Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peter zei:I think its was Maria.. Julia she dont have wings in the back.. But Julia she also can do very nice things she its very hot and she can make you more then happy.. I really like Julia she its the best![]()
onvermoeibaar zei:Zonet nog eens tot bij Julia geweest. Was al een hele tijd geleden nu maar heb echt genoten. GFE zoals steeds, tongzoenen, 69, deepthroat (dacht dat ik dan al ging komen maar gelukkig nog niet ;-) en daarna ... anaal voor de tweede keer; Julia kwam op me zitten, stak mijn groot geschapen pik (ja ik ben echt groot geschapen t.o.v. de meeste mannen zegt Julia mij) in haar kontje eerst heel voorzichtig en dan met goede stoten zodat ik al snel haar kontje volspoot. Dat moet een ganse lading geweest zijn. Daarna terug stijf pijpen, 69, tongzoenen en daarna stak Julia hem er bare in pussy en begon me te berijden (cowgirl). Daarna missionaris en dan doggie om haar heerlijke poesje vol te spuiten. 40 minuten binnen geweest, echt goede sex met een hele fijne, goodlooking jongedame. Afspraak terug in het nieuwe jaar. Bedankt Julia, je bent een spetter xx
PrinceCharming zei:(minimaal) 100 euro voor 20 min 150 voor 45 min
Robbie zei:Ik kan het ook anders zeggen; kom regelmatig in Antwerpen voor een bepaalde dame die ik al langer ken en zonder mag neuken
rubberloos zei:Robbie zei:Ik kan het ook anders zeggen; kom regelmatig in Antwerpen voor een bepaalde dame die ik al langer ken en zonder mag neuken
En welke bepaalde dame is dat
Das die Szilvia in de Schippersstraat 49/1 die je zou gaan bezoeken en waarvan je een verslag zou uitbrengen toen ik je schreef dat ze ook in het weekend werkt met de aangegeven tijd.
Robbie zei:PrinceCharming zei:(minimaal) 100 euro voor 20 min 150 voor 45 min
Thanks; das wel prijzig maar ik las op de hookers dat PZC 50€ extra vergt en voor NZC ook 50€ dus wellicht is 100€ al te rooskleurig.
Ja, ben er gisteren nog geweest. Ze is gewoon aanwezig.Hook007 zei:Is Julia aanwezig deze week? Ben morgen in het Antwerpse en zou misschien eens willen langs gaan.