Soa MELDINGEN

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Fedris = BE

Welkom bij 1 Europa. Daar waar er in BE wordt gesproken over de arbeidsovereenkomst tussen DVP en bordeelhouder om aanspraak te kunnen maken op rechten, is die overeenkomst in NL zo'n beetje verboden :ROFLMAO:.

Je zal maar internationaal souteneur zijn zeg in EU.

beffer

Snuffelaar
11 nov 2023
17
6
ik ben al een tijd niet meer geweest bij de dVP maar ik ben een 4 weken geleden geweest bij Sandra in de Doubletstr vroeger op nummer 30. lieve eerlijke meid , maar ik ben ben bang dat ik door haar Herpes heb opgelopen.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Dat zegt hij toch, herpes. Dat dragen sowieso alle bare hoeren bij zich. Het is vooral besmettelijk als ze op dat moment klachten hebben en vaak werken ze gewoon door (anders geen geld).

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
En niet alleen baredames, ook dames die alles met doen kunnen het ooit hebben opgelopen.. En ook dames die het gratis doen. En trouwens heel veel mannen ook, zeker degenen die bij voorkeur zonder neuken met dames die het voor geld doen of die het voor niks doen. Maar dat laat onverlet dat het goed is om te weten dat het dat is als je je ziek voelt, zeker als er pukkeltjes bij opduiken... Dus ik zou inderdaad even langs de dokter gaan.

Hans1983

Toogplakker
31 okt 2023
120
176
Dat zegt hij toch, herpes. Dat dragen sowieso alle bare hoeren bij zich. Het is vooral besmettelijk als ze op dat moment klachten hebben en vaak werken ze gewoon door (anders geen geld).
Hij zegt ik ben bang dat.....dus hij weet het niet zeker.
Dus een huisartsbezoek zou dan de volgende stap dienen te zijn.

Playboy

Snuffelaar
3 nov 2022
2
1
Elle naturelle 18 dec. Moet nog testen. Maar t voelt als chlamydia. Niet constant klachten maar wel gevoellig.

beffer

Snuffelaar
11 nov 2023
17
6
Je denkt? Zou je dan niet even naar de huisarts gaan om het zeker te weten?

Welke klachten heb je?
even goed lezen! Ik HEB herpes door door SOA test te doen. En aangezien ik nooit echt vaak naar de DVP ga moet dat van haar zijn geweest.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Welke Herpes? Dat weet je dan immers ook. En welke verschijnselen? Analyse van vocht uit pukkeltjes of is aangetoond dat herpes virus in je bloed zit? (en misschien al jaren).

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Het was Herpes (niet simplex of duplex maar...) Triplex -HSV3 variant-.
Opgelopen bij de bouwmarkt toen hij daar zonder condoom rondliep.

triplex_multiplex_2_foto_ooit_van_westerhouthandel_300px.jpg

Allemaal vochtblaasjes op zijn neus, oren en voorhuid :poop:

neusje.jpg

beffer

Snuffelaar
11 nov 2023
17
6
Welke Herpes? Dat weet je dan immers ook. En welke verschijnselen? Analyse van vocht uit pukkeltjes of is aangetoond dat herpes virus in je bloed zit? (en misschien al jaren).
Dat weet ik ook, zal jij ook moeten weten als je verdiept als je herpes op je lul heb, dan is het geen koortslip!

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.688
1.099
Deze mens heeft effectief een soa-test gedaan, deze bevestigt zijn vermoeden en het is de enige dame die hij de laatste weken bezocht heeft.
Je kan niet tot in den treure de dame blijven verdedigen.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Dat weet ik ook, zal jij ook moeten weten als je verdiept als je herpes op je lul heb, dan is het geen koortslip!
Dat is natuurlijk kul, herpes op je lul kan even goed het koortslip virus zijn. En helaas hoeft het niet altijd op te vallen, zichtbaar te zijn om al -of nog- overgedragen te worden.
Als het testresultaat alleen zegt dat je drager bent weet je alleen dat je het ooit van iemand hebt opgelopen, gaat nooit meer weg en kan op elk moment opspelen. Wat ik maar wil zeggen is dat het niet veel nut heeft te waarschuwen tegen een specifiek iemand die mogelijk -of naar je overtuiging- Herpes heeft. Dat zijn er zo ontelbaar velen dat de lezer dan beter kan stoppen met wandelen of tenminste met nzp én met pzc. En dan nog kan hij er prive tegenaan lopen. Of al besmet zijn, en zich voor niks druk maken om het niet op te lopen. Veel contacten -en dat hoeft niet eens pure sex te zijn- is nu eenmaal een groot risico ooit een keer herpes op te lopen. Maar prima om te melden hoor, alleen kun je er weinig mee. Je kunt ermee naar de dame stappen, maar die kan er ook niks mee. Anders dan bij de standaard Soa's. Als het een pasr weken terug was is de kans groot dat de verschijnselen (of opleving) bij haar ook al ruime tijd over zijn. En ze blijft drager, dus kan ook geen briefje halen dat ze niet meer besmettelijk is.
Het blikveld, zeg maar de doelgroep, voor wandelaars wordt erg klein als je dames die mogelijk of waarschijnlijk een herpesvorm hebben moet mijden. Goed kijken biedt dus ook al geen garantie, -hoogstens dat je er zelf paranoide van wordt, opeens ziet alles er verdacht uit, begint alles je op te vallen. Misschien ben je wel beter af als je weet dat je het al hebt...
Voor wie dat toch wil: succes. En sterkte als je het hebt en er last van hebt.

Laatst bewerkt:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
"Dat is natuurlijk kul" moet natuurlijk zijn dat is helaas niet helemaal waar. Of niet zoals je zou verwachten.
We houden het netjes...

johndk

Toogplakker
1 jul 2024
147
168
Onlangs bij een dvp geweest, leuke tijd mee beleefd. Soa's kwam even ter sprake, waarop ze zeer laconiek op reageerde..

Terug
Naar boven