suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik heb 2 maanden geleden ook nog een abbo voor een maand afgesloten. Waar ik vorig jaar nog leuke reacties kreeg is het nu inderdaad bedroevend.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik wou weer een maandje proberen maar lees hier dat t minder goed werkt als een tijdje terug. Of mss heb ik toen ook geluk gehad. Wat ik hoor is dat er ook veel via Snapchat en Instagram gedate wordt. Wie heeft daar ook ervaring mee?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heb weer maandje abbo op SA. Geen van de berichten die ik heb gestuurd wordt gelezen. Terwijl ik heb gefilterd op "laatst online" en een stuk of 10 dames heb aangeschreven.

Stuurde me wel een dame mij een bericht. Wou mij wel graag ontmoeten. Ik ben op mn hoede. Ze heeft op d'r profiel staan dat ze een wat jonger iemand zoekt (ik ben 32, zij 23). Misschien ligt de gemiddelde leeftijd op SA wel hoger en vond ze me zodoende.
En moet je opletten als straks je abo is afgelopen.
Dan krijg je plots wel zogenaamde berichtjes, maar ja alleen te lezen als je weer een abo neemt😅.

Groet,
LD😊

NoCondom

Toogplakker
16 jul 2021
53
168
Na het lezen van dit draadje heb ik me er ook maar aan gewaagd. Een maandabonnement genomen en het valt me eigenlijk niet tegen. Na 1 dag had ik mijn 1e afspraak, 4 dagen later mijn 2e en na een week was daar afspraak 3. Nu heb ik nog contact met een aantal andere vrouwen en daar komt ook nog wel wat uit.
Ik zoek daar niet naar hele jonge meiden, vrouwen vanaf 30 tot 50 is mijn doelgroep, ik ben zelf 52.
Dus over het algemeen heb ik geen klagen daar, heb met alledrie 3,5 uur afgesproken, geen condoom gezien en zo'n 250,- per date betaald.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Instagram 1 keer geluk mee gehad.
Knappe lady (22j) en zo goed als taboeloos.

Echter nu doe ik dat niet meer. Je kan steeds ge-exposed worden als viezerd en dan heb je een probleem.
En de meeste meiden hebben al zoveel zulke berichtjes gekregen dat deze zelfs niet meer gelezen worden.

Laatst bewerkt:

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
@dirkA is op te lossen met een aparte instagram :) ?

Heb SA ook een keertje geprobeerd, tijdje terug al.. nog geen daadwerkelijk succes mee gehad. Maar ik vermoed ook dat ik het iets teveel heb aangepakt als dat je een soort betaalde relatie aangaat.. uiteraard niet zo dat je dagelijks contact hebt maar. Ik had het idee dat de bedoeling wel een beetje was dat je zo'n ~2x p/mnd af gaat spreken (indien het bevalt uiteraard) maar in elk geval niet van.. nu een date, over een half jaar bel ik je weer..
Zoals ik jullie een beetje lees behandelen jullie het wel als losse dates.. als het gezellig blijkt spreek je wel vaker af?

Dus in die zin mijn aanpak fout misschien..?
De dames die bij mij reageerden gingen vaak wel even een aantal zinnen sommige wel wat meer kletspraat aan met me, en dan kwam vaak wel de vraag. Hoe zie je dit voor je? wat zoek je? en wat heb je daar voor over?.. vrijwel allemaal wilden echt dat ik het bedrag ging noemen.. ook als ik vervolgens de vraag terugstelde moest ik met een voorstel komen..
Best veel kwamen met bedragen van €300-500 "voor een date" inderdaad, zonder verder nog te benoemen wat ik daar dan voor kan verwachten.

Op zich wel duidelijk dat zo'n date dan langer dan een uur duurt in elk geval.. Maar ik heb oprecht een dame gehad waar ik bij verder doorvragen erachter kwam dat ze voor dat bedrag nog niet uit de kleren zou gaan.
En hoewel ik dus nooit echt direct begonnen ben over, een date, we beginnen met een drankje en daarna gewoon sex, punt... werd mij wel duidelijk dat er daadwerkelijk dames tussenzitten die het echt gewoon proberen te sturen op een gezelschaps date. Ik dacht origineel dat het toch wel aardig duidelijk was dat dates via die site de bedoeling zijn uit te monden op sex aan het einde van de date?

Maar wat ik me toch ook wel afvraag, gaan die dames er standaard vanuit dat je een Hotel regelt? of ze bij jou thuis uitnodigd? of zijn er genoeg dames die het prima vinden dat je naar hun toegaat? telt wel mee in de €€ die ik bied voor mij namelijk.

Maar ben gezien jullie beschrijvingen toch wel nieuwsgiering.. je schrijft een dame aan dat je haar interessant vind en graag in contact komt of wat dan ook prima. Zij reageert... leuk leuk.
Hebben jullie het al "vrij snel" over de diensten die je graag van haar zou zien? of laten jullie het gewoon gebeuren en hoop je dat het zo loopt als dat we het graag zouden willen..

in elk geval doe ik iets niet goed volgens mij, want de reacties die jullie allemaal schrijven heb ik niet gekregen van de dames :ROFLMAO:

Uiteindelijk wel een keer een kennismakingsdate met een dame gemaakt:
gewoon drankje.. was op de chat al wel gezellig. En op zich heb ik daar ook vrede me voor een zeer minimaal bedragje, doe dat liever en er op die manier achter kom of het leuk gaat zijn voordat je dus van alles regelt en het blijkt helemaal geen leuke dame. Dat ging goed, vervolg date gepland.. zegt ze af ~2-3 uurtjes van te voren, terwijl ze wist dat ik iets had gereserveerd wat niet te annuleren was.. was best een domper.

nog een leuk voorbeeldje overigens:
Eentje die €500 wilde hebben ging me zo'n beetje half staan uitvoeteren over de chat dat ik haar aan het beledigen was toen ik over €250 begon en een "succes met het vinden van een dame die het voor minder dan mij doet, want dit soort bedragen (500 dus) zijn wel echt de standaard hier".. kon ik wel even om lachen :)

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Seeking (sa) is vooral interessant start academiejaar.
Jongedames gaan op kot en hebben centen nodig of willen experimenteren (weg van thuis).

Seeking moet je echt geluk hebben. Heb drie ex sugargirls zelfs op mijn LinkedIn.
Eentje studente gyneacoloog uit Leuven die nu in Zwitserland werkt, eentje studente economie die nu in Canada woont en eentje juriste.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@NoCondom Je. Score is hoog. Mss vergeet je te vermelden dat je ook nog een knappe kerel bent, wat je hoge score dan ook verklaart. Ik had toen wel een foto geplaatst maar t gezicht onherkenbaar gemaakt ivm privacy.

@Richard
Voor 200-300 kan je echt wel een leuke lange nzc date vinden.
Nooit betalen voor alleen een kennismaking.
Bij klik is t leuk en lekker elkaar vaker te zien en de dames weten echt wel dat jij niet alleen date om koffie of een borrel te drinken. Mijn sa meisje appte ook als zij zelf geil was en betaalde haar een vast bedrag per maand. Gelukkig heb ik een eigen mancave zodat t hotel boeken niet nodig was.

Laatst bewerkt:

NoCondom

Toogplakker
16 jul 2021
53
168
@MartinG , nee, geloof niet dat ik een knappe kerel ben. Meer een standaard 13 in een dozijn kerel. Maar misschien zit het er wel in hoe je de vrouwen benaderd. Ik probeer er een beetje humor in te brengen en begin niet snel over seks, probeer meer hun een beetje uit de tent te lokken. Over bare heb ik met geen van die vrouwen gesproken, ik zie wel hoe het loopt.
Maar belangrijkste van al is dat je je als normale kerel gedraagt denk ik, daar maak je de meeste kans mee

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dat is zeker hoe t zou moeten gaan. Ik sluit me daar bij aan. Een nette geile slimme slanke dame ( waar ik op val) gaat daar voor. Gelukkig zijn er veel kerels/ ook op dit forum die niet heel netjes met vrouwen communiceren. Dat verhoogd onze kans alleen maar. 😉

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Nou, ik heb die keer dat ik een abbo had lopen toch ook echt m'n best gedaan om op exact die manier de dames te benaderen.. maar heb totaal niet het succes gehad what @NoCondom heeft.. :ROFLMAO:

Turpin

Toogplakker
25 feb 2019
37
39
Op SA nu al weer een jaar contact met een leuk jonge meid die op oudere mannen valt en die supergeil is en het gelukkig niet alleen doet voor het geld. ik heb nu ook al heel wat dates gehad en zeker de helft daarvan zonder dat het wat heeft gekost, volgende week gaat ze mee een weekje naar de zon , dat betaal ik natuurlijk maar daar staat weer genoeg prettige sex tegenover. Ik heb ondertussen van alles meegemaakt maar dit nog nooit.
In het begin dacht ik dat het een losse flirt zou zijn maar dat is snel omgeslagen naar een vaste date 2...3...4 soms 5 keer in de maand net hoe het uitkomt, en er komt geen rubber aan te pas.

Turpin

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@Turpin : weekje zon? Zalig.
Echter geef elkaar wel voldoende ruimte en "me-time". Vorig jaar ook een weekje weg geweest met de SugarGirl toen en ik moet zeggen een week was voldoende.
Frequente losse dates vs een week samen: er is een verschil.

Turpin

Toogplakker
25 feb 2019
37
39
@Turpin : weekje zon? Zalig.
Echter geef elkaar wel voldoende ruimte en "me-time". Vorig jaar ook een weekje weg geweest met de SugarGirl toen en ik moet zeggen een week was voldoende.
Frequente losse dates vs een week samen: er is een verschil.
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk maar we zijn al een paar lange weekendjes weg geweest en dat ging ook prima onze interesses liggen grotendeels op 1 lijn maar we zullen het zien, ik neem je advies zeker ter harte.

Turpin

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
Hier 2 ervaringen als suikeroom.

Eerste ervaring dateert van 12 jaar geleden. Een contact die ik had leren kennen op een chatbox studeerde nog en had het financieel niet zo breed. Ze wou nieuwe kledij, smartphone etc.

Het begrip suikeroom was toen nog niet zo 'widespread'. Uiteindelijk heb ik na wat rond de pot te draaien gezegd ik kan je dit allemaal kopen als ik je mag neuken. Ik kluste toen vaak bij in de horeca en had aardig wat bijverdiensten. Uiteindelijk heb ik haar heel vaak mogen neuken en volspuiten voor bitter weinig geld eigenlijk.

Drie jaar geleden heb ik iemand via Redlights een bericht gestuurd, nooit gedacht dat ik reply ging krijgen wegens de vele fakers. Maar jawel ze stuurde terug. Ze had aardig wat geld nodig €5000 om wat achterstallige huur te betalen en ze wou wat geld om een nieuw leven te beginnen in Portugal. Aangezien ze al 2 maanden achterstand had moest ik het onmiddellijk betalen. Na een lang telefoongesprek en een korte ontmoeting waarbij ze zelfs haar id toonde etc heb ik uiteindelijk €5000 overgeschreven. Een gok maar ze betaalde het terug door seks te geven.

Als haar kinderen naar school waren mocht ik zonder tijdslimiet bij haar thuiskomen om haar te neuken tot ik leeg was. Ze deed het sowieso liever zonder condooms, en we hebben nooit condooms gebruikt. Uiteindelijk hebben we 40 keer afgesproken. In haar kut/kont/het neuken filmen/foto's nemen allemaal geen probleem. En ja uiteindelijk is ze met haar 2 kinderen verhuisd naar Portugal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven