Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search&searchstring=jade&idCategory=2&idSubCategory=44http://www.sexjobs.nl/sexjobs/gangb...e-gb-met-fotomodel-jade-woensdagavond_5002200
Capture.JPG

mini_1.jpg

A

Anonymous

Guest
heb een mailtje aan gewaagd .
eens wachten op reactie !
lijkt mij te mooi om waar te zijn !

Mr12move

Snuffelaar
26 jun 2015
20
0
Even omgekeerd opzoeken via tineye.com van de 1e foto levert al 44 resultaten op. Een veelgebruikte foto; fake advertentie dus.

A

Anonymous

Guest
Mr12move zei:
Even omgekeerd opzoeken via tineye.com van de 1e foto levert al 44 resultaten op. Een veelgebruikte foto; fake advertentie dus.

de foto's zijn bij elkaar geraapt !

maar op dat tijdstip is wel kamer 4 van het welbekende motel verhuurd voor ruim 3 uur ..
dus als het fake is nemen ze wel veel moeite om die kamer te huren !

ik ga eens zien is het niets kan ik altijd nog roxy of mayabel met een bezoekje verblijden ( hoop ik althans )

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Men zou alleen al uit principe moeten wegblijven wanneer een organisator schaamteloos foto's van het net jat, omdat z'n eigen meiden te lelijk zijn om er foto's van op het net te plaatsen.

Plak desnoods de kop van Minnie Mouse op d'r gezicht, maar laat tenminste zien welk vlees we in de kuip hebben.

Wie naar dit soort evenementen gaat, juicht het plaatsen van valse advertenties alleen maar toe.

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
Men zou alleen al uit principe moeten wegblijven wanneer een organisator schaamteloos foto's van het net jat, omdat z'n eigen meiden te lelijk zijn om er foto's van op het net te plaatsen.

Plak desnoods de kop van Minnie Mouse op d'r gezicht, maar laat tenminste zien welk vlees we in de kuip hebben.

Wie naar dit soort evenementen gaat, juicht het plaatsen van valse advertenties alleen maar toe.

Heb de organisator gevraagd om 1 foto van haar op te sturen ..
Blijkbaar is het 1 koppel..

A

Anonymous

Guest
katholiek zei:
is een paar uur eerder niet een gb met 2 meiden daar?

Klopt van Marc..
Een zotte ebony die lekker actief is en 1 nieuwe met natuurlijke dikke tieten

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Tis een drukke bedoeling in GB land... wordt het woensdagavond Zwolle of toch Antwerpen? Jade klinkt wel lekker, echter helaas geen echte foto's nog. Ik heb er ook een mailtje aan gewaagd, even afwachten!

A

Anonymous

Guest
heb net deze foto toe gestuurd gekregen !

Bijlagen

• Jade foto.jpg
    Jade foto.jpg
    225,7 KB · Weergaven: 642
A

Anonymous

Guest
ik heb deze GB moeten missen .

MAAR naar het schijnt zijn er ongeveer 17 man daar geweest ..
waarvan geen een hier zijn bevindingen achterlaat !

jammer zo jammer

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Omdat ik nog niet de tijd gevonden heb Adriano ;)

Er was eerst wat te doen, terecht, over de foto's in de advertentie. De foto's uit de tweede advertentie waren in ieder geval correct. Het heeft de opkomst in ieder geval niet verlaagd, er was idd een dikke 15 man.

Mijn bevindingen: klein Aziatisch poppetje, lag met een soort zwart mondmasker over de ogen op bed, zodat ze niet zag wie haar te grazen nam. Haar oudere vriend/man bleef zowat de hele tijd aan haar ene kant liggen, zodat ze enkel aan de andere kant iemand kon pijpen terwijl ze geneukt werd. Haar poesje was heerlijk, ze genoot er duidelijk ook zelf van, het sperma liep er na verloop van tijd uit. Was toch wel een heerlijk zicht, en ik heb haar ook lekker geneukt.

Ik ben redelijk vroeg vertrokken (de gang bang was net over halfweg denk ik), dus weet niet of dat masker nog is afgegaan.

Jammer genoeg was dit eenmalig, want ik kick wel op kleine Aziatische types - en buiten Jaylin ken ik er geen die ook aan gangbang doen. Hopelijk blijkt dat aspect uit de advertentie ook aan een update toe :cool:

A

Anonymous

Guest
Nog een gangbang van de wel bekende organisator Danny Somers alias Marc Denneboom:
Capture.JPG
Heeft zij al ooit eerder deelgenomen aan een gangbang? Zo ja, iemand toen deelgenomen die zijn ervaring met ons kan delen?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Oké mannen op de Bare GB heet ze dus Jana en de dag er voor op een GB in Den Haag waar ze MET condoom neukt heet ze Lyn.
Verder valt mij op dat ze op de Bare GB liever geen sperma in haar mond krijgt en DP niet mogelijk is volgens de advertenties.
De dag er voor op de Normale GB slikt ze zelfs volgens onderstaande tekst en mag je ook in de mond spuiten en wil ze wel DP.

1 Asian LYN nieuw en maar voor een paar weken in NL om onder andere mee te doen in een geile GB bij GBclub PZC CIM CIF swallow Anaal DP en kinky Asian LYN is een zeer mooie Thaise van 155 groot weeg slechts 35 kg
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4970688&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=swallow&h=1&c=173&s=270
Vraag me nu af wat er bij welke advertentie wel klopt. Het is wel een lekkertje trouwens die ik zou willen zien slikken.

Terug
Naar boven