Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

Creampie12345

Snuffelaar
15 mei 2018
2
0
Hoi ik moet zeggen dat ik graag met haar in kontact wil komen om een afspraak te maken
Mag ik a.u.b van U haar adres mogen hebben 😁
Bij voorbaat al vast bedankt

Creampie12345

Snuffelaar
15 mei 2018
2
0
Ik zou graag in contact willen komen met deze meid. Buiten de club om wie kan mijn a.u.b haar adres geven. Ik weet heb tot nu toe nog geen bericht geplaatst. Mijn excuses er voor. Ik zou graag met deze meid in contact willen komen om daarna bericht te plaatsen hoe het is gegaan

viet

Toogplakker
15 mei 2016
37
3
enige tijd geleden bij deze dame geweest. Ze ontvangt bij Sara's en moest eventjes wachten bij aankomst dat was geen probleem voor mij. Was heel benieuwd hoe Mae eruit zag en toen ze de ruimte binnen kwam was ik blij dat ik deze trip heb gemaakt :D Ziet er echt leuk en ondeugend uit! Slank klein, dus als je van petite houdt, dan zit je bij Mae goed! Na het douchen zijn we op bed eventjes begonnen waarna ik vroeg of ze zonder cd doet. Ze zei op dit moment niet, maar dat ze de volgende keer dat zou doen voor 200 euro extra :eek: flink bedrag dacht ik zelf.. zou haar een keer zonder willen doen maar niet voor dit bedrag. Al was de date verder wel super! Ze doet goed mee en tongzoent ook heerlijk! Wellicht dat over nzc nog wat te onderhandelen valt. Ik ga het binnenkort wel nog een keer proberen

slankemeidengek

Snuffelaar
3 feb 2019
4
0
ik had contact met haar en ze vraagt echt 200 euro , niet voor minder geld? Ze wordt boos als je erover begint. Dat is veel geld, is ze het waard?

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
€200 1op1 in een rendez-vous hotel? Meteen doen

Voor €200 kom je bij Sara's niet mee klaar. Daar denken ze dat Donald trump, bill Gates, abrahamovich en Carlos slim tot de clientèle behoren.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ze is in ieder geval echt de moeite als je van dit type houdt : nooit iets beters meegemaakt ! Echt top.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ter kennisgeving aangenomen Beffer, voor de gene die het weer op een "discussie" willen gooien in dit topic en elkaar de maat willen meten, try it, druk gelijk op de ban knop.
Als ik het topic doorlees is er voldoende discussie geweest en zat weg gemodereerd. dus klaar er mee, of recensie of niets posten, simpel

Dit geld overigens ook voor d'r pooiert die hier mee leest.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
mail informatie vanavond:
Bij deze eerst mijn excuses voor het laat reageren
Had hotel geregeld maar de dame wilde niet daar
Dus ben druk bezig voor nieuwe locatie
Ik laat jullie zo snel mogelijk weten
En anders plannen we een andere dag

2 uur later:
De gangbang gaat door
Kun je een aanbetaling doen zodat we zeker weten dat je komt

fakeadvertentie ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
is niet fake. die Mae bestaat echt alleen d'r Pimp in opleiding maakt het allemaal ingewikkeld, is altijd al zo geweest.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik weet dat Lana (Mae etc) echt bestaat maar ik bedoel iemand maakt een fake advertentie en
misbruikt haar naam ? Nog niet eens informatie hoe aanbetaald moet worden.
Is haar s daddy echt zo dom ?

heb nagevraagd vanwege aanbetaling en kreeg antwoord:

We moeten 100% zeker weten dat je komt
Dan zetten wij je nu op de lijst
Kom je niet dan moeten we je op de nationale fakers lijst zetten
Hoop dat je ons ook begrijp ivm.fakers

ook nagevraagd waar het overgemaakt moet worden en
krijg een foto van de betaalpas (nederlandse bank) met duidelijk zichtbaar het IBAN en naam.

uiteraard ga ik niet vooruit betalen (behalve contant op locatie)

31 aug 2016
1.194
112
Heb een zelfde soort mail ontvangen nadat ik mij hen aangemeld .
Ook voorruit betalen !
Heb hem succes gewenst want ik betaal pas als ik op de locatie ben .

Zou het een organisator zijn die gekend is .waar ik al meerdere geile feestjes zou hebben beleefd dan had ik MISSCHIEN wel voorruit betaald .

Maar met door deze voorruit betalen verhaal zal er weinig gang in de bang komen .

Ook zeer amateuristisch om je bank pas te tonen .
Wil je cashen gebruik dan tikkie of iets dergelijks .

Haar pooiert is wel zoekende naar organisatoren .
https://www.sexjobs.nl/erotische-va...odenvoor-gb-werk-supersexy-asian-girl_6849520

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
kreeg na middernacht nog mail dat hij mij vandaag zou bellen en
een paar minuten daarna een mail met adres van hotel.
nu weet ik even niet meer of ik wel of niet ga

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ik had mij ook aangemeld. Wat mij opvalt is dat je pas vanaf 15:00 kan inchecken in het hotel waar het is en dat de gangbang 14-04 om 15:00 begint. Het hotel is volgens hem gistervond om 21:30 veranderd omdat de dame het 1ste hotel niet goed vond. Dan checken ze volgens mij pas op 14-04 in.

Raar

Terug
Naar boven