Julia 38/3 Schipperstraat Day shift

Peter

Snuffelaar
23 okt 2015
10
0
I think its was Maria.. Julia she dont have wings in the back.. But Julia she also can do verry nice things she its verry hot and she can make you more then happy.. I really like Julia she its the best :)

Peter

Snuffelaar
23 okt 2015
10
0
Peter zei:
I think its was Maria.. Julia she dont have wings in the back.. But Julia she also can do very nice things she its very hot and she can make you more then happy.. I really like Julia she its the best :)

deschipperx

Snuffelaar
13 dec 2017
20
1
Maria is indeed the one with the wings, as far as I know, Flori doesn't have tattoos. Julia has some tattoos on her arm and a new one on her leg. She is also the smallest of them all. And in my opinion the prettiest one, offering a wide range of possibilities. Pzc and yes even nzc with internal donation. Each time without a problem. This all for a standard price of 100. Best girl in town for me, during the day.

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Zonet nog eens tot bij Julia geweest. Was al een hele tijd geleden nu maar heb echt genoten. GFE zoals steeds, tongzoenen, 69, deepthroat (dacht dat ik dan al ging komen maar gelukkig nog niet ;-) en daarna ... anaal voor de tweede keer; Julia kwam op me zitten, stak mijn groot geschapen pik (ja ik ben echt groot geschapen t.o.v. de meeste mannen zegt Julia mij) in haar kontje eerst heel voorzichtig en dan met goede stoten zodat ik al snel haar kontje volspoot. Dat moet een ganse lading geweest zijn :). Daarna terug stijf pijpen, 69, tongzoenen en daarna stak Julia hem er bare in pussy en begon me te berijden (cowgirl). Daarna missionaris en dan doggie om haar heerlijke poesje vol te spuiten. 40 minuten binnen geweest, echt goede sex met een hele fijne, goodlooking jongedame. Afspraak terug in het nieuwe jaar. Bedankt Julia, je bent een spetter xx

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
onvermoeibaar zei:
Zonet nog eens tot bij Julia geweest. Was al een hele tijd geleden nu maar heb echt genoten. GFE zoals steeds, tongzoenen, 69, deepthroat (dacht dat ik dan al ging komen maar gelukkig nog niet ;-) en daarna ... anaal voor de tweede keer; Julia kwam op me zitten, stak mijn groot geschapen pik (ja ik ben echt groot geschapen t.o.v. de meeste mannen zegt Julia mij) in haar kontje eerst heel voorzichtig en dan met goede stoten zodat ik al snel haar kontje volspoot. Dat moet een ganse lading geweest zijn :). Daarna terug stijf pijpen, 69, tongzoenen en daarna stak Julia hem er bare in pussy en begon me te berijden (cowgirl). Daarna missionaris en dan doggie om haar heerlijke poesje vol te spuiten. 40 minuten binnen geweest, echt goede sex met een hele fijne, goodlooking jongedame. Afspraak terug in het nieuwe jaar. Bedankt Julia, je bent een spetter xx

Blijft inderdaad een tophoer , één van de beste van het schipperskwartier!!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vraag mij af wat onvermoeibaar ongeveer kwijt was voor bijna drie kwartier ongeremde sex en hoe zit het met haar aanwezigheid de komende tijd?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik kan het ook anders zeggen; kom regelmatig in Antwerpen voor een bepaalde dame die ik al langer ken en zonder mag neuken maar lees zoveel goede berichten over Julia waarover ik sinds kort over lees. Na mijn bezoek loop ik dan langs het raam van Julia en het is me al een paar keer overkomen dat ze mijn aandacht probeerde te trekken. Ik met mijn stomme kop gaf daar geen aandacht aan. Er zijn best veel mannen die haar weten te vinden maar ik vraag me af wat ik ongeveer kwijt ben voor een bare sessie met haar voor zo'n 20 minuutjes? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
PrinceCharming zei:
(minimaal) 100 euro voor 20 min 150 voor 45 min

Thanks; das wel prijzig maar ik las op de hookers dat PZC 50€ extra vergt en voor NZC ook 50€ dus wellicht is 100€ al te rooskleurig.

A

Anonymous

Guest
Robbie zei:
Ik kan het ook anders zeggen; kom regelmatig in Antwerpen voor een bepaalde dame die ik al langer ken en zonder mag neuken

En welke bepaalde dame is dat

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
rubberloos zei:
Robbie zei:
Ik kan het ook anders zeggen; kom regelmatig in Antwerpen voor een bepaalde dame die ik al langer ken en zonder mag neuken

En welke bepaalde dame is dat

Das die Szilvia in de Schippersstraat 49/1 die je zou gaan bezoeken en waarvan je een verslag zou uitbrengen toen ik je schreef dat ze ook in het weekend werkt met de aangegeven tijd.

A

Anonymous

Guest
Das die Szilvia in de Schippersstraat 49/1 die je zou gaan bezoeken en waarvan je een verslag zou uitbrengen toen ik je schreef dat ze ook in het weekend werkt met de aangegeven tijd.

Haar bezoeken moet nog steeds gaan gebeuren :lol:
Hoop dat t lukt voordat ze stopt.
Thnx

Fredje

Toogplakker
27 jun 2017
30
1
Robbie zei:
PrinceCharming zei:
(minimaal) 100 euro voor 20 min 150 voor 45 min

Thanks; das wel prijzig maar ik las op de hookers dat PZC 50€ extra vergt en voor NZC ook 50€ dus wellicht is 100€ al te rooskleurig.

Voor 100€ kan al veel bij haar. Ik ben net voor de feestdagen nog bij haar geweest. PZC, NZC en tot de laatste drup alles in haar mondje. 100€ voor een 20tal minuten

A

Anonymous

Guest
Is Julia aanwezig deze week? Ben morgen in het Antwerpse en zou misschien eens willen langs gaan.

belgianflyer

Toogplakker
23 mei 2016
38
6
Vandaag toch ook maar eens bij Julia een bezoekje gebracht.
Tja, veel kunnen we er niet aan toevoegen he.....superleuke meid waarbij dus alles kan.

ik vond ze zeer proper, geen geurtjes, voor en na wasje. Twas veel te lekker om haar aanbod af te wijzen. Lekkere tongzoentjes, vrijen zoals met een vriendin, en ze geniet er zelf ook van....

Als ze genoeg gespaard heeft gaat ze misschien ooit terug naar haar thuisland ,....of ik trouw met u zei ze. Hahahaha, dat zou nog wat zijn.

Terug
Naar boven