berichten binnen welke ik niet kon lezen. prijs verschil tussen oom en neefje is inderdaad best groot. Zal het aan de onherkenbare fotos liggen?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Als je je inschrijft als oom verwachten dames dat je ze betaalt. Dus dan heb je meer belangstelling van hen. Als je je inschrijft als neefje heb je niet de intentie om dames te betalen en is er dus ook geen interesse.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ik heb gisteren een jonge Marokkaanse meid van 22 gedate en opgehaald in Vleuten/Utrecht. We hebben een snelle cardate gedaan en €100 betaald voor een pijpdate zc. Wanneer je haar goed betaald is ze ook in voor zc neuken.

Enig nadeel is dat ze een heel groot bek heeft. Iemand ervaring met haar ook? Haar ontmoet via sexjobs.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Pijpdate voor 100😳 dat is best aan de prijs ja
Spreek regelmatig af met een 23jarige latina €100 voor een uurtje/anderhalf en dan doen we minstens 2tot 3 rondes zei vol ik leeg😅

Snowdude

Toogplakker
27 sep 2022
30
8
Pijpdate voor 100€, niet toegeven aan hun gekke prijzen!
Ik laat mij pijpen voor 30€ met slikken.
Voor 100€ wil ik op zijn minst in haar kutje.
30 euro? Die vind ik hier in omgeving Almere helaas niet hoor. Begint bij 80 pmc..... onbegonnen werk dus

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Nee geen link. Zij adverteerde op mijn advertentie. Wel een mobielnr.
Ze is wel iemand met echt een grote bek voor iemand van 160.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Javaanlover, dit gaat over suikerdating via suikerarrangement.nl. jullie zijn aardig bezig om dit topic te verknallen met dating via sexjobs.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Je kunt daar ook suikeroom advertentie maken. Vandaar mijn bericht. Ze had op mij gereageerd.
Excuus als het niet hier hoort.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Soms kan je ook mazzel hebben. Afgesproken met een dame mijn leeftijd, klikte enorm aan de telefoon (we hadden videogebeld) en we spraken af. Moest er wel ff 2 uur voor rijden. We hadden een kennismaking en heb het eten betaald super gezellig en geëindigd in een hotelkamer. Bare in het poesje en zonder vergoeding 😝 . Ze komt nu volgende week bij me langs en is gecharmeerd van mij. Het is een mooie dame, zo een blonde die je ook in de Amerikaanse milf films ziet

johndolan838

Toogplakker
2 mei 2023
210
80
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ben een beetje nieuw in de wereld van SA. Kan iemand van jullie mij wellicht vertellen waar ik mij daarvoor kan aanmelden en een account aanmaken?

Mijn dank daarvoor.

Groet,
Joe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven