Soa MELDINGEN

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
Bij het maken van een SOA melding zou ik dan zeggen:
  1. Foto van je test uitslag waarop in ieder geval een datum zichtbaar is + de uitslag
  2. Lijstje met links van dames die je bezocht hebt (link naar de recensies niet online profielen!)

Op deze manier voorkom je "valse" meldingen (je kan immers alleen een dame melden als je ook een recensie hebt geschreven al VOOR je melding) en is een goede incentive om voor elke NZC ervaring een recensie te schrijven :);):cool:

Note: Ja het is bekend dat je niet altijd een uitslag op papier krijgt maar we wille natuurlijk valse beschuldigingen zoveel mogelijk voorkomen!

Laatst bewerkt:

Hans1983

Toogplakker
31 okt 2023
120
176
Ook even hier. (Nikoli Almere)

Mannen, even een mededeling vanaf mijn kant. Sinds gisteren heb ik vage klachten in mijn penis. Een soort van drukkend gevoel en een gevoel alsof er iets door mijn pik gaat. Lastig te omschrijven. Geen pijn bij plassen etc. Ik heb vrijdag met de huisarts overlegd en moet maandag urine inleveren.

Ik houd jullie op de hoogte.

Zij is overigens de enige waar ik deze maand iets mee heb gedaan.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Hier sins 2 dagen een druiper groene snot uit de piel.
2x bare sex gehad met Cataleya schipperstraat 14/2
Vrijdag pas de kans om urine in te leveren dus bewijs kan ik pas volgende week leveren.
Maar het is bijna wel zeker dat het een soa is.
Rebecca en sofia zijn al een paar weken geleden dus denk niet dat het van die 2 is.
Sofia heeft zelf nog een test gedaan ( zegt ze ) en ze was schoon.
Rebecca heeft mij overal geblokkeerd.
En de turkse bulgaarse Alev weet ik niet zeker want daar heb ik 3 weken geleden nog sex met gehad.
Maar de kans is zeer groot dat er meerdere klanten van de een naar de andere hoppen dus op den duur zullen ze het allemaal hebben.

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Gaat niet om deze melding maar een melding bij recensies topics van dames er wordt zonder bewijs van alles geroepen bij meerdere dames dat klopt dan toch niet met bovenstaande wat beheer schrijft?

Excuus voor de verwarring.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Tijdig waarschuwen, al staat nog niet vast dat er sprake is van een SOA, heeft zin.
Iedereen die het leest kan even pauzeren met NZC tot er duidelijkheid is.

Zo wordt voorkomen dat een SOA met de snelheid van het licht wordt verspreid.
Moet het echt iedere keer opnieuw uitgelegd worden? :(

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
100% mee eens hoor Gert, echter kom vervolgens wel met bewijs! Of volg de regels zoals hierboven staat in het eerste bericht maar doe wel wat aan valse meldingen zou ik zeggen.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Meldingen met bewijs klinkt als een goed idee.

Alleen posten de dames hier zelf niet.
En communiceren hier ook niet als ze wel wat hebben.
En dan krijg je de discussie kan niet van mij zijn.

Of een GB met meerdere kerels waarbij het wordt versprijd.

Maar vindt wel een fair punt.
Heb hier zelf ook eerder melding gemaakt van SOA.

Daar werd ook wisselend op gereageerd.
Nooit aan gedacht gewoon bewijs te leveren.

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
100% mee eens hoor Gert, echter kom vervolgens wel met bewijs! Of volg de regels zoals hierboven staat in het eerste bericht maar doe wel wat aan valse meldingen zou ik zeggen.
Ik weet over welke topics jij het hebt.

Beter een regel zoals hierboven.
Geen bewijs dan verwijderen.

De dames zelf zullen alleen geen bewijs hier leveren dat ze getest zijn.

Laatst bewerkt:

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Klopt zoals je al zegt zitten de meeste dames hier ook niet en is er al meerdere keren gepost dat dit een forum is voor de 'heren' wij zitten hier dan ook om elkaar juist te informeren.

Ik heb het overigens niet over maar 1 topic hoor heb het al vaker voorbij zien komen. Zo makkelijk als wij op een blacklist van de dames kunnen komen ook als het in onze ogen onterecht is en op die manier de dames ons zwart kunnen maken gebeurt hier precies hetzelfde.

En nogmaals ik ben voor een soa melding maar kom dan ook vervolgens met bewijs en als een ander de dame daarna nog geneukt heeft en soa vrij zegt te zijn wordt het toch een wellis nietus verhaaltje...

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Als dit over mij gaat zoals ik al zei vrijdag heb ik pas de kans om urine in te leveren en de week daarop kan ik pas bewijs posten.
En de regel om bewijs mee te leveren bestaat al kijk maar op deze pagina naar het eerste bericht.

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Ging mij niet om jou maar om de regels die gestelt worden jijnhebt melding gemaakt en wacht nu de test uitslag af dat lijkt mij logisch.

De regel bestaat inderdaad alleen wordt hier niet op gehandhaafd en dat is nu precies mijn punt (bedoel ik dus niet jou mee🤪)

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Ja helemaal mee eens.
Bij nzc is er gewoon een risico.

En mijn mening ga je naar barebangs test jezelf van tevoren.
Bij sommige clubs testen ze zelfs aan deur.
Je weet nooit of die testen betrouwbaar zijn.

Maar ik persoonlijk ben er vrij nauwkeurig mee.

1 barebang gedaan en nooit meer.
Risico voor mij te groot.
En geen leuke ervaring.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Ok, allemaal goed en wel maar bewijs over een SOA is nog geen bewijs bij wie je het opgelopen hebt. Als je dat ook moet gaan bewijzen stel ik me de vraag toch wel hoe dit gaat gebeuren..

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Nouja ik weet van mezelf dat ik bij rebecca alev sofia en cataleya kwam.
100% weet ik het niet maar sins ik die nieuwe cataleya bare neemt is deze druiper begonnen.
Heb ik het eerder opgelopen en komt het nu pas naar buiten? Ja dat kan dan zou sofia of alev het ook kunnen zijn.
Rebecca is het langst gelefen dat ik daar contact met had.
Sofia beweert dat ze is getest op vakantie en schoon was.
De andere moeilijk of niet bereikbaar.
Cataley moet ik het nog tegen zeggen.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Sofia en rebecca in antwerpen.
Maar sofia heeft getest en heeft niks ( zegt ze )
Rebecca heb ik geen mogelijkheid om haar te bereiken.
Cataleya is vertrokken naar roemenie en wacht nog op de testuitslag.
Ik pies ondertussen al bloed en nog steeds een druiper en hevige pijjn in de nacht wanneer ik een erectie krijg.
En een pijnlijk gezwel links van de penis.
Alles duid op gonoroe maar ik zit net de labuitslagen te bekijken en gonorroe staat er nog niet tussen en bij clamydia staat dat de tijd van het inleveren en testen te lang was.
Dus het ziet ernaar uit dat ik opnieuw urine moet inleveren.
Ik vind dit best schandalig.
Over 45 min kan ik pas de huisarts bellen om te vragen hoe het zit.

Nina

Snuffelaar
16 jan 2025
11
15
Ik was zelf als dvp in november besmet geraakt met herpes dmv beffen, helaas kan je het oraal dus ook overdragen dus vanaf nu is pzc of beffen zonder beflapje ook een no go geworden voor mij, ja zeker zal ik er veel verlies mee maken maar gezondheid gaat boven geld bij mij.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.252
Bevestigd het is Gonorroe. Moet nu een spuit met anibiotica halen.

Hoe herken je gonorroe? Symptomen

Heb je gonorroe bij je piemel? Dan heb je meestal wel klachten. Bij je vagina vaak niet. Dus soms weet je niet dat je de soa hebt. Soms heb je wel symptomen van gonorroe. Bijvoorbeeld een druiper. Dan komt er vocht uit je piemel.
Klachten zijn bij je piemel of je vagina vaak anders

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.252
Hier sins 2 dagen een druiper groene snot uit de piel.
2x bare sex gehad met Cataleya schipperstraat 14/2
Vrijdag pas de kans om urine in te leveren dus bewijs kan ik pas volgende week leveren.
Maar het is bijna wel zeker dat het een soa is.
Rebecca en sofia zijn al een paar weken geleden dus denk niet dat het van die 2 is.
Sofia heeft zelf nog een test gedaan ( zegt ze ) en ze was schoon.
Rebecca heeft mij overal geblokkeerd.
En de turkse bulgaarse Alev weet ik niet zeker want daar heb ik 3 weken geleden nog sex met gehad.
Maar de kans is zeer groot dat er meerdere klanten van de een naar de andere hoppen dus op den duur zullen ze het allemaal hebben.

Vanaf wanneer kun je testen?

Laat je testen 2 weken nadat je seks zonder condoom hebt gehad. Of als je klachten krijgt. Gebruik een condoom tot je de uitslag hebt.

Terug
Naar boven