Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

brabantman zei:Lekkerlikkenlassie heeft dus duidelijk een ooggebrek of heeft geen lezen geleerd of de lagere school.
Mae schrijft in haar eigen reactie dat zij geen Thaise van geboorte is, en dat zij zich nooit bediend heeft van namen zoals Jade en Jana. Dit uit eerste hand dus.
Maar dit heerschap meent alles beter te weten. Sommige mensen lopen echt met een (groot) bord voor hun hoofd en zijn onverbeterlijk!
lekkerlikkenlassie zei:brabantman zei:Lekkerlikkenlassie heeft dus duidelijk een ooggebrek of heeft geen lezen geleerd of de lagere school.
Mae schrijft in haar eigen reactie dat zij geen Thaise van geboorte is, en dat zij zich nooit bediend heeft van namen zoals Jade en Jana. Dit uit eerste hand dus.
Maar dit heerschap meent alles beter te weten. Sommige mensen lopen echt met een (groot) bord voor hun hoofd en zijn onverbeterlijk!
Je hoef je geen zorgen te maken over mijn gezichtsvermogen ik heb ogen net een arend .
En mijn kennis vd Nederlandse taal is zo goed
Dat ik uit jou reactie kan opmaken .
Dat jij die ouwe trekzak de pooier ben .
Of ze nu thais of japans of whatever is het een pot nat .
Jij weet niet welke namen er zijn gebruikt tijdens de gangbangs door steeds weer andere mensen
Bij Jade lag jij met je ouwe karkas naast haar op de GB.
En bij Jana liep je je zelf te bestoeven .
Als je dat meisje echt geld wil laten verdienen .
Draag ze dan over aan de mensen van het betreffende feestje en ga dan in je blauwe nissan micra een rondje rijden ..
Over Mae Jana Jade of hoe ze ook mag heten
Zijn geen klachten .
Alleen die ampatante trekzak de opapooier die verziekt de boel