Babylon - (FKK) Elsdorf

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
Wil deze club graag eens bezoeken,maar zag op hun site geen verwijzing naar prijzen....kan iemand mij hierover informeren...thnx

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
60 euro entree 50 euro per half uur met de dames zonder meerprijs pzc als ze het doen meestal 50 euro

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
spuitpik zei:
60 euro entree 50 euro per half uur met de dames zonder meerprijs pzc als ze het doen meestal 50 euro

Begrijp nog altijd niet dat Eddy deze prijs kan handhaven. Toch niet echt een full service club en dan 60 vragen. De dames vragen vaak 50 extra voor AO idd. Voor mij inclusief de hoge entree prijs teveel. Tuurlijk zijn Tina en haar vriendinnen lekker, maar jongens wat een geld :shock:

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ga deze club binnenkort ook eens bezoeken. Maar als ik 50 euro extra voor AO moet betalen dan doe ik het toch wel met condoom. Want dan begint het inderdaad kostelijk te worden rekening houdend met de hoge inkomprijs en 50 euro per half uur is voor Duitse normen ook al niet goedkoop.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Volgens mij is het normaal 50 euro per half uur en 50 of 60 entree, voor AO 50 extra is ook niet te gek, het zijn daar ook echt mooie vrouwen met super service en niet een of andere partytreff club met van die B-keus dames

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
spuitpik zei:
Volgens mij is het normaal 50 euro per half uur en 50 of 60 entree, voor AO 50 extra is ook niet te gek, het zijn daar ook echt mooie vrouwen met super service en niet een of andere partytreff club met van die B-keus dames

Spuitpik -) smakeb verschillen nu eenmaal en geef toe voor een wip ao 160 euro voor 30 min is veel te veel ook elke wip erna weer 100 nerrleggen voor ao !!! Is mij toch echt te gortig .... Hebbe cdeze dames diamanten lichamen ?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Het gaat mij niet alleen om de wip maar om een gezellige avond uit en dan ook nog eens lekker neuken zonder met mooie vrouwen die ook echt hun best doen om het mij naar de zin te maken, maar als je goedkoop uit wil zijn op de vulkaan in Duisburg zijn er ook die je voor 30 euro zonder mag neuken, ieder zijn ding.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
de entree 60 euries is voor al dat lekker eten (geen eenheid bakken maar ala cart) en oa zalig biertjes, waar vind je dit nog?
dan voor een dame met deze looks 50 euries, is toch niet overdreven.....zijn clubs iets verder weg dat het 75 of zelfs 100 is (oke oke bij 100 wel pfffff heerlijke plaatjes :D )
maar nu als wij beren dan zondig onze kleine vriend onbeschermd in een zalig nat kutje willen steken en de dame wil hier dan 50 euries meer voor hebben (zij neemt toch een risico...!) is dit zeker niet te gek.
maar beren.....probeer lief voor de dames te zijn, een band op te bouwen en je zal zien dat bij veel dames de extra 50 niet meer gevraagd of zelfs de 1e keer niet eens! Maak er een uurtje van op de kamer, neem de moeite de dame in kwestie zalig te verwennen, masseer de voetjes met heerlijke olie en natuurlijk probeer haar te laten komen tijdens het beffen....je zal zien dat zij ook echt gevoelens heeft....... :p

En ja bij Babylon zijn er vele welke het doen zonder als je een klik met ze heb :roll:

Succes heren beren

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Na een paar weken afwezigheid nu toch maar weer binnenkort naar Babylon gaan denk donderdag of vrijdag. Hopelijk is er weer lekker te neuken spul aanwezig, heeft er nog iemand wat aan te raden van de nieuwe dames waar het wel mee kan zonder rubber.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren naar Babylon geweest lekker met Jeanette (herkende haar niet eens met haar nieuwe haarkleur) en Monica naar de kamer geweest helaas niet zonder mogen neuken maar wel veel lol gehad met deze twee dames, vooral Monica met haar dikke plastic tieten is een prettig gestoord wijf in bed. Hopelijk volgende keer wel een dame zonder rubber vol spuiten.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
14 oktober is het weer Oktoberfest in Babylon, wordt weer een gezellige vrijdag. Zijn er nog meer mensen die hier heen gaan?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vanavond ga ik maar weer eens richting Babylon, Tina en Mila aanwezig dat wordt weer lekker twee keer zonder rubber neuken en kutjes vullen. :mrgreen:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
bij mij geen meerprijs, maar ja ik ken de dames al een tijdje.
succes, en ja niet vooraf vragen gewoon doen, en ga voor een uurtje dan maak je meer kans.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Helaas vrijdag niet naar Babylon geweest was wel de planning maar kwam helaas wat tussen, Milla vraagt mij nooit extra maar ik geef haar wel altijd extra omdat ze goede service verleent, Tina vraagt mij wel altijd 50 euro extra. Voor bijde dames geld dat ze in het begin bij mij niet zonder deden maar na een keer of vijf naar de kamer met ze te zijn geweest ging het ineens wel. Is vaak toch eerst een vertrouwensband opbouwen voordat ze verder gaan. Maar dat is bij alle twee wel de moeite waard om te doen en hun kutjes lekker vol te schieten.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren avond weer eens naar Babylon gereden, na entree betaald te hebben eerst lekker gegeten en een paar pilsjes gedronken. Toen was het tijd om eens te gaan neuken, ik zag Anna lopen en dacht die ga ik eens lekker proberen zonder condoom vol te spuiten, toen ik met haar op de kamer kwam en we op bed begonnen te vrijen een beetje geprobeerd hoe ver ik kon komen tot ze ingreep of alles toe zou laten, ze greep nog vlugger in dan ik gehoopt had, zelfs pussy slide mocht niet. Toen haar even proberen uit te leggen dat ze er 50 euro extra mee kon verdienen maar ze had liever 25 euro en een mond vol zaad. ik denk nou ja als dat het maximaal haalbare is dan ga je maar lekker pijpen, toen ik klaar kwam wel haar hoofd vastgehouden zodat ik lekker diep in haar keel kon spuiten en ze het meeste wel door moest slikken, ze vond het wel grappig dat ik haar te vlug af was en ze niet zo lafjes alles voor in haar mond op kon vangen. Na netjes 75 euro betaald te hebben weer naar de bar gegaan en op een of andere manier dacht ik dat ik haar toch nog wel wat verder kon laten gaan dan alleen pijpen en spuiten in haar mond zonder rubber dus wij weer naar de kamer gegaan. Toen we weer op bed lagen moest ze wel lachen toen ik weer tegen haar poesje begon te duwen met mijn pik, ze liet wel wat meer toe maar echt helemaal erin mocht nog steeds niet, ik denk lekker nat beffen die mossel dan glijd mijn pik er zo meteen lekker makkelijk in en komt het misschien nog wel goed. Toen ik na het beffen op haar ging liggen ging hij er inderdaad bijna vanzelf in maar ze vond het niet goed dus toch maar een condoom eromheen en lekker diep liggen neuken en in het rubbertje klaar gekomen. Wel echt een top meid die ik nog vaker ga bezoeken en hopelijk gaat ze dan wel een keer overstag en mag ik haar dan lekker vol spuiten met zaad.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Naar een saunaclub ga ik voor de sfeer, het aanbod, de gezelligheid, of beter het totaalpakket.

Als ik echt wil NZC kan zijn er meiden genoeg te vinden, en als we al eens een nieuwe tegenkomen, dan posten we die hier toch

Op de chat van afspraakjes een echte nymfomane tegen gekomen, laat zich gang bangen in parenclubs, maar steeds met.

Bij haar thuis geweest, gewoon full AO, achteraf zei ze wel dat ze dat nooit doet, maar de volgende keren, steeds zonder.
En het kost me geen cent, enkel een paar liter brandstof.

Wie zichzelf kan verkopen, kan, met wat geluk, soms wel wat vangen.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vanavond ga ik weer naar Babylon, zijn er nog meer leden van het forum aanwezig toevallig???

Terug
Naar boven