A
Anonymous
Guest
Volgens de laatste berichten loopt ze weer in het gareel hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
janjaap zei:Is dezé dame alweer beschikbaar?
Nick92 zei:Recent geweest, 1e keer voor mij en voor 50 euro in dr klaargekomen. Ik ging naar de doublet voor pzc. Ik wist van haar extra diensten. Ze vroeg tijdens het pijpen of ik sex wilde. Ik twijfelde. Eerst hoefde t niet, wat later Ik zei dat ik eigenlijk al bijna ging komen en ik condooms niet zo relaxt vind. Toen stelde ze zelf voor dat ik er nog ff zonder in kon gaan, want ik had immers 50 betaald. Uiteondelijk heb ik haar net voor het hoogtepunt nog op dr rug gelegd en in dr gespoten. Vond ze prima, denk dat ze liever geen zaad in dr mond wilt oid.
Aardige meid, vrolijk en ontspannen. Netjes wassen ect. Toch schrik ik van t gemak waarmee dit nzc gaat. Ze doet dit al jaren aan t topic te zien. Ik had me begin februari getest, gelukkig clean. Binnekort maar weer ff checken, blijft link.
Eindoordeel: dikke voldoende, maar ik zoek liever een wat meer athletische meid. Ze is redelijk slank maar ik ken toch veel betere thuisadresjes in DH en regio die mooier zijn.
wceend zei:Nick92 zei:Recent geweest, 1e keer voor mij en voor 50 euro in dr klaargekomen. Ik ging naar de doublet voor pzc. Ik wist van haar extra diensten. Ze vroeg tijdens het pijpen of ik sex wilde. Ik twijfelde. Eerst hoefde t niet, wat later Ik zei dat ik eigenlijk al bijna ging komen en ik condooms niet zo relaxt vind. Toen stelde ze zelf voor dat ik er nog ff zonder in kon gaan, want ik had immers 50 betaald. Uiteondelijk heb ik haar net voor het hoogtepunt nog op dr rug gelegd en in dr gespoten. Vond ze prima, denk dat ze liever geen zaad in dr mond wilt oid.
Aardige meid, vrolijk en ontspannen. Netjes wassen ect. Toch schrik ik van t gemak waarmee dit nzc gaat. Ze doet dit al jaren aan t topic te zien. Ik had me begin februari getest, gelukkig clean. Binnekort maar weer ff checken, blijft link.
Eindoordeel: dikke voldoende, maar ik zoek liever een wat meer athletische meid. Ze is redelijk slank maar ik ken toch veel betere thuisadresjes in DH en regio die mooier zijn.
Ik (en vele andere forumleden) zijn benieuwd welke adresjes jij in DH hebt.
"dare to share"
jason201 zei:is ze er nog ?
Robbie zei:jason201 zei:is ze er nog ?
Gewoon aanwezig.
jason201 zei:Robbie zei:jason201 zei:is ze er nog ?
Gewoon aanwezig.
nog specifieke tijden ? overdag of savonds ?
befaap zei:Anaal+vaginaal doet ze. Bij mij was het 50 per pik :mrgreen: