spuitpik
Toogplakker
- 9 jul 2015
- 210
- 11
- Topic starter
Gisteren weer eens naar Babylon gereden om weer eens lekker een kutje af te vullen met mijn zaad :mrgreen: . Bij binnenkomst eerst even douchen en aan de bar gaan zitten, komt er een donkers dame Naomi naast me zitten, normaal niet zo mijn ding donkere dames maar op een of andere manier had ze wel wat en toen ze aan de bar met mijn pik begon te spelen haar maar mee genomen op een bank achter in de zaak waar ze me als een dolle begon te pijpen. Toen ik haar hier wilde gaan neuken moest ze lachen dat ik dat ging proberen zonder condoom op de bank, dat was het hier natuurlijk niet mogelijk. Ze zei gelukkig niet ik wil niet zonder rubber neuken maar vroeg of we niet beter naar een kamer konden gaan om daar verder te gaan. Op de kamer werd natuurlijk eerst weer gezegd alleen met rubber maar toen ik de vraag stelde of ze geen 50 euro extra wilde verdienen werd er niet meer gezeurd en mocht ineens alles. Haar eerst lekker doggy style genomen en daarna missionaris afgemaakt en haar kut helemaal vol gespoten met zaad, was weer een paar dagen geleden dus het was weer een flinke hoeveelheid die ze kreeg. Na een pauze van een kwartiertje of zo haar nog volle kut weer lekker liggen neuken en haar echt lomp hard af liggen palen wat ze zelf ook echt fijn vond als ik de aanmoedigingen van haar moet geloven. Toen ik voor de tweede keer af ging in haar kut en haar weer van neukroom voorzag was ik dan ook echt helemaal kapot en werd het tijd om weer aan de bar een pilske te gaan doen. Hierna weer gaan douche en naar huis gegaan, was weer een lekker bezoek aan mijn favoriete club.