Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat jammer.....had haar graag volgend week willen pakken.
Tina weer terug....niet gek zij gaat zonder problemen AO :lol:
(wel een uurtje anders bij dokken...)
Biss nexte woche...
Vandaag de aanwezigheidslijst maar weer eens gaan bestuderen om deze week weer naar Babylon te gaan zit nu te twijfelen tussen Tina daar mag alles van of Mila niet zc neuken maar wel lekker na het neuken alles over en in haar kutje spuiten. Moeilijk moeilijk moeilijk. Allebei is misschien ook nog een optie
net terug van dagje Babylon,
eerste ronde was met Naomi, wat een heerlijk vrijbeest. zalige hete sex gehad en haar getrakteerd op een lading zaad.
het weerzien met Tina was ..... overweldigend, kreeg weer dat heerlijke gevoel van vorig jaar, we hebben samen iets. heerlijke hartstochtelijk liggen vrijen....maar ik mocht er niet in zonder jasje.... omdat ik daarvoor Naomi had gehad zij ze.....pffff dat was ff zwaar. ze weet het dat Naomi zonder doet denk ik. Ze wilde echt niet, ook al deden we het altijd zonder. lukte me niet klaar te komen met de dikke jas aan.... ze was not happy!
Later van middag Elli gestrikt in kino....ook zij gaat niet meer zonder! ze zij het niet meer te doen ook al hadden we vaker zonder gedaan! wat is er toch aan de hand met de dames welke altijd zonder gingen met mij!!! wordt er geroddeld of zo!
Wel, ik heb via via iets vernomen... Lori, een populaire dame, zou uit de club gezet zijn owv gonorroe... Lori stond niet bekend voor nzc, bij mij wou ze dat zelfs niet voor 300 euro. Maar bij anderen misschien wel. Haar zus Alexa werkt nog wel in Babylon, ook zij deed geen nzc (bij mij).
Als elke dame die gonorroe heeft uit de club bezet zou worden bleef er weinig over. Over de jaren heen krijgen veel dames hier mee te maken. Zelf in mijn NMC tijdperk heb ik het twee keer opgelopen. Dat heeft niet per definitie direct iets met NZC te maken.
Typisch voorbeeld van een dame die vertrekt zwart maken, dit soort verhalen geloof ik dan ook per definitie niet!
eens Mart
ook ik heb 2 maal opgelopen.....ik ben dol op beffen....mijn grote hobby een dame klaar likken
ook bij beffen kan je dit oplopen...vraag me ff ni hoe, maar het gebeurd.
Afgelopen week een oude vriendin van me geneukt......zij vertelde me wel dat je een SOA had opgelopen na mijn vorige escapade met haar....
en we neuken niet zonder....dus ik moet het haar gegeven hebben door beffen.
(voelde me wel schuldig :shock: )
oooojee wat verlang ik weer naar de poes van Tina te likken, ze wordt zo heerlijk nat en smaakt zo zalig....mmmmmm
Nee helaas nog niet gelukt laat wel na het neuken met condoom als je komt het condoom verwijderen ze doet dan met haar vingers haar kutje open en je mag erin spuiten. ook mag je met je blote piel lekker door haar lippen wrijven. Waarom niet zonder condoom erin snap ik dan ook niet maar dat is een kwestie van tijd hoop ik. Wel een erg lekker en geil wijfie.
Eindelijk na een aantal keer proberen Mila toch lekker zonder geneukt, wat eerst niet mocht deed ze nu zelf. Na eerst op de kamer hebben liggen kussen strelen etc. wilde ik voor het pijpen eerst even droogneuken maar zo ver kwam ik niet ze pakte mijn pik en deed hem er zelf zonder rubber in en zei: Fuck me hard baby, nou dat heb ik gedaan lekker zonder rubber door haar kut liggen raggen. Toen ik bijna kwam zei ze nog: oh yes give me a baby. Dus haar kut lekker vol gespoten met zaad, ze was de eerste die dag dus ze had meteen veel zaad in haar kutje zitten. Toen ik hem eruit haalde ging ze me meteen lekker schoon pijpen na een half minuutje pijpen ben ik meteen weer begonnen met haar nog met zaad gevulde kutje te neuken (pilletjes doen wonderen om hem hard te houden) maar klaar komen lukte helaas niet meteen dus na een uur naar de bar terug gegaan en nog een Leffe genomen en naar huis gereden met de belofte snel weer naar Mila terug te komen.
Top spuitpik
Ik verlang er ook naar haar te ontmoeten en haar te mogen krijgen :roll:
Heb je extra betaald of standaard tarief?
Ga je voor half uurtje of heel?
@ggd niets extra betaald zij wilde het, en ik stribbelde natuurlijk niet tegen Was een sessie van een uur, na een keer of 5 met haar gekamert te hebben deed ze het zelf. Eerste 3 keer kameren, vragen en extra geld bieden voor nzc, kon het niet toen een keer kameren en niet meer vragen en dan kameren en doet ze het zelf.
Vandaag weer een tip gekregen dat Lily een donkere dame in Babylon ook lekker te nemen is zonder rubber, die ga ik zeer snel ook eens proberen. Ze zou het toe laten voor 50 euro extra als je er op de kamer pas over begint dus niet in de bar vragen.
@ GGD Tina heb ik 10 juni niet gehad, had het erg druk ben toen met Mila naar de kamer geweest. Als ik lilly zonder heb genomen zet ik het meteen op het forum.