Soa MELDINGEN

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Grappige maar wel wat kryptische reactie, precies tegenovergesteld aan wat ik schreef. Natuurlijk kan het op je lul voorkomen, helaas van meerdere herpesvirussen dus is bijna niet te voorkomen als je een beetje rondneukt. Accepteer het nou maar. Behalve misschien na de Herpes Triplex variant van Benny gaan de verschijnselen vanzelf weer over en kan je je apparaat weer laten shinen als nooit tevoren.

Hans1983

Toogplakker
31 okt 2023
120
176
even goed lezen! Ik HEB herpes door door SOA test te doen. En aangezien ik nooit echt vaak naar de DVP ga moet dat van haar zijn geweest.
Sorry, maar niet om het één of ander, maar dan had je het duidelijker moeten verwoorden. Ik maak uit je tekst niet op dat je bent getest.

Succes ermee. Hoop dat het wegtrekt.

Neptunus

Snuffelaar
18 nov 2025
6
6
Het was voor mij dan gelijk ook prijs na voor de eerste keer in Duisburg geweest te zijn.
Vandaag bij het ZIZ in Den Haag geweest nadat gisteren de klachten toch wel duidelijk werden dat ik gonroe moest hebben.
Gelukkig waren ze vanaf 11u open en teste dan ook positief, en direct erna de spuit in de bil...
Ik ben dan eerst op de Vulkanstrasse geweest waar ik gepijpt ben in de neues haus 17-19 in kamer 607, heb ook niet naar haar naam gevraagd.
Hierna naar Villa Venus gereden en met Monika (6) op de kamer geweest https://www.nzcforum.com/threads/villa-venus-fkk-duisburg-recensies.366/post-282713
Het is dus niet zeker waar ik het opgelopen ben misschien op de Vulkanstrasse waar ik het misschie weer mee genomen heb naar Villa Venus.IMG_2442.JPG

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Deze cadeautjes verspreiden zich als de vliegende tering.
Toch heeft het vroeg melden van verdachte verschijnselen wel zin.
Het geeft liefhebbers van NZC de kans even twee weekjes pauze in te lassen bij de betreffende dame.
Dat betekent bij de dames een plotselinge inkomstendaling die de meesten niet waarderen.
Daarom zul je bij de DVP's niet veel waardering krijgen met melden laat staan met vroeg melden.
C'est la vie.

Dark_net

Snuffelaar
28 jan 2026
16
6
Paar weken geleden bij luci lux geweest in den haag. Helaas een soa opgelopen. Heb de dame in ingelicht maar blijft volhouden dat ze niks heeft. wees gewaarschuwd
Hé kerel. Ik hoop dat het nu beter met je gaat. Mag ik vragen welke soa je bij haar hebt opgelopen? Dank!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Ja, dat is wel de ultieme Soa melding. "Ik heb een Soa opgelopen bij die en die". "De dame ontkent het" Welke SOA? "De dame weet het en het is iets tussen haar en mij".

Sorry maar daar kan een lezer helemaal niets mee. Voor hetzelfde heeft hij een candida(opleving) en roept SOA, SOA.
5 berichten inmiddels.... waarvan een in juni waarin hij dezelfde dame de grond in boort. Toch weer geweest? Of nog een trapje na? Nu weer bijgelegd en een beetje spijt dus "iets tussen haar en mij". Lijkt op gemengde gevoelens voor de dame. Gevalletje was sich liebt...?

kinkyslet1975

Snuffelaar
27 apr 2025
7
11
Ja, dat is wel de ultieme Soa melding. "Ik heb een Soa opgelopen bij die en die". "De dame ontkent het" Welke SOA? "De dame weet het en het is iets tussen haar en mij".

Sorry maar daar kan een lezer helemaal niets mee. Voor hetzelfde heeft hij een candida(opleving) en roept SOA, SOA.
5 berichten inmiddels.... waarvan een in juni waarin hij dezelfde dame de grond in boort. Toch weer geweest? Of nog een trapje na? Nu weer bijgelegd en een beetje spijt dus "iets tussen haar en mij". Lijkt op gemengde gevoelens voor de dame. Gevalletje was sich liebt...?
Waarom is he zo belangrijk voor jullie welke soa ik heb opgelopen. En ja ik ben met me domheid terug geweest begin november. En de melding dateert uit december. En het houd jullie nog steeds bezig. Beetje apart toch?

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
70
35
Waarom is he zo belangrijk voor jullie welke soa ik heb opgelopen. En ja ik ben met me domheid terug geweest begin november. En de melding dateert uit december. En het houd jullie nog steeds bezig. Beetje apart toch?
Je bent hier pas net zeg het gewoon of zeg niks je kan beter iedereen gewoon te vriend houden 🤣

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
In ieder geval om gericht te kunnen testen en te behandelen voor de mensen die er ook zijn geweest. Zeer egocentrisch om met deze hobby het niet te willen delen.

Dark_net

Snuffelaar
28 jan 2026
16
6
Nou, voor mij is het alleen belangrijk om te weten dat Luci Lux gewoon werkt, ondanks dat ze een SOA heeft.
Ik denk niet dat ik ooit @kinkyslet1975 ga neuken, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Gelukkig voor ons wordt Luci Lux op de hoogte gehouden door haar blonde vriendin, die dit forum elke dag in de gaten houdt, zelfs vlak voor het slapengaan.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Omdat chlamydia niet keer als te testen SOA wordt gezien, Herpes ons allen treft, blijft nog maar een klein groepje SOA's over...

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Het melden van om welke SOA het gaat is rete belangrijk, is het een kuur en ben je totaal 3weken zoet (chlamydia) of is het schadelijk en ben he 3weken zoet met een ab spuit in je lijf, of is het andere koek en ben je maanden zoet(syf) of kom je er niet meer vanaf(herpes, HIV).
Met het melden van welke soa het is help je de medeforummers om een gerichte actie in te zetten.
Ook of het handig is naar een soakliniek te gaan of naar je huisarts. En ook welke kosten moet ik maken en welke registraties krijg ik.
Kortom dat malle gedoe met "geheimhouding" snap ik totaal niet (dat respecteer ik ook niet)

Dus @kinkyslet1975 wat is of was het kwa soa?

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Het melden van om welke SOA het gaat is rete belangrijk, is het een kuur en ben je totaal 3weken zoet (chlamydia) of is het schadelijk en ben he 3weken zoet met een ab spuit in je lijf, of is het andere koek en ben je maanden zoet(syf) of kom je er niet meer vanaf(herpes, HIV).
Met het melden van welke soa het is help je de medeforummers om een gerichte actie in te zetten.
Ook of het handig is naar een soakliniek te gaan of naar je huisarts. En ook welke kosten moet ik maken en welke registraties krijg ik.
Kortom dat malle gedoe met "geheimhouding" snap ik totaal niet (dat respecteer ik ook niet)

Dus @kinkyslet1975 wat is of was het kwa soa?
Er was immers geen soa

kinkyslet1975

Snuffelaar
27 apr 2025
7
11
Er was immers geen soa
ik ben niks verplicht om het zo openbaar te plaatsen!!! Mensen die mij personelijk hebben benadert hebben in december antwoord gehad. we leven in februari. Het probleem is verholpen door middel van medicijnen. dus bij deze succes

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Als je niet van plan bent te vertellen om wat voor SPA het gaat of tenminste welke klachten je hebt kun je je beter onthouden van een melding hier. Dan is het totaal oncontroleerbaar wat je roept. Dan is het ook eetlijker naar de dame als je je mond houdt. Zoals eerder gezegd, er zijn zoveel mensen die bij het minste of geringste SOA roepen. Wat een flauwekul. Echt een newbee. En het terugmelden per pm moeten er dan maar geloven. Ik ken de dame overigens niet eens dus mij maakt het niet uit om het te weten. Maar je zult maar van plan zijn geweest om de dame te bezoeken , SOA Soa horen en haar daarom mijden omdat je weet dat ze iets heeft maar geen idee wat. En een terugmelding dat de dame inmiddels wel behandeld is kan er ook niet vanaf - ja als er een half jaar latdr iemand naar vraagt, dis dan ook nog in eerste instantie met een kluitje in het riet gestuurd wordt. "Zeg ik lekker niet, heb je niets mee te maken" Schandalig eigenlijk, en echt newbee gedrag.

Terug
Naar boven