suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De kans dat je wat leuks tegenkomt is zeker aanwezig.
Die kans is groter dan het winnen van de staatslotterij.

Daarnaast zijn er pro dames en oplichters actief op SA.
Je gaat een interessante tijd tegemoet, dat is zeker.
Blijf alert op dames die geld vooraf vragen.
Video/foto contact waar je herkenbaar op staat zou ik niet doen bij iemand die ik niet ken.
Wanneer het nichtje je graag eens wil zien maak dan een eerste afspraak op neutraal terrein.

Bij een vd Valk heb je meestal een grote lounge waar je bij de eerste ontmoeting niet opvalt.

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
Mensen wees niet naief. Nooit geld vooraf overmaken! Al is het bedrag nog zo klein. Dat verhaal van de alleenstaande moeder die dringend geld nodi heeft voor haar kind. En het verhaal dat iemand 20€ nodig heeft voor ov (en vervolgens zegt dat t meteen geïncasseerd is en dus nóg een keer om 20 vraagt) zijn allen bekende verhalen voor mij. En vooraf betalen voor video bellen via wa en opeens niks meer van zich laat horen.
En ja helaas overal ben ik erin getrapt.

Ook: zet nooit je gezicht herkenbaar in beeld en/of een foto die men reverse image search kan doen en zo je hele priveleven naar de .... kan brengen. Zorg dat je niet te traceren ben via social media.

95% is fake, niet serieus of niet actief of reageert niet op je berichtjes. De overige 5 zijn de leuke dames zoals sommigen hier beschrijven.

Ik heb met beperkte/matige activiteit met twee leuke jonge meiden sex contact gehad in een jaar tijd, waarvan 1 (wat minder aantrekkelijk, dat wel) voor werkelijk alles openstaat en graag wil experimenteren. De ervaring is veel leuker dan met een dvp. Is bijna alsof je een echte vriendin hebt.

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Dank voor de tips, helemaal voor het neefjes tip i.p.v oom.
Wat voor soort foto's gebruiken jullie aangezien er gezegd wordt zonder gezicht / niet herkenbaar.
Foto's waar je je gezicht er af knipt ofzo?.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je kunt je gezicht wazig maken met een eenvoudig bewerkingsprogramma.
Let op dat je ook geen tattoos laat zien. Daarmee kun je ook herkend worden.

Pietklaas gaat wel erg uit van de harde realiteit.
Ik zeg niet dat hij ongelijk heeft. Deze sector trekt allerlei gespuis aan helaas.
Gelukkig zijn er ook nog goede ervaringen al wordt het aantal missers soms wel wat groot.

defectivemonkey

Toogplakker
3 aug 2019
26
24
Mijn suikeravontuur is een behoorlijke domper. Al een paar weken af en toe contact met een leuke Marokaanse dame van halverwege de 20. Paar keer gebeld, leuke gesprekken en klonk allemaal wel goed. Hele zwoele stem met Brabants accent. Afgesproken voor vanmiddag. Had eerder een klein bedrag overgemaakt als aanbetaling omdat het onze eerste keer was volgens haar. Oke, niet mijn voorkeur maar ze kwam oprecht over. Kreeg een naaktfoto terug waarbij ze mijn naam op papier erbij had gezet. Tot hier geen alarmbellen. Gisteren vroeg ze nog een klein bedrag omdat ze krap bij kas zat ivm suikerfeest. Ter compensatie gaf ze extra korting op de date. Nou prima deal dacht ik. Enfin, ik smiddags vrij genomen. Na anderhalf uur met de trein kom ik aan bij haar adres midden in het centrum. Mevrouw was nog niet thuis appte ze. Ze zat op het burea om aangifte te doen wegens haar ex die haar lastig valt. Tja kan gebeuren, ik wacht wel ff. En het duurde maar en het duurde maar. Ze zou zo komen appt ze. Toen bleef het stil. Na een uur nog niks. Dus ik nog eens appen, eens bellen. Toen voelde ik nattigheid. Dus ik uit verveling zelf richting het enige bureau van het plaatsje gelopen om elkaar daar maar te treffen. Bleek dat bureau al enige tijd gesloten. Dus ik de trein naar huis gepakt, bekijkt het maar. Dus ik ben gewoon heel sluw bespeeld . Ruim 100 euro en een vrije middag armer. Ben er best wel pissed over. Wijze les: nooit meer vooruit betalen. Gelukkig is de schade redelijk beperkt.

Nu had ik nog een andere dame die kostenloos naar mij zou komen ter kennismaking afgelopen maandag, maar die belde last minute af wegens flinke rugklachten. Ze is niet zo heel prijzig, 150 voor een date. Dus wellicht kan ik hier nog moeite in steken.

Helaas ook vele dames op SA die 1) voor kennismaking betaald willen worden of 2) eerst foto/video materiaal aan je willen verkopen (waarom zou ik? het internet staat vol met gratis content, ik wil de real deal). Liefst zo makkelijk mogelijk geld innen. Ben eigenlijk wel weer klaar met suiker.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je zegt dat je haar 2 x een klein bedrag heb betaald maar vervolgens zeg je dat je 100 euro
armer bent.....dat vind ik niet zo`n klein bedrag hoor, heb je ook een wip voor bij een dame.
Zeg nou zelf: je kent haar totaal verder niet en dan vraagt ze aanbetaling.
1 x okee maar dan nog een keer....dan zou je al genoeg moeten weten.
Heel vervelend voor je en eerlijk dat jet het vertelt en de moraal is weer:
NOOIT aanbetalen, hoe oprecht het ook mag lijken of hoe plausibel het verhaal ook is.

defectivemonkey

Toogplakker
3 aug 2019
26
24
Ik had de treinkosten ook meegerekend. Ik had al mn checks gedaan, telnr en bankreknr door google gehaald en haar profielfoto ook. Om uit te sluiten dan het een bekende oplichtster is. Lesje wel geleerd.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Idd merk ik ook dat er veel dames na wat app/kik contact om (vaak rap bij kas redenen) graag een klein bedrag willen mijn andwoord is altijd zolang ik je nog niet in real ontmoet hebt betaal ik je nog niks
Ik heb aan mijn maand op sa nu 1 leuke echt geile ginger 26 jaar overgehouden en nu al 2x gedate kosten €200 voor 3tot4 uurtjes echte geile sex helaas nog geen nzc (slik geen pil) maar verder staat ze echt overal voor open en het nzc komt nog wel eens zei ze we gaan het meemaken🤭
Verder heb ik nog contact met een leuke student van 24 deze moet ik nog ontmoeten maar moeten even een moment vinden dat we beide kunnen
Deze staat wel open voor nzc als ik kan aantonen geen soa te hebben vergoeding hebben we het even over gehad €250 voor volle avond/nacht plezier 4/5 uurtjes

Dus zoals al vaker hier aangegeven is er zijn zeker wel leuke echte meiden te vinden maar ja het is wel ff zoeken en je moet er wat tijd in steken

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ja, het klopt wel dat er veel dames daar aanwezig zijn die snel geld willen verdienen d.m.v. dit soort trucs. Vaak zijn het niet eens dames, maar gewoon kerels die de zaak oplichten. Ik heb leuke dates over gehouden aan SA. Maar er zijn ook veel oplichters actief.
Ik heb vaak genoeg het aanbod gekregen of ik foto's of filmpjes wilde kopen. Als ik dan zeg dat ik dat misschien wel zou willen, krijg ik enthousiast antwoord terug. Altijd vraag ik dan om enkele seconden te beeldbellen, zodat ik kan checken dat de foto's echt van de dame zelf zijn.
Dan haken ze altijd meteen af. Die foto's worden gewoon van het Internet geplukt en verkocht al waren het foto's van hunzelf. Bijna altijd geven ze de optie om een foto met mijn naam en datum te sturen om te "bewijzen" dat het echt is. Nou, zo'n naam en datum is er snel opgeplakt met een foto bewerkingsprogramma.
Ik trap daar nooit in.
Ook krijg ik vaak de optie om tegen betaling koffie te gaan drinken om te kijken of er een klik is. Na de koffiedate is er dus nooit een klik; geld weg. Daar trap ik ook nooit in.
Desondanks heb ik leuke dates gehad, zonder ooit vooraf betaald te hebben. Maar het is hier al vaker gezegd, je moet er veel energie in steken en geduld hebben. En je moet slim zoeken op de site. Dan loont het zeker.

Wandelaar83

Snuffelaar
2 feb 2023
11
10
Ik lees al een tijdje mee. Ik gebruik al een aantal jaren SA, en om de zoveel maanden neem ik een abbo. In begin was best leuke site en had ik vaak gezellige en leuke dates. Maar laatste jaar is het niveau bedroevend geworden op deze site. Zoals vele andere al zeggen 95% bestaat uit oplichters met alle bekende trucjes om je zo snel mogelijk geld af te troggelen. Ondanks alle waarschuwingen zijn er denk ik toch nog genoeg mannen die erin trappen. Je denkt het gaat slechts om enkele tientjes, maar als iedereen zo denkt kunnen ze toch op deze manier behoorlijk wat mannen oplichten. Ik haal de fake profielen er binnen enkele seconden uit, en maak ook steeds een melding naar de moderators. Maar de moderators doen helemaal niks, dat is nog wel meest trieste van alles. Daarom dat deze site gewoon bagger is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De smoesjes varieëren van origineel en sluw tot overduidelijk oplichting.
Video bellen is wel een goede om definitief af te rekenen met deze vorm van oplichting.

Dank aan defectivemonkey voor zijn openhartig beschreven ervaring.
SA levert soms iets op wat de moeite waard is.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ja een koffiedate tegen betaling om te kijken of er zogenaamd een klik is, is het nieuwste verdienmodel van een aantal.

Er is nooit een klik. Ze steken de 150 euro in hun zak en gaan weer weg naar de volgende koffie afspraak.

Heb ik gelukkig nog nooit gedaan. Wel eens een bedrag vooruit betaald. Gelijk opgelicht. Welk mooi verhaal ze ook vertellen, doe dit nooit.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Wie betaalt er nou 150 voor een koffie date. Die is echt gek, al moet je twee tientjes betalen, dan ben je ook gek. Een suiker dame is een win win situatie voor beiden. Maw geen eerste investering nodig voor een koffie, als dame eerst money wil, dan weet ik al genoeg. Ik bied aan bij haar in de buurt, kost haar dus niks. Ok, etentje doe ik ook, maar dat vind ik ook een win win om het ijs te breken.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Trieste bedoening wordt dit topic zeg. Dit omdat we zelf zo naïef, dom of hoe je het mag noemen, zijn
Elke datingsite maar ook hier heb je fakers tussen. Maar ga dan niet alles als kansloos fake etc betitelen omdat we zelf zo dom zijn
Mijn ervaring is dat er echt wel pareltjes tussen zitten ook voor normale bedragen

Echter er zitten hier mensen tussen die ten eerste het begrip suikeroom niet begrijpen en denken dat je een goedkoop tippelhoertje gaat volspuiten en nog dommer mensen die vooruit gaan betalen

Tja ligt dit nu alleen aan de site of vooral eigen domme gedrag?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Het klopt helemaal wat @voodoo1 zegt. Veel mensen begrijpen het begrip suikeroom helemaal niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven