Soa MELDINGEN

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
ik ben niks verplicht om het zo openbaar te plaatsen!!! Mensen die mij personelijk hebben benadert hebben in december antwoord gehad. we leven in februari. Het probleem is verholpen door middel van medicijnen. dus bij deze succes
Je bent zeker niks verplicht, maar je neust hier wel rond op het forum.. lekker meelezen met anderen en profiteren van anderen. Figuren zoals jij maakt dat er steeds minder gedeeld wordt. En persoonlijk vind ik je een hele grote eikel.. dat je een item meld hier op het forum maar geen informatie geeft maakt je een zeer zielig figuur. Van mij hoef je in iedergeval nooit info te verwachten.

Gelukkig

Toogplakker
11 dec 2025
25
12
Even ter info: di 20 jan. heeft mijn vriendin Gonorroe opgelopen tijdens de bare gangbang Ladies & Cream in Buddha Club.
Zelf heb ik niks.
Hé Bram
Heb je je een klein omschrijving van jou vriendin.
Ik was daar ook vandaar de vraag.

Sterke nog voor haar xxx

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
405
325
I now have clear hpv symptoms on my dick 😭 . A nice cluster of small wrats, top and bottom 1779895976125.png

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Lijkt me eerder herpes idd. Je komt er nooit meer vanaf. Komt en gaat de klachten.

Tja.. zowat alle nzc dames hebben herpes, je moet gewoon geluk hebben dat ze niet werken als ze uitslag hebben en dat jij hun dan bezoekt.

hoedatzo

Toogplakker
7 sep 2019
56
23
Ik vraag me altijd af je nog een tweede keer herpes kunt oplopen af dat het niet meer uitmaakt als je al een keer bij een nzc-bezoekje besmet bent geraakt.

johndk

Toogplakker
1 jul 2024
147
168
Nee, eens je het hebt opgelopen heb je het.. misschien je daardoor wel een nieuwe uitbraak kan uitlokken je bij een besmette dvp doet die op die moment een uitbraak heeft..

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Wat @johndk zei klopt precies. Je hebt het eenmaal en je krijgt dan meestal terug kerende uitslag afhankelijk van het type 1 of 2, verschillende frequenties en uitbraak, en natuurlijk trigger je een uitbraak als de ander een uitbraak heeft.

Terug
Naar boven