Babylon - (FKK) Elsdorf

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren weer eens naar Babylon gereden om weer eens lekker een kutje af te vullen met mijn zaad :mrgreen: . Bij binnenkomst eerst even douchen en aan de bar gaan zitten, komt er een donkers dame Naomi naast me zitten, normaal niet zo mijn ding donkere dames maar op een of andere manier had ze wel wat en toen ze aan de bar met mijn pik begon te spelen haar maar mee genomen op een bank achter in de zaak waar ze me als een dolle begon te pijpen. Toen ik haar hier wilde gaan neuken moest ze lachen dat ik dat ging proberen zonder condoom op de bank, dat was het hier natuurlijk niet mogelijk. Ze zei gelukkig niet ik wil niet zonder rubber neuken maar vroeg of we niet beter naar een kamer konden gaan om daar verder te gaan. Op de kamer werd natuurlijk eerst weer gezegd alleen met rubber maar toen ik de vraag stelde of ze geen 50 euro extra wilde verdienen werd er niet meer gezeurd en mocht ineens alles. Haar eerst lekker doggy style genomen en daarna missionaris afgemaakt en haar kut helemaal vol gespoten met zaad, was weer een paar dagen geleden dus het was weer een flinke hoeveelheid die ze kreeg. Na een pauze van een kwartiertje of zo haar nog volle kut weer lekker liggen neuken en haar echt lomp hard af liggen palen wat ze zelf ook echt fijn vond als ik de aanmoedigingen van haar moet geloven. Toen ik voor de tweede keer af ging in haar kut en haar weer van neukroom voorzag was ik dan ook echt helemaal kapot en werd het tijd om weer aan de bar een pilske te gaan doen. Hierna weer gaan douche en naar huis gegaan, was weer een lekker bezoek aan mijn favoriete club.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
als je anders had aangepakt, gewoon in spel der liefde was je nu 100 knaken rijker geweest.... !

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Tja, zonder neuken kost dan wel wat meer maar is ook echt veel lekkerder en wat is dan 50 euro...

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vrijdag of zaterdag a.s. staan Mila en Tina weer op de agenda, ik denk dat spuitpik maar weer eens wat ruimte moet gaan maken in zijn agenda :mrgreen:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vandaag naar Babylon gereden, helaas Mila niet gezien en Tina was er wel maar op een of andere manier haar niet gekozen omdat we niet echt een klik hadden vandaag, wel met Anna naar de kamer geweest was weer top maar weer niet zonder mogen neuken van haar. Wel was het erg lekker met Anna en in haar mond mocht ik wel lekker zonder rubber spuiten dus dat maar gedaan. na een kamer sessie met haar van een uur weer naar huis gegaan. Ik had niet heel veel tijd om er de avond ook nog door te brengen, wel jammer maar helaas volgende keer beter.

Kriechbaum

Snuffelaar
27 dec 2016
15
8
Goed om te horen dat er (weer) dames zijn die full service aanbieden zoals vroeger Angie en Kesha dat deden. Helaas nooit een trio kunnen doen met die twee.

Van Mila had ik wel het vermoeden dat ze AO aanbiedt gezien de geile pussyslides, maar blijkbaar ken ik haar nog niet goed genoeg ;) .

Weet iemand of Poolse Anette ook AO aanbiedt?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Of Poolse Anette AO aanbied weet ik niet, maar het lijkt wel steeds moeilijker te worden in Babylon. Er komen en gaan de laatste tijd sneller dames als voorheen toen er veel dames echt lang bleven hangen in Babylon. Wat mij ook opvalt is dat er veel mensen hier lezen voor informatie wie er zonder neukt, maar zelf niet schrijven wie er ook zonder neukt. Als dit zo blijft ga ik vanaf 2017 ook geen informatie meer delen want zo werkt het natuurlijk niet.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
NZC in saunaclub is eerder uitzondering dan de regel. Toch kom je het wel eens tegen..... vooral als je vaak en lang met dezelfde meid op kamer gaat kan het voorstel komen.
Maar er zijn er toch die het van de eerste keer voorstellen, kwam het tegen in Planet Eden met een vollere Bulgaarse, en in Yin Yang metzwarte Stella, of beter, bij deze laatste gebeurde het gewoon., ne als met Lana in Sixsens. 1 meid per club dus, uitzondering toch eens 2 meiden gehad in Samya (sorry naam vergeten) maar een maand later was het niet mogelijk. Zo ziet u maar.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Klopt helemaal petergust dat het moeilijker is in een saunaclub dan in een bekende AO club, maar daar zit nu net dat gevoel van een extra overwinning in. We moeten eerst wat investeren in een paar kamergangen en goed ons best doen, maar als het dan mag is het ook echt veel lekkerder. Zo ben ik nog met een paar dames bezig waar het binnenkort hopelijk mee gaat lukken en heb ik afgelopen jaar flink mijn best moeten doen om b.v. Mila en Tina zo ver te krijgen maar als het dan lukt is het helemaal top.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
spuitpik zei:
Klopt helemaal petergust dat het moeilijker is in een saunaclub dan in een bekende AO club, maar daar zit nu net dat gevoel van een extra overwinning in. We moeten eerst wat investeren in een paar kamergangen en goed ons best doen, maar als het dan mag is het ook echt veel lekkerder. Zo ben ik nog met een paar dames bezig waar het binnenkort hopelijk mee gaat lukken en heb ik afgelopen jaar flink mijn best moeten doen om b.v. Mila en Tina zo ver te krijgen maar als het dan lukt is het helemaal top.

Ik kan me daar helemaal niet in vinden. Elke, lees elke saunaclub heeft zijn bekende AO dames. Je moet alleen weten wie het zijn. Vaak is een aantal uurtje observatie voldoende. Welke dames gaan met regelmaat en zijn nu niet per definitie stunning. Even één van haar klanten in de sauna voorzichtig polsen ofwel gewoon de dame op de man afvragen. Elke club heeft een groepje dames die het standaard aanbieden. Juist meer en meer dames bieden het aan in saunaclubs. Hoewel ikzelf voorlopig even geen AO meer doe na mij negatieve ervaringen wordt het mij meer dan lief is aangeboden!

En wat het verdienen betreft is het wisselen van dame juist bij mij een tactiek. Ze willen je binden en gaan dan een stapje verder. Dus ik geef ze juist niet het gevoel dat ik hun vriendje ben. Mij best doe ik ook niet extra, ik betaal er toch voor :shock: :lol:

Wat betreft Mila en Tina begrijp ik het niet. Deze dames staan zoals hierboven beschreven bekend als de AO dames van de club. Dat is geen overwinning, maar achter in de rij aansluiten als het op AO aankomt :D

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Knap van je Mart als ze het bij jou standaard zonder doen, maar ik moet er echt eerst mijn best voor doen en vertrouwen opbouwen, maar als je dat eenmaal hebt is er wel veel mogelijk met Mila en Tina.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren weer eens naar Babylon gereden, was er al een tijdje niet meer geweest en had gister plotseling een halve dag niets te doen. Bij binnenkomst rond 16.00uur was het er niet druk met heren dus veel vrouwen die wat wilde verdienen. Eerst even wat gaan drinken en rond gekeken wie er allemaal waren toen ik Anna zag werd ik meteen weer vrolijk die wil ik al heel lang zonder nemen en het is me nog steeds niet gelukt. Met haar eerst wat zitten praten aan de bar en later op een bankje toen naar een kamer gegaan en haar eerst lekker liggen beffen zodat ze lekker nat werd, toen heb ik haar lekker laten pijpen wat ze zeer goed kan en dan dat uitzicht op haar lekker lijf met die perfect mooie tieten, kwam al bijna klaar voordat ik mocht neuken. Toen begon het spel weer beetje over haar poesje heen proberen te gaan met mijn lul maar erin mocht niet zei ze ook niet met wat extra bijbetalen dan vroeg ik haar maar het mocht niet helpen. Toen toch maar weer een condoom laten omdoen en haar met condoom lekker liggen neuken. Helaas duurt het altijd te kort als je met zo'n lekker ding bezig bent maar het was wel weer erg lekker. Condoom zat vol dus eraf gehaald gaan douchen en terug naar de bar. Later kwam Anna weer bij me zitten en na een tijdje weer met haar naar de kamer gegaan maar zonder condoom gaat het helaas niet lukken met haar.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Beste Spuitpik, we weten met zijn allen dat NZC condoom in een "gewone" saunaclub of FKK eerder een uitzondering is. En plots lukt het dan weer wel

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Laten we het hopen Peterguest ik probeer Anna al bijna een half jaar een keer zonder te nemen en denk dat ik steeds dichter bij kom maar het lukt niet tot nu toe. Misschien is ze wel heel slim en steld ze het steeds uit om zo eerst veel kamerbezoeken te krijgen maar dat is in haar geval niet erg. Wat is het toch een heerlijk lekker wijf. :D

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Laat ze eens ern tijdje voor wat ze is, zorg er voor dat ze duidelijk opmerkt dat je steeds met anderen gaat......wie weet ;)

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik ga het proberen Peterguest, vrijdag ga ik er heen en als Anna er dan is ga ik me in de bar laten pijpen door een collega van haar en er daarna minimaal een uur mee naar de kamer zodat zij het ziet. Ik weet nu al dat ze me daarna vraagt waarom ik haar niet meer neem. Hopelijk komt het dan na een paar bezoeken daar wel goed. :D

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vrijdag 3 maart naar Babylon geweest en daar met Aranca naar de kamer geweest nadat ik eerst even met Anna had zitten praten zoals Peterguest voorstelde zodat Anna jaloers zou worden. Toen ik met Aranca naar de kamer ging zag ik wel dat ze het niet echt top vond maar dat was de bedoeling. Aranca is echt een lekker wijf maar wilde niet meteen in de bar al gaan pijpen dan maar naar de kamer gegaan en daar lekker met haar liggen vrijen eerst pijpen en toen helaas met condoom liggen neuken toen ik bijna kwam snel condoom eraf en haar mond lekker vol gespoten met warm zaad :mrgreen: toen weer naar de bar gegaan en weer even met Anna zitten buurten en vervolgens me door Claudia voor Anna haar neus laten pijpen en met haar naar de kamer gegaan. Ook hier weer pijpen zonder en neuken met condoom en daarna haar mondje weer vol gespoten. Toen ik weer in de bar kwam een pilsje gepakt en naar huis gegaan, voordat ik naar huis ging Anna netjes tot de volgende keer gezegd ik merkte wel dat ze niet helemaal blij was.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Een vriend van me is afgelopen week in Babylon geweest en heeft er een lekkere nieuwe Bare dame gevonden die hij daar heeft gedaan. Het gaat om Gianina een slank mooi meisje met dikke sillie tieten die als je haar lang beft laat ze alles toe voor 50 euro extra. Hij belde me gister op dat ik maar snel die kant in moest gaan om haar ook een keer bare te gaan doen. Dus binnenkort volgt mijn eigen ervaring met haar hier op het forum. :mrgreen:

Terug
Naar boven