Succes!Bevestigd het is Gonorroe. Moet nu een spuit met anibiotica halen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes!Bevestigd het is Gonorroe. Moet nu een spuit met anibiotica halen.
dan heeft diegene wel een open blaasje of wondje op zijn lip gehad, kwestie van een beetje oplettenIk was zelf als dvp in november besmet geraakt met herpes dmv beffen, helaas kan je het oraal dus ook overdragen dus vanaf nu is pzc of beffen zonder beflapje ook een no go geworden voor mij, ja zeker zal ik er veel verlies mee maken maar gezondheid gaat boven geld bij mij.
Je kunt gewoon niet voorzichtig genoeg zijn, heb ondertussen al 5x prijs gehad ook al deed ik het zo veilig mogelijk, ben precies veel vatbaarder voor ziektes...dan heeft diegene wel een open blaasje of wondje op zijn lip gehad, kwestie van een beetje opletten
Herpes gaat ook nooit meer over heb het zelf ook.Ik was zelf als dvp in november besmet geraakt met herpes dmv beffen, helaas kan je het oraal dus ook overdragen dus vanaf nu is pzc of beffen zonder beflapje ook een no go geworden voor mij, ja zeker zal ik er veel verlies mee maken maar gezondheid gaat boven geld bij mij.
Ja had blaasjes op mijn vagina maar de pijn straalde overal uit was verschrikkelijk had zelfs moeite met lopen zitten etc, dokter heeft mij gerustgesteld dat de 1e infectie altijd de ergste isHerpes gaat ook nooit meer over heb het zelf ook.
Maar sins ik vitamines slik kom het bijna nooit meer.
Maar herpes loop bijna de hele bevolking mee.
Bij sommige komt het nooit boven bij andere af en toe of juist heel vaak.
Het is wel een zeer pijnlijke ziekte tenminste ligt eraan waar de blaasjes komen.
Ja klopt ik kwam terug uit rusland en was dood en dood ziek ervan.Ja had blaasjes op mijn vagina maar de pijn straalde overal uit was verschrikkelijk had zelfs moeite met lopen zitten etc, dokter heeft mij gerustgesteld dat de 1e infectie altijd de ergste is
Zou mij niet verbazen als je het toch via Sofia hebt opgelopen. Waarom denk je dat die ineens 2 weken op verlof was? Een half jaartje geleden was ze ook ineens 2 weken weg en was toen wegens chlamydia. Gelukkig is ze wel verantwoordelijk genoeg om te stoppen zodra ze besmet is en te gaan uitzieken.Sofia en rebecca in antwerpen.
Maar sofia heeft getest en heeft niks ( zegt ze )
wat doe je hier dan...Ik was zelf als dvp in november besmet geraakt met herpes dmv beffen, helaas kan je het oraal dus ook overdragen dus vanaf nu is pzc of beffen zonder beflapje ook een no go geworden voor mij, ja zeker zal ik er veel verlies mee maken maar gezondheid gaat boven geld bij mij.
deze cataleya?Sofia en rebecca in antwerpen.
Maar sofia heeft getest en heeft niks ( zegt ze )
Rebecca heb ik geen mogelijkheid om haar te bereiken.
Cataleya is vertrokken naar roemenie en wacht nog op de testuitslag.
Ik pies ondertussen al bloed en nog steeds een druiper en hevige pijjn in de nacht wanneer ik een erectie krijg.
En een pijnlijk gezwel links van de penis.
Alles duid op gonoroe maar ik zit net de labuitslagen te bekijken en gonorroe staat er nog niet tussen en bij clamydia staat dat de tijd van het inleveren en testen te lang was.
Dus het ziet ernaar uit dat ik opnieuw urine moet inleveren.
Ik vind dit best schandalig.
Over 45 min kan ik pas de huisarts bellen om te vragen hoe het zit.
Klinkt bekend ik heb gisteren bij cataleya gewaarschuwd dat ze een soa heeft en dat ik haar test opgestuurd heb gekregen en werd gelijk verwijderd. Toen ik zei dat ik haar test had werd ook verwijderd.Ik ben geband op girlsreview daarom zit ik nu hier?
Dat mag blijkbaar niet volgens de wet ofzoiets dat je geen openbare informatie over dvp haar gezondheid mag vrijgeven omdat dit haar slechte reputatie kan geven, klanten verliezen etc, maar ik ben nu gestopt na heel dit gedoe met klanten die baas spelen enz is mij allemaal wat teveel gewordenKlinkt bekend ik heb gisteren bij cataleya gewaarschuwd dat ze een soa heeft en dat ik haar test opgestuurd heb gekregen en werd gelijk verwijderd. Toen ik zei dat ik haar test had werd ook verwijderd.
Lijkt wel of de eigenaar er belangen bij heb.
Schandalig vind ik het dat je andere klanten niet mag waarschuwen.
Hopelijk zit je ook aan de prep @NinaJe kunt gewoon niet voorzichtig genoeg zijn, heb ondertussen al 5x prijs gehad ook al deed ik het zo veilig mogelijk, ben precies veel vatbaarder voor ziektes...