Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

A

Anonymous

Guest
Volgens de laatste berichten loopt ze weer in het gareel hoor!

Cannondale

Toogplakker
12 mei 2015
31
0
Ik was recent in Den Haag voor het werk en besloot deze Roxana eens op te zoeken gezien de toch wel goeie recensies hier. Ik was in de Doublet rond 20 uur en Roxana was van de partij. Ik maakte al oogcontact maar besloot eerst een wandeling te maken door de straat aangezien het voor mij de eerste keer Doublet was. Beetje verderop zag ik een heerlijke mulat, koffie met melk, met kroezelhaar en gehuld in een geile fishnet waar haar tieten goed zichtbaar in waren. Even een moment van twijfel maar de wetenschap van bare in kut en kont bij Roxana kregen dan toch de bovenhand. Dus terug naar het begin van de straat en Roxana stond zwoel te dansen op (denk ik) Roemeense muziek. Haar blik was zwoel en ze wenkte om binnen te komen. Ze opende haar deur en ik stapte haar kamertje binnen. Ik viel onmiddellijk met de deur in huis en vertelde dat ik gehoord had dat bare in al haar gaten mogelijk was. Ze stemde toe en vroeg 100 euro. Ik onderhandelde en kreeg de prijs naar 70 euro. Wij met zijn twee naar achter en plaats genomen op bed. Ze kwam op mijn schoot en we begonnen te tongen ... heerlijk wl. Intussen pakte ik haar kont vast en masseerde haar kontkaken ... stevig vlees wel. Mijn vingers gingen in haar slip en ik stimuleerde haar aarsopening. Die voelde soepel aan en ik kreeg met gemak een vinger naar binnen. Ze kroop van mijn schoot en opende zelf mijn rits. In een paar tellen haalde ze mijn leuter boven en plaatste er haar zuigend bekje op. Idd, ze nam slechts een deel van mijn lul in haar bekje maar ze slaagde erin om mijn fluit keihard te krijgen en dat is het bijzonderste. Ik vroeg haar voor 69 en ze knikte glimlachend. In 69 likte ik haar pruim en kontgat terwijl zij mijn betonnen lul afpijpte. Na een paar minuten kroop ze van mijn gezicht en zette zich doggy. Het sein om te neuken was duidelijk en ik zette mij staand achter haar. Met mijn handen trok ik haar kaken open en haar ster glom van mijn spuug. Ik kon mij niet meer houden en plantte mijn leuter direct in haar kontgat zonder eerst haar kut te proberen. Ze schrok er wel wat van maar deed toch gewillig mee. Al bij al heb ik toch nog een 10 tal minuten stevig door gebeukt in haar kakkertje ... en aan haar gekreun te horen kon ze dit best smaken. Geloof het of niet maar ik heb haar aars vol gespoten. Ze vloekte wel ... maar voegde er dan aan toe dat ze mij niet verwittigd had ... en dat ze het best geil vond eigenlijk. Ze bleef wat in doggy zitten en ik zag mijn zwemmers uit haar gapend kontgat stromen. Een wasje beide achteraf en ik content naar buiten.
Heel goeie ervaring met een zwoele hete hoer ... het buikje is idd aanwezig maar verder ziet ze er behoorlijk goed uit. Ook haar kont zelf is goed gevormd ... geen zwabberende blubber. Anaal is ze wat gewoon en dat voel je wel. Maar als ik in de buurt ben weet ik zeker waar naartoe.

Nick92

Snuffelaar
21 mei 2017
17
0
Recent geweest, 1e keer voor mij en voor 50 euro in dr klaargekomen. Ik ging naar de doublet voor pzc. Ik wist van haar extra diensten. Ze vroeg tijdens het pijpen of ik sex wilde. Ik twijfelde. Eerst hoefde t niet, wat later Ik zei dat ik eigenlijk al bijna ging komen en ik condooms niet zo relaxt vind. Toen stelde ze zelf voor dat ik er nog ff zonder in kon gaan, want ik had immers 50 betaald. Uiteondelijk heb ik haar net voor het hoogtepunt nog op dr rug gelegd en in dr gespoten. Vond ze prima, denk dat ze liever geen zaad in dr mond wilt oid.

Aardige meid, vrolijk en ontspannen. Netjes wassen ect. Toch schrik ik van t gemak waarmee dit nzc gaat. Ze doet dit al jaren aan t topic te zien. Ik had me begin februari getest, gelukkig clean. Binnekort maar weer ff checken, blijft link.

Eindoordeel: dikke voldoende, maar ik zoek liever een wat meer athletische meid. Ze is redelijk slank maar ik ken toch veel betere thuisadresjes in DH en regio die mooier zijn.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Nick92 zei:
Recent geweest, 1e keer voor mij en voor 50 euro in dr klaargekomen. Ik ging naar de doublet voor pzc. Ik wist van haar extra diensten. Ze vroeg tijdens het pijpen of ik sex wilde. Ik twijfelde. Eerst hoefde t niet, wat later Ik zei dat ik eigenlijk al bijna ging komen en ik condooms niet zo relaxt vind. Toen stelde ze zelf voor dat ik er nog ff zonder in kon gaan, want ik had immers 50 betaald. Uiteondelijk heb ik haar net voor het hoogtepunt nog op dr rug gelegd en in dr gespoten. Vond ze prima, denk dat ze liever geen zaad in dr mond wilt oid.

Aardige meid, vrolijk en ontspannen. Netjes wassen ect. Toch schrik ik van t gemak waarmee dit nzc gaat. Ze doet dit al jaren aan t topic te zien. Ik had me begin februari getest, gelukkig clean. Binnekort maar weer ff checken, blijft link.

Eindoordeel: dikke voldoende, maar ik zoek liever een wat meer athletische meid. Ze is redelijk slank maar ik ken toch veel betere thuisadresjes in DH en regio die mooier zijn.

Ik (en vele andere forumleden) zijn benieuwd welke adresjes jij in DH hebt.
"dare to share"

Nick92

Snuffelaar
21 mei 2017
17
0
wceend zei:
Nick92 zei:

Ik (en vele andere forumleden) zijn benieuwd welke adresjes jij in DH hebt.
"dare to share"

Ik heb in het verleden met een andere account op dit forum 'geshared' en beide keren zijn die vrouwen er vlot mee opgehouden. Doodzonde. Met een van die meiden heb ik woorden gehad door dat hele circus, terwijl er een gangbang geplanned stond. Ging niet meer door. Jammer. Openbaar delen van vrouwen zonder dat ze een advertentie hebben begin ik niet meer aan. Je zult het met resencies moeten doen van de algemeen bekende dames en als ze tussen 'wie heeft ervaring met' opduikt dan zal ik ook nog wel zo sportief zijn om te antwoorden.

Nu terug on topic

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Zij doet bijna alles voor geld, zal me niks verbazen als ze geen nee zegt, gewoon vragen dus :D

Terug
Naar boven