Julia 38/3 Schipperstraat Day shift

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Begin oktober had ze me eens laten weten. Nog eventjes geduld opbrengen en onze gebeden zullen verhoord worden :D

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
Dit lekkere neuksletje is terug uit verlof.Deze vm al even langsgeweest.Ze zei dat ze heet stond na haar verlof en dit kan ik enkel bevestigen : lekker lang tongzoenen , pijpen tot in haar keel en daarna afwisselend in al haar gaatjes geneukt.Bij het klaarkomen alles in haar mondje gespoten en mooi doorgeslikt.
Blijft een toppertje.

Ruddy1880

Snuffelaar
6 dec 2016
14
3
Al paar keer julia willen bezoeken maar blijkt altijd net bezet op het moment dat ik langskom en aan flori's dreigende blik (omdat ik niet direct naar haar loop) tracht te ontsnappen...
Iemand mss haar nummer?

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
21
Gisteren bij Julia geweest. Echt de beste die er is in antwerpen vind ik. Heb 100 euro betaald voor alles. Ze geeft je een echt, maar dan ook echt een zeer realistische gfe. Ni normaal hoe goed ze dat speelt vind ik. Gwn super lekker wijf. Ik wou haar nog anaal nemen, maar ze zei dat ik niet mocht omdat haar kontje kapot geneukt was door JULLIE CONDOOMLOZE ROTZAKJES :p haha. Haar letterlijke woorden waren ' my anus is destroyed today '. Volgende keer dan maar lekker mondje kutje kontje. Ongeloofelijk dat ik al jaren naar antwerpen ga en haar altijd gewoon voorbijloop...

Ass 'n titties

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Ben ook bij Julia geweest; echt de moeite; mooi lichaam, mooi gezicht, pijpt echt zeer goed en diep; tongzoenen; en twee keer in haar poes klaargekomen.

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Heeft iets toevoegen aan dit topic eigenlijk nog zin? ;) Ook bij Julia langsgeweest en kan enkel de superlatieven van hierboven bijtreden. Ik had aan het venster nog niets gevraagd, op de kamer vroeg ik haar extra's. Alles zonder in alle gaatjes overeengekomen voor 100 euro. Eerst wasje, daarna ging ze door haar knietjes en pijpte ze me rechtstaand. Vervolgens haar oraal verwend en daarna in drie standjes genomen, zowel in poes als kont. Ondertussen ook nonstop tongzoenen. Heerlijk klaargekomen in haar poesje. Mij ziet ze nog terug. Heerlijke meid.

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Zonet tot bij Julia geweest. Was weer super. Mooie jonge dame die een echte girlfrienexperience geeft. Tongzoenen, strelen, beffen, pijpen (ook diep), 69, aan haar kontje likken, missionaris, doggy, Julia on top of me; ben opnieuw 2 x klaargekomen in haar heerlijke poes.

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
Gisteren gaan wandelen en door al deze berichten redelijk benieuwd. Nu neuken zonder zie ik nog niet direct zitten maar toch een leuke ervaring gehad. Eens binnen even ze haar even aan de achterburen laten zien van haar beste kant, lekker naakt door de raam dus, haar direct vergezeld. Samen op bed begon ze over extra's, deed alsof ik van niets wist. Gegaan voor 50€ extra pijpen zonder en tongzoenen. Na redelijk wat aan elkaar geprutst te hebben, gezoend is ze heerlijk gaan pijpen. Na een tijdje liet ik uitschijnen haar mondje vol te schieten waarop ze vroeg, extra centje. Nee sorry niets extra mee bij waarop ze heerlijk verder deed en ik mijn zaad in haar heerlijke mond zonder één druppel te morsen heb mogen dumpen.

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Kom zonet van bij Julia. Was weer Super! Wat een mooi gezichtje, ogen, lichaam en echte GFE. Tongzoenen, neuken vaginaal in verschillende posities en cowgirl in haar klaargekomen tweede keer. Eerste keer dat mijn fors geschapen pik in haar anusje verdween en dat ze me anaal heeft afgereden. Zo'n lekker nauw gaatje ;-). Ik kwam al gauw klaar :). Is en blijft een topmeisje!

Fredje

Toogplakker
27 jun 2017
30
1
Laatste tijd paar keer bezocht, steeds correcte service. Deepthroat, anaal, cim,...alles is bespreekbaar.
Niets moet rap rap, steeds tevreden naar buiten met de mededeling : Don't forget me! We zouden niet durven ;)

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
Fredje zei:
Laatste tijd paar keer bezocht, steeds correcte service. Deepthroat, anaal, cim,...alles is bespreekbaar.
Niets moet rap rap, steeds tevreden naar buiten met de mededeling : Don't forget me! We zouden niet durven ;)

Vergeten.... ik spuit haar 2 maal per week vol :D

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Kom zonet van bij Julia. Was weer een super date. Twee maal kort na elkaar gekomen in haar overheerlijke poesje. Cowgirl :). Dit is echt een heel mooi (alles in juiste proporties met een heel mooi gezicht en mooie, grote en donkere ogen) en vriendelijk meisje, geeft echte girlfriendexperience (GFE). Naast het sexuele kan je er bovendien nog een leuk gesprek mee hebben ook. Toppie!!

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Ik ging nog maar een keer bij haar, maar keer zeker nog eens terug. Maar een vraagje voor de kenners: werkt zij ook in het weekend?

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
scoobidoo1 zei:
Ik ging nog maar een keer bij haar, maar keer zeker nog eens terug. Maar een vraagje voor de kenners: werkt zij ook in het weekend?

ja , ze werkt bijna iedere dag van 10 u 's morgens tot +/- 19 u 's avonds

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
duvelke zei:
ja , ze werkt bijna iedere dag van 10 u 's morgens tot +/- 19 u 's avonds

Ik ben vandaag nog eens geweest, maar ze was bezet. Beetje rond blijven hangen, maar dan had ik geen tijd meer. Flori was wel heel nadrukkelijk aanwezig om me binnen te lokken, maar door tegenstrijdige berichtgevingen heb ik haar niet geprobeerd.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Vandaag binnengwipt bij 'Julia'. Er hing een naam aan het raam die 'Julia' vermeldde, maar als ik voorgaande recensies lees twijfel ik wel of die naam juist was. Ze stond in het uiterst linkse raam.
Ze zag eruit als een 'Amy Winehouse', maar groter en mooier gezicht. Zeer slank, veel tatoo's op armen, neptieten en vleugeltjes op de rug. Vertelde dat ze Roemeense was.
Ik ging binnen met afspraak nzc en not-cum-inside. Het liep vlot, maar zeker geen GFE... en lichte tijdsdruk.

Fredje

Toogplakker
27 jun 2017
30
1
Uiterste linkse raam en de beschrijving laat mij vermoeden dat het Maria was. Bij Julia mag je zonder problemen in haar poesje spuiten (allé, in alle gaatjes)

Terug
Naar boven