Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

DonMarkos

Snuffelaar
14 apr 2019
2
0
Jullie kunnen wel allerlei dingen gaan zeggen over haar of over mij als organisator
Wie zegt dat je niet eerder kan inchecken
Over aanbetaling is meer omdat er teveel fakers rondlopen en ik via sms of app laat weten dat het niet nodig is
Daarom ook telefoonnummer maar zelfs dat weigeren sommige
Hoe fake ben je dan
Wij regelen alles en dan kom je niet opdagen

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@dommarkos Ik post hem nog maar even....het gaat hier volgens de regels anders is ook dit account een kort leven beschoren. Inhoudelijke reacties of opmerkingen prima, zo niet. Lees dan ff verder, incl verwijdering van dit topic in je gratis doelgroep uithangbord.

CWP zei:
Ter kennisgeving aangenomen Beffer, voor de gene die het weer op een "discussie" willen gooien in dit topic en elkaar de maat willen meten, try it, druk gelijk op de ban knop.
Als ik het topic doorlees is er voldoende discussie geweest en zat weg gemodereerd. dus klaar er mee, of recensie of niets posten, simpel

Dit geld overigens ook voor d'r pooiert die hier mee leest.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Hier is ie dan, de belegen partner van Mae.

Als hij het niet is heb ik niks gezegd, maar als jij de eigenaar van de villa bent waarbij mae inwoont dan weten we dat ook weer.

A

Anonymous

Guest
Check in kan best eerder, dat zal vast goed komen. Eerder benieuwd of die 'ouwe' er weer met zijn neus bovenop zit. Twijfel daarom nog en wel benieuwd hoe het met deze organisator gaat verlopen en of hij Lana/Mae en aanwezigen wat 'vrijheid' weet te geven of dat de 'ouwe' er toch weer naast ligt en aanwijzingen geeft. Dat laatste niet mijn ding namelijk.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
@DonMarkos.

Welkom in de schimmige wereld van het organiseren van gangbangs. Ik kan er over mee praten. Hoop aanmeldingen maar weinige die echt komen. Leg je daar gewoon bij neer. Zorg dat je voldoende aanmeldingen hebt en dan weet je haast zeker dat er minimaal 5 zijn. Vind je dit niet voldoende ja dan moet je maar niets organiseren. Uiteraard zonde van de dame en anders gewoon 1 op 1 dates doen tegen een normale prijs. Niemand zal vooraf geld overboeken of iets dergelijks dat komt dan al heel snel als fake over. En geduld hebben op een gegeven moment bouw je een aardige vaste klantenkring op en die komen zeker als ze de tijd hebben. Succes. ;)

31 aug 2016
1.194
112
Ik weet uit ervaring die sommige organisators delen met hun bezoekers dat er veel aanmelders zijn .maar dat 40 tot 60% niet op komen dagen .

Door vooraf geld te eisen jaag je juist diegene die dus real zijn ook nog eens weg .
Resultaat 100% fake ..

@ donmarkos jij ben niet de eerste die zijn vingers brand aan die ouwe pooiert ..
Ik weet van organisatoren uit het verleden dat ze nimmer en te nooit niet meer met die pooiert meer geassocieerd willen worden .

Mae is een niet te versmaden geil klein aziatisch neukpoppetje dat zeker en vast de gang in een bang weet te brengen en houden ...

Maar die ampatante bejaarde stoefer weet de sfeer onder het nulpunt te krijgen.

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Ben benieuwd jongens. Zojuist netje om 14:55 aanwezig. Kamernummer gekregen en weer naar beneden gestuurd want ze is er nog niet...... we wachten even netjes af!

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ik was er ook. 15.10 ben ik weer naar huis gegaan. Krijg ik om15.18 een apje dat ik kan komen. Ik ap terug dat ik al weer terug ga en hij apt dat ik wat mis. Ik ap dat ik zeker wat mis. Een half uur want de volle 2 uur ga ik op die manier niet redden. Kreeg ook geen app terug dat ik wel 2 uur kon blijven.
Ik heb deze dame en organisator voor mijzelf afgeschreven.

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Het is doorgegaan hoor.
Nu geen tijd, maar later zal ik meer vertellen.
Don is echt oké. Die ouwe was er ook bij, helaas.....
Feestje begon uiteindelijk om 15;45 pas 🤨
No cim and no anal. Had er nog wel expliciet naar gevraagd.
Ik ga hem even laten bezinken.

DonMarkos

Snuffelaar
14 apr 2019
2
0
Qua sommige berichtgeving hebben jullie gelijk.
Sommige dingen kwamen van hun af
Verder weet ik heel goed wat er in de branche leeft
Zij is echt geweldig maar wordt geleidt door haar pomp een oude man
Volgende keer is hij er niet bij heeft hij beloofd want ik voelde mij er ook niet lekker bij
Daarnaast werd er gezegd dat ze alles deed alleen geen sm of bondage dus dan ga ik daar van uit
Sommige dingen zijn jammer maar doe je niks aan
Ik ben niet fake daar weten sommige over mee te praten en degene die dat zeggen zijn nog nooit op mijn gangbang geweest
Meer ga ik er niet over zeggen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
dat er een soa (hiv) test zou zijn (bloedprikje)stond niet in de advertentie.
Als dat van te voren bekend is, staat men niet voor een verassing en is men mental voorbereid.
Jammer dat ik te weinig tijd had anders had ik nog wat gewacht (na het wachten) en graag meegedaan.

31 aug 2016
1.194
112
@ donmarkos

waar zouden de leden op dit forum jou als organisator van kunnen kennen ?
ik ben een geregelde bezoeker van bare gangbangs !
heb jana /lana / mae al bij verschillende organisatoren kunnen gebruiken .
waardoor ik weet dat die ouwe haar niet alleen laat hij zal er altijd bij zijn kostverdiener zijn

A

Anonymous

Guest
Het is qua recensies wel stil gebleven na Mae haar laatste gangbang bij de nieuwe organisator. Toch wel benieuwd om nog wat meer te horen. Als een van de aanwezigen nog wat kan posten kunnen we misschien naar de volgende gangbang uitkijken. Moeite waard?

31 aug 2016
1.194
112
Ha ha
Had tot voor kort met Mae (pooiert) contact.
Toen ik vroeg hoe de gangbang was geweest .
Werd er ontkend dat zij dat was .
Dat ze er weinig aan konden doen dat andere haar foto's gebruikten .
Daarbij bare gangbangs doe ze niet en nooit gedaan .

Toen ik die ouwe pooiert melde dat hij zelf opzoek was naar bare gangbang organisatoren werd dit ook ontkend .
Waarna hij alles op seksjobs heeft verwijdert .

Maar uit verschillende betrouwbare bronnen weet ik dat Mae wel degelijke op die gangbang was ..

Ze hebben allemaal die ampatante bejaarde pooier herkent

A

Anonymous

Guest
Haha, Mae zelf probeerde ook te ontkennen. Dat om de 1 op 1 ervaring exclusief te houden en daarmee de prijzen torenhoog te kunnen houden (€520 voor een uurtje en ze dacht er al aan om prijzen verder te verhogen). Ze gaf uiteindelijk ook wel toe dat ze het wel was maar dat 20 man die 5 minuutjes per persoon hun best doen een bedrag oplevert waarvoor ze haar 'principes', die ze 1 op 1 zo duur laat betalen, toch graag even opzij zet. Vroeg me af hoe goed het was met haar principes opzij of dat het inderdaad 5 minuten de man is geweest om wat cash binnen te harken. Het feit dat de organisator stil is en er verder geen reacties van aanwezigen zijn gekomen lijkt ook wel wat te zeggen over het 'succes'.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
€520 per uur?

No way dat telt mae niet en die oude belegen Belgische pooier ook niet. Ze zijn niet helemaal achterlijk!

Verder is het nooit duidelijk met wie je spreekt, maar €520 per uur no way.

31 aug 2016
1.194
112
:lol: :lol: :lol: Voor €520 kun je in thailand wel 10x shorttime met 10 even mooie meiden bare spelen .

Dat ze door die absurde prijs exclusiviteit wil bewerkstellen snijdt hout .

Maar ze is nu ook weer NIET zo speciaal dat het die prijs rechtvaardig .

In Antwerpen zijn er verschillende Aziatische dames die een normaal tarief hanteren.
Waar je dus 3x een uur kan bare spelen

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Daarom mae is geen achterlijke, die pooier leest mee hier en hij leest ook hele nachten voor€500.

Heb mae net een
Berichtje gestuurd als ze antwoordt zal ik hier het screenshot plaatsen,

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
1 on 1 casa Blanca love hotel 1 hour 200 plus 45 for the room (room rent for 6h)

Antwoordt van mae op whatssapp

En dit betaal ik altijd bij haar.

Dus die cowboyverhalen van €520 per uur?

Terug
Naar boven