Soa MELDINGEN

Karel05

Snuffelaar
4 nov 2021
12
14
Ik was zelf als dvp in november besmet geraakt met herpes dmv beffen, helaas kan je het oraal dus ook overdragen dus vanaf nu is pzc of beffen zonder beflapje ook een no go geworden voor mij, ja zeker zal ik er veel verlies mee maken maar gezondheid gaat boven geld bij mij.
dan heeft diegene wel een open blaasje of wondje op zijn lip gehad, kwestie van een beetje opletten

Nina

Snuffelaar
16 jan 2025
11
15
dan heeft diegene wel een open blaasje of wondje op zijn lip gehad, kwestie van een beetje opletten
Je kunt gewoon niet voorzichtig genoeg zijn, heb ondertussen al 5x prijs gehad ook al deed ik het zo veilig mogelijk, ben precies veel vatbaarder voor ziektes...

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Ja het is geen pretje in plas al een paar dagen bloed en tijdens slaap een erectie krijgen ga ik kapot van de pijn.
En heel dag dag en nacht soort pus eruit.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Ik was zelf als dvp in november besmet geraakt met herpes dmv beffen, helaas kan je het oraal dus ook overdragen dus vanaf nu is pzc of beffen zonder beflapje ook een no go geworden voor mij, ja zeker zal ik er veel verlies mee maken maar gezondheid gaat boven geld bij mij.
Herpes gaat ook nooit meer over heb het zelf ook.
Maar sins ik vitamines slik kom het bijna nooit meer.
Maar herpes loop bijna de hele bevolking mee.
Bij sommige komt het nooit boven bij andere af en toe of juist heel vaak.
Het is wel een zeer pijnlijke ziekte tenminste ligt eraan waar de blaasjes komen.

• Like
Waarderingen: doc

Nina

Snuffelaar
16 jan 2025
11
15
Herpes gaat ook nooit meer over heb het zelf ook.
Maar sins ik vitamines slik kom het bijna nooit meer.
Maar herpes loop bijna de hele bevolking mee.
Bij sommige komt het nooit boven bij andere af en toe of juist heel vaak.
Het is wel een zeer pijnlijke ziekte tenminste ligt eraan waar de blaasjes komen.
Ja had blaasjes op mijn vagina maar de pijn straalde overal uit was verschrikkelijk had zelfs moeite met lopen zitten etc, dokter heeft mij gerustgesteld dat de 1e infectie altijd de ergste is

• Like
Waarderingen: doc

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Ja had blaasjes op mijn vagina maar de pijn straalde overal uit was verschrikkelijk had zelfs moeite met lopen zitten etc, dokter heeft mij gerustgesteld dat de 1e infectie altijd de ergste is
Ja klopt ik kwam terug uit rusland en was dood en dood ziek ervan.
Hele mond onstoken hevige koorts.
Nu zeer sporadisch op de voorhuid als ik mijn nep kutje te lang en heftig heb gebruikt 😆

• Like
Waarderingen: vvvv

The King

Toogplakker
14 dec 2020
45
28
Sofia en rebecca in antwerpen.
Maar sofia heeft getest en heeft niks ( zegt ze )
Zou mij niet verbazen als je het toch via Sofia hebt opgelopen. Waarom denk je dat die ineens 2 weken op verlof was? Een half jaartje geleden was ze ook ineens 2 weken weg en was toen wegens chlamydia. Gelukkig is ze wel verantwoordelijk genoeg om te stoppen zodra ze besmet is en te gaan uitzieken.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
wat doe je hier dan...

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
@Nina
7 van de 10 mensen is geinfecteerd met herpes.
alleen een klein deel heeft er...af en toe... last van.
en je kunt het al krijgen van een kopje of een handdoek....

dus ja.....waarschijnlijk op dit forum dus iedereen.

https://www.rivm.nl/herpes-genitalis

ik zou gewoon niemand meer aanraken....das het beste.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Sofia en rebecca in antwerpen.
Maar sofia heeft getest en heeft niks ( zegt ze )
Rebecca heb ik geen mogelijkheid om haar te bereiken.
Cataleya is vertrokken naar roemenie en wacht nog op de testuitslag.
Ik pies ondertussen al bloed en nog steeds een druiper en hevige pijjn in de nacht wanneer ik een erectie krijg.
En een pijnlijk gezwel links van de penis.
Alles duid op gonoroe maar ik zit net de labuitslagen te bekijken en gonorroe staat er nog niet tussen en bij clamydia staat dat de tijd van het inleveren en testen te lang was.
Dus het ziet ernaar uit dat ik opnieuw urine moet inleveren.
Ik vind dit best schandalig.
Over 45 min kan ik pas de huisarts bellen om te vragen hoe het zit.
deze cataleya?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hott-skinyy-blonde-only-today-here.html

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Zonet de testuitslag van cayaleya ontvangen en zij heeft dus Gonorroe.
Dus vermoed dat er nu wel meer vrouwen zijn die het hebben.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
65
Ik ben geband op girlsreview daarom zit ik nu hier?
Klinkt bekend ik heb gisteren bij cataleya gewaarschuwd dat ze een soa heeft en dat ik haar test opgestuurd heb gekregen en werd gelijk verwijderd. Toen ik zei dat ik haar test had werd ook verwijderd.
Lijkt wel of de eigenaar er belangen bij heb.
Schandalig vind ik het dat je andere klanten niet mag waarschuwen.

Nina

Snuffelaar
16 jan 2025
11
15
Klinkt bekend ik heb gisteren bij cataleya gewaarschuwd dat ze een soa heeft en dat ik haar test opgestuurd heb gekregen en werd gelijk verwijderd. Toen ik zei dat ik haar test had werd ook verwijderd.
Lijkt wel of de eigenaar er belangen bij heb.
Schandalig vind ik het dat je andere klanten niet mag waarschuwen.
Dat mag blijkbaar niet volgens de wet ofzoiets dat je geen openbare informatie over dvp haar gezondheid mag vrijgeven omdat dit haar slechte reputatie kan geven, klanten verliezen etc, maar ik ben nu gestopt na heel dit gedoe met klanten die baas spelen enz is mij allemaal wat teveel geworden

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
55
20
Ik sta in brand :)

Ruim 2 weken geleden in de Doubletstraat in Den Haag geweest. Vlakbij het ingang, niet vanaf de pisbak, maar van de andere kant. Een leuke meisje/vrouw gezien. €100 zonder condoom afgesproken en geneukt. Het was een paar dagen lichtelijk irritatie tot niks en nu staat ik in brand in mijn penis plasbuis steeds. Oh godgloeide mijn penis staat in brand al de hele avond.

Morgen een testje doen bij mijn huisarts en of die het meteen kan uitblussen. Ik heb geen pijn bij het plassen merk ik. Dit is vervelend. Mijn vrouwtje is er momenteel niet en ik heb toch ook zo mijn behoeftes. Maar ik ga wat voorzichtiger straks te werk of ik ga niet meer.

Ik heb de hele week al onderzoek gedaan naar HIV, maar ik heb die symptomen niet.

In de Doubletstraat veel meisjes/vrouwen, toen ik zei zonder condoom neuken, deden ze of de deur dicht en een ander waren heel geschrokken, maar deze stemde meteen in zonder moeilijk te doen.

Vroeger ging het veel makkelijker en kon je makkelijker zonder condoom neuken. Het is totaal veranderd Doubletstraat in Den Haag.

Mocht ze er zijn, ik ga haar waarschuwen dat ik mogelijk door haar heb. Want daarvoor was mijn laatste keer afgelopen augustus.

Jullie krijgen nog een update van mij :)

Laatst bewerkt:

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
55
20
Ik heb de test gedaan op alle soorten Soa en mijn huisarts verwees mij door naar het ziekenhuis. Ik dacht dat de huisarts dat zelf deed. Wat ik heel raar vind tot nu toe, sinds vanochtend is, dat de brand over is en voel ik mij gewoon. Ik ben benieuwd.

Mijn huisarts zei gebruik voortaan gewoon een condoom :)

Laatst bewerkt:

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
55
20
Uitslagen binnen en niks gevonden geen soa. Wel heel vreemd die avond met branderig gevoel. Ik zegt ik ben soa vrij, wel dien ik op advies van de huisarts voortaan met condoom te doen heeft de assistente weer herhaald voor mij en mijn partners veiligheid. Ik moet over 3 maanden een herhaal test doen op advies.

Uitslag negatief

Terug
Naar boven