A
Anonymous
Guest
Nou, ben weer een illusie armer. Vandaag, nog wat moe van gisteravond, langsgegaan. Het voelde totaal niet zoals de eerste keer. Erg plichtmatig en liegen over de tijd. Had €200 voor een uur neergeteld. Maar weet nu weer waarom ik Oostblokdames meed als de pest. Echt weer zo van weinig initiatief, tenzij je het zelf pakt. Snel.moe van het pijpen (au, mijn nek) wilde ze me natuurlijk snel.klaar gaan rijden door hem.in haar kut te steken. Ik had nog wel gezegd door feestje gister zit er maar 1 beurt.in vandaag. Dus haar maar weer uit het zadel gehesen. En weer laten.pijpen. Dat ze overigens teveel met haar tanden doet en te weinig afwisseling. Beetje ongeïnteresseerde blik in de ogen. Dus beetje doen alsof was blijkbaar niet inbegrepen in de prijs van €200. Op mijn vraag of ze evt bereid was met 2 heren of meer tegelijk af te spreken, een.heel stellig NEE. Al had ik.gezegd dat ik er zelfs geld boven op zou doen. Anaal, vorige keer moeiteloos en zelfs door jaar zo gedirigeerd, dat doet ze nu opeens niet meer. Doet pijn. Vroeger niet dan? En aan mijn afmetingen kan.het niet liggen, eerder onder gemiddeld. Ok. Mijn les weer geleerd. Dates in de raambuurten zijn relatief erg duur, Oostblok is nog altijd Opstoken en een mini GB met haar ml kunnen we wel vergeten. Ik ga me zo maar effe afrukken op de herinnering van gisteravond. Om dit snel te vergeten.