Zwerfbaredijsje

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Gisteravond vonden er wat veranderingen plaats van voor Zwolle adverterende advertenties naar Almere.

Verdeling is nu als volgt: Zwolle (13x), Almere (8x), Zoetermeer (1x)

.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Jammer dat niemand even de moeite nam om het adres in Zwolle te achterhalen met een nep-afspraak.
Ook al wordt er nu niet meer voor geadverteerd, dan is het nog wel van belang om het spoor in kaart te brengen.

Want vanmiddag veranderden de overige advertenties voor Zwolle ook naar Almere als ontvangstplek.
Alle advertenties van dit cluster hebben nu op één na Almere als ontvangstplek staan in de advertentie.
Adres is daar Middenhof 118, Amere Haven.

En nu lijkt het mij onwaarschijnlijk dat daar in dat pand van 84 vierkante meter meer dan 24 dames zitten (want er zijn ten minste ook nog 3 nmc-advertenties die tot dit cluster behoren). Dat er voor dit cluster meerdere ontvangstplekken zijn in Almere acht ik nagenoeg uitgesloten.

Zou iemand misschien eens kunnen uitvogelen of dit adres en de op de pagina hiervoor genoemde voorkomen bij Airbnb?
Want ik vraag me zo af hoe het 'management' toch komt aan al die woonadressen voor steeds maar enkele dagen.

Middenhof 118, Almere-Haven(2).png

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
CWP zei:
EmenA zei:
Want ik vraag me zo af hoe het 'management' toch komt aan al die woonadressen voor steeds maar enkele dagen.
Euhm hier misschien een adje zetten ?
Ik denk het niet, want dit gaat telkens over complete panden.
Vandaar dat ik aan Airbnb of iets in die richting denk, mede omdat het telkens maar enkele dagen betreft. Die korte tijdspanne is wel heel doordacht: tegen de tijd dat er klachten komen of dat de politie kan optreden, zitten ze alweer ergens anders.

Die persoon die de telefoons beantwoordt, zit overigens niet op het ontvangstadres. Zo kon die niet zeggen welke voordeur ik nou moest hebben toen ik een adres zogenaamd niet kon vinden.
.

martin18+

Snuffelaar
15 jan 2017
10
1
Word gezellige boel daar in almere: 84vierkante meter daar passen precies 24 bedden van 140x200cm. Als dan op elk bed een vrouw klaar ligt met gespreide benen, dan heb je in ieder geval wat om uit te kiezen ;-)

En dan te bedenken dat ikzelf samenwoon op 85 vierkante meter, en dan af en toe gewoon de deur uit moet omdat je te veel op elkaars lip zit....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
martin18+ zei:
Word gezellige boel daar in almere: 84vierkante meter daar passen precies 24 bedden van 140x200cm. Als dan op elk bed een vrouw klaar ligt met gespreide benen, dan heb je in ieder geval wat om uit te kiezen ;-)

En dan te bedenken dat ikzelf samenwoon op 85 vierkante meter, en dan af en toe gewoon de deur uit moet omdat je te veel op elkaars lip zit....

Qua tekst lijk je wel een reaguurder van Dumpert, ik vind het wel humoristisch. Maar je bent het niet
, anders kwam je niet van je zolderkamertje af :lol: :lol: :lol:

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Op één na hebben alle advertenties gisteren weer een update gekregen.

De verdeling is nu als volgt:
Eindhoven (18x), Milheeze (1x), Alteveer GN (1x), Vlissingen (1x), Zoetermeer (1x, geen update)

Grappig:
de advertentie die eerst adverteerde als Perla - Zonder exstras kosten, maar sinds 18 juli onder de naam Kitty, staat nu ineens in de categorie 'shemales', zie http://www.kinky.nl/advertentie_?id=565639.

Ook grappig: deze NMC-advertentie verhuist telkens keurig mee met de meute, maar krijgt daarbij sinds 29 juni geen update meer; blijkbaar worden die updates door een ander verzorgd dan degene die de mutaties van de advertenties uitvoert
.
.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Gisteren kregen de meeste advertenties weer een update en de verdeling is nu als volgt:

Zwolle: 14x, Weert: 5x, Rotterdam: 1x, Zoetermeer: 1x (zonder update).

De oplettende volger zal opmerken dat het totaal nu 21 is en geen 22. Dat klopt, want één advertentie is ineens verdwenen. Maar niet getreurd, want bij deze eerder genoemde nmc-advertentie van dit cluster staat nu wel nzc aangevinkt (ontvangst in Zwolle).

Verder staat bij 2 advertenties een nieuw telefoonnummer.

Op het Kinky-forum verscheen gisteren nog een mini-verslagje over Perla (tot 20 juni Elisa geheten):
"Fotos vals, geen deepthroat, geen prostaatmassage, minstens 40 jaar, alles uitgezakt, sprak geen nederlands...en ga maar door. Alles gelogen. 1 uur betaald, na 20 minuten zonder klaargekomen te zijn vertrokken". (zie hier)

.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Opvallend is dat de laatste dagen een deel van de advertenties verstoken blijft van updates, ook al vond er een verandering van ontvangstplek plaats.
Verder staan er ineens nog 2 advertenties offline (te weten Monica en Cristal).

Sinds gisteren vermelden bij de meeste advertenties Groningen als ontvangstplek.
De verdeling is nu als volgt (de nmc-advertentie waar nu nzc staat aangevinkt, tel ik hierbij mee):

Groningen (13x), Weert (5x), Zwolle (1x), Zoetermeer (1x zonder update
)
.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Het merendeel van de advertenties kreeg vandaag weer een update, terwijl bij eerdere plaatsveranderingen afgelopen dagen (onder meer Den Haag) dat bij de meeste achterwege bleef.
Verder staan er nu in totaal 5 advertenties niet meer online.

De verdeling is nu vooral over Brabantse steden:
Den Bosch (13x), De Rips (1x), De Heen (1x), De Moer (1x), Cromvoirt (1x, zonder update), Venlo (1x, zonder update), Zoetermeer (1x, zonder update sinds 4e aug).

.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Opvallend hoe weinig de advertenties van plaats wisselen als hier niet telkens de nieuwe ontvangsplek(ken) worden gemeld.
Na de vorige post werd (op 1 na) bij alle advertenties Weert de ontvangstplek en dat is daarna zo gebleven, inclusief de nmc-advertentie.

Gisteren kregen alle advertenties ook weer een update, behalve advertentienummer 560053 (Chantal-Zoetermeer) die al sinds 4 augustus is in coma lijkt te zijn geraakt en er zo te zien niet bij hoort.

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Wie dit topic vanaf het begin doorneemt, raakt het spoor onderhand snel bijster denk ik.
Vijf advertenties zijn offline gegaan, 2 lijken niet tot het cluster te horen, 1 advertentie veranderde van 'vrouw' naar 'shemale', 1 nmc-advertentie werd een nzc-advertentie, en er is nog een nieuwe advertentie bijgekomen die nog niet was vermeld hier.

Om het allemaal een beetje overzichtelijk te houden, hierbij de een vernieuwd overzicht.

Het vermelden van de wisselingen van ontvangstplekken bij elke advertentie leek mij het overzicht niet ten goede te komen, waarbij ik ook betwijfel of dat veel toevoegt. Daarom beperk ik het tot wat opmerkelijkheden en de telefoonnummers (dat laatste i.v.m. de zoekfunctie).

Elke advertentie kreeg zoals in de post hiervoor is gemeld op 5 september een update en hebben allemaal nu Weert als ontvangstplek. Voor zo lang dat duurt...

De volgorde is op advertentienummer, met de meest recente bovenaan.
De erbij geplaatste printscreens zijn klikbaar naar ware grootte.

Melly - Altijd wel zin
www.kinky.nl/advertentie_?id=571920-Melly
> aangemaakt do 27-07-2017, met als eerste plaats Zoetermeer en volgde vervolgens de rest
> op 21 aug '17 veranderde het telefoonnummer naar 0657289555
* deze advertentie stond hierbij nog niet vermeld

Gerhda - Hoi, leuk dat je mijn advertentie leest
www.kinky.nl/advertentie_?id=571375-Gerhda
> aangemaakt wo 12-07-2017, met als eerste plaats Amsterdam
> telefoonnummer bleef onveranderd: 0626584364
* op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hieronder dus

Nikky - Hey baby
www.kinky.nl/advertentie_?id=571360-Nikky
> aangemaakt wo 12-07-2017, met als eerste plaats Amsterdam
> telefoonnummer bleef onveranderd: 0623010884
* op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hierboven dus

Nelssa - Trio all in alles zonder 250 uur 20min 100
www.kinky.nl/advertentie_?id=570986-Nelssa
> aangemaakt ma 03-07-2017, met als eerste plaats Heerlen
> adverteert sinds 11 juli '17 met een trio-aanbod
> op 16 aug '17 veranderde het telefoonnummer naar 0617036553

Sara - Hoi hoi Ik heb er weer zin
www.kinky.nl/advertentie_?id=568693-Sara
> aangemaakt do 04-05-2017
> op 16 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0657386435
* voor ervaring op ons forum, zie hier "Toen ik belde voor het exacte adres werd mij door haar verteld dat ze het hotel uitgezet zou worden" (22-05-2017).

Candy - Vandaag new in Holland
www.kinky.nl/advertentie_?id=568424-Candy
> aangemaakt wo 26-04-2017
> op 14 juli '17 veranderde het telefoonnummer naar 0616438668
* advertentie veranderde net als de rest van ontvangstplek, maar kreeg daarbij soms tijden geen update

Perla - Cub dubbel d
www.kinky.nl/advertentie_?id=568229-Perla,vhElisa
> aangemaakt vr 21-04-2017, met als naam Elisa te Amsterdam Zuidoost
> op 19 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0626028995
> op 20 juni '17 veranderde de naam in Perla
* voor ervaring op ons forum, zie hier: "Nederlands sprekende vrouw aan telefoon, alles kan alles mag voor de prijs in de ad. Bellen voor huisnummer in de straat. Nog steeds nederlands sprekende vrouw. Wordt opengedaan door Zuid-Amerikaanse dame, spreekt paar woorden nederlands, engels en natuurlijk zeer goed spaans. Nzc geen probleem. trio met vriendin please? Eenmaal op bed komt na zeer matig pijpen toch het condoom te voorschijn, no no,no baby....rest wordt vriendelijk lachend afgewerkt, no kiss, no pyssylicking, no nothing..." (28 Jun 2017, 23:43)
> Op 28 juli '17 werd als ontvangstadres Perkstraat 33 in Zoetermeer gegeven, zie hier

Jessy - Body Tu body en veel meer
www.kinky.nl/advertentie_?id=568156-Jessy,vhPetty
> aangemaakt op wo 19-04-2017, met als naam Linaha te Rijswijk
(op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hieronder dus)
> op 10 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty
> op 19 mei '17 bleek de naam veranderd in Jessy
> op 25 juli '17 veranderde het telefoonnummer naar 0616937945
* kreeg in augustus 2 weken geen update, maar veranderde wel 4x van ontvangstplek

Deezie - Hey bondi hier zo
www.kinky.nl/advertentie_?id=568122-Deezie
> aangemaakt wo 19-04-2017, met als stad Rijswijk
(op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hierboven dus; op dezelfde dag is nog een 3e advertentie van dit cluster aangemaakt met advertentienummer 568124, maar deze ging medio aug '17 offline na net als Deezie een nieuw telefoonnummer te hebben gekregen)
> op 16 juni '17 veranderde het telefoonnummer, op 12 aug '17 opnieuw, nu in 0620753623
* Topic op ons forum zie hier (07 Mei 2017)
* Review op Kinky zie hier: "De advertentie belooft veel goeds. Telefonisch naar de locatie geleid, en daar aangekomen is het ineens duidelijk dat je genept bent. In plaats van leuke dame op de foto en een drankje sta je ineens in een slaapkamer met een vrouw van rond de 45 ofzo die absoluut geen Nederlands kan. Er is daar nog een dame aanwezig, waarschijnlijk via dezelfde advertentie. Ze vroeg meteen om af te rekenen en kwam daarna terug. Sex was even leuk, en daarna aangekleed en snel weg.. absoluut niets te maken met wat er in de advertentie beloofd wordt" (18 June 2017)
* op 31 juli '17 werd als ontvangstlocatie gegeven Middenhof 118 te Almere, zie hier
* kreeg medio augustus bijna 2 weken geen update, maar veranderde in die tijd wel 3x van ontvangstplek

Petty - Thuis bij Petty
www.kinky.nl/advertentie_?id=567951-Petty,vhKelly
> aangemaakt do 14-04-2017, met als naam Kelly
> op 22 juli '17 veranderde de naam in Petty met daarbij een nieuw telefoonnummer: 0657121159
* kreeg in de maand augustus vaak geen updates als er van ontvangstplek werd gewisseld

Billy - lekker ding Van me
www.kinky.nl/advertentie_?id=566925-Billy
> aangemaakt vr 17-03-2017, met als naam Neni te Den Bosch
> op 16 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0647333025
* apart: op 11 juli '17 veranderde de ontvangstplek 3 keer: van Eindhoven in de ochtend, naar Groningen in het begin van de middag, en tot slot Zoetermeer in de avond. En de volgende dag naar Amsterdam...

Bianca - New in city
www.kinky.nl/advertentie_?id=566529-Bianca,vhBella
> aangemaakt op of rond wo 08-03-2017, met als naam Nico te Den Bosch
> op 10 mei '17 bleek de naam veranderd in Bella
> op 16 juni '17 bleek de naam veranderd in Bianca met een nieuw telefoonnummer 0620858879 (zonder update daarbij)
* Ervaring op ons forum, zie hier:. "De gok genomen en zonde van de tijd en vooral geld. Nederlandse dame neemt telefoon op en zegt dat nzc kan. Andere dame dan op de foto opent de deur. Spaans talig. Nzc kan niet." (31 Mar 2017)
* op 29 juli '17 werd als ontvangstadres Van Musschenbroekstraat 128 te Den Haag gegeven, zie hier

Petty - Hi hi
www.kinky.nl/vrouwen/565758-petty
> aangemaakt op vr 17-02-2017 onder de naam Mandy te Pijnacker
> op 6 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty
> op 5 sept '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0633632572
* Topic op ons forum met printscreen zie hier
* Review op Kinky zie hier: "Belde het nummer in de advertentie, kreeg een Nederlands sprekende dame aan de lijn en kon meteen terecht... dat was mooi. Werkt ergens in de buurt van de Albert Cuyp markt. Aangekomen gebeld en het juiste nummer doorgekregen. Tot zover ging het allemaal prima, dat was dus niet de dame van de advertentie die zou 1,70m zijn en deze was hooguit 1,60m, sprak geen Nederlands, zeer gebrekkig Engels alleen maar Spaans, gezien ik geen Spaans spreek is dat verrekte lastig communiceren. De meeste opties in haar profiel waren not done, mocht zeker niet aan haar borsten komen en zoenen was al helemaal geen optie. Stond toch echt allemaal aangevinkt. Dus heren, ga er rustig langs maar houd er rekening mee dat het profiel van deze dame niet is wat het lijkt." (18 April 2017)

Kitty - Zonder exstras kosten
> aangemaakt 15-02-2017
http://www.kinky.nl/advertentie_?id=565639-KittyShemale,vhPerla> op 9 mei '17 door mij voor het eerst gesignaleerd, met als naam Perla in de rubriek 'vrouwen'
* Review op Kinky zie hier: "Dit was een leuke slanke dame op de foto die eerst Salima heette. Ik ben er geweest maar het zijn fake foto's. Zeer slechte service en compleet andere dame! een colombiaanse! Is de tweede keer dat ik ergens naar toe ga wat geheel niet klopt. Is ook de tweede keer in Den-bosch op hetzelfde hotel!" (19 May 2017)
> op 16 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0649015928
> op 18 juli '17 veranderde de naam naar Kitty
*> op 8 aug '17 veranderde de advertentie ineens van de rubriek 'vrouwen' naar 'shemales'
> daarna kreeg de advertentie bijna 2 weken geen update, maar wisselde wel 3 keer van ontvangstplek

Pretty - Pretty
www.kinky.nl/advertentie_?id=564824-Pretty
> aangemaakt vr 27-01-2017, met als naam Tessa te Den Bosch
> op 21 mei '17 bleek de naam veranderd in Pretty
> op 15 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0649290375
* Review op Kinky zie hier: "Pas op als je op deze advertentie ingaat. Een nederlandse dame neemt aan maar je treft twee buitenlandse vrouwen op een hotel kamer. Ze proberen je een trio af te dwingen. Spreken verder geen nederlands. bevinden zich in Den Bosch" (12 February 2017)

Jenna - Heb altijd zin jij ook
www.kinky.nl/advertentie_?id=564187-Jenna
> aangemaakt do 12-01-2017
> op 10 mei '17 door mij voor het eerst gesignaleerd, met als naam Jenna
> op 15 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0657079064

Diana - Diana heerlijk
www.kinky.nl/advertentie_?id=561891-Diana(nmc)
> aangemaakt rond do 10-11-2016, met als naam Jessica te Delft (!)
> op 20 juni '17 bleek de naam veranderd in Diana
> hoewel nzc niet staat aangevinkt, verplaatst deze advertentie mee naar dezelfde plaatsen als de rest
* Review op Kinky zie hier: "Waarschuwing: Bijna alles wat er in de advertentie vermeld staat doet ze niet: Nederlands - Spreekt ze geen woord. Alleen Spaans. Nu spreek ik redelijk goed Spaans maar opeens begreep ze me niet in het Spaans toen ik vroeg om mij te pijpen. (…) Stond na een kwartier weer buiten. Verder: Je mag haar nauwelijks aanraken. Beffen, wilde ze absoluut niet. Pijpen, wilde ze absoluut niet. Borsten aanraken, liever niet. Ze probeerde het met een handjob af te maken want neuken wilde ze liever niet. Aftrekken werd bijna er af trekken. Is een huis waar Spaans sprekende dames werken. Een Nederlands sprekende dame neemt de telefoon op " (23 November 2016)

Lisa - Lisa dame heb je zin kom langs
www.kinky.nl/advertentie_?id=560053-Lisa,vhJessy
> aangemaakt op of na vr 23-09-2016
> op 21 mei '17 voor het eerst gesignaleerd, toen met naam Jessy
> op 25 mei '17 was de advertentie enige dagen offline
> op 16 juni '17 veranderde het telefoonnummer in 0683427457
> op 12 aug '17 bleek ineens de optie nzc te zijn aangevinkt, hetgeen daarvoor niet zo was
> op 21 aug '17 veranderde de naam in Lisa, zonder dat er een update werd gedaan

Tersha - spontaan en goed uitziend
www.kinky.nl/advertentie_?id=558764-tersha
> aangemaakt rond do 18-08-2016, met als naam Tamara te Delft (!)
> op 29 juni '17 bleek de naam veranderd in Thersa (daarvoor adje niet gevolgd)
> op 12 aug '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0644566038

Hanke - Ben zeer geil en zin in
www.kinky.nl/advertentie_?id=558331-Hanke,vhTessa
> aangemaakt op of rond ma 08-08-2016, onder de naam Tessa te Delft (!)
> op 14 mrt '17 bleek de naam veranderd in Hanke
> op 15 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0644007839
* Topic op ons forum, zie hier: "Wel eens langs geweest.(...) echter bare is altijd een No Go wel eens terug gebeld naar de telefoniste om me te beklagen. Reactie: Oww dat is niet de bedoeling ik zal het bespreken..maar dat helpt niet." (19 Mar 2017)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Dat de 'beheerder(s)' van deze advertenties hier meelezen, kunnen we onderhand wel aannemen. Want maakte ik eergisteren netjes een nieuw overzicht met de namen en telefoonnummers (zie hierboven), prompt de volgende dag kregen bijna alle advertenties een andere naam met daarbij een nieuw telefoonnummer. En de advertentie waarvan ik opmerkte dat die bij 'shemales' was beland, staat nu weer in de rubriek 'vrouwen'.
Toch handig dat er overal printscreens bij staan, zo kan iedereen daarmee zelf de veranderingen vergelijken als op de advertentielink wordt geklikt.

Wellicht in een poging de nodige verwarring te veroorzaken, is met die naamsveranderingen flink gehusseld. Zo werd Deezie veranderd naar Petty, en de ene advertentie met de naam Petty naar Halima en de andere advertentie met de naam Petty werd Martha. Billy werd Kelly, maar ook Lisa werd Kelly. En Nikky werd Pretty, maar de advertentie onder de naam Pretty kreeg geen update of veranderingen. Ik vraag me af of degene die al die telefoons beantwoordt het nog wel kan volgen. Misschien eerdaags weer een nieuw overzicht maken met printscreens.
Al maken die veranderingen van naam niet zoveel uit, mits je maar het zescijferige advertentienummer goed in oogschouw houdt, want dat is onveranderlijk.

Op 5 na kregen de advertenties gisteren weer een update, waarbij de ontvangstplek Eindhoven werd.
De 5 zonder update hielden als plaats Weert, mogelijk vergeten door het 'management'.
-

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Petty - Hi hi
www.kinky.nl/vrouwen/565758-petty
> op 6 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty
* Review op Kinky zie hier: "Belde het nummer in de advertentie, kreeg een Nederlands sprekende dame aan de lijn en kon meteen terecht... dat was mooi. Werkt ergens in de buurt van de Albert Cuyp markt. Aangekomen gebeld en het juiste nummer doorgekregen. Tot zover ging het allemaal prima, dat was dus niet de dame van de advertentie die zou 1,70m zijn en deze was hooguit 1,60m, sprak geen Nederlands, zeer gebrekkig Engels alleen maar Spaans, gezien ik geen Spaans spreek is dat verrekte lastig communiceren. De meeste opties in haar profiel waren not done, mocht zeker niet aan haar borsten komen en zoenen was al helemaal geen optie. Stond toch echt allemaal aangevinkt. Dus heren, ga er rustig langs maar houd er rekening mee dat het profiel van deze dame niet is wat het lijkt." (18 April 2017)

Nr 0633632572 hangt nu hier aan http://www.kinky.nl/vrouwen/571088

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=4080&p=38838#p38838
schiet mij maar lek...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zie nu dat 4 van de 06 nummers richting de delftse oplichters gaan..

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vanwege alle mutaties (zie post hierboven) weer een nieuw overzicht gemaakt, want staat zo slordig anders met al die naamsveranderingen en nieuwe telefoonnummers waarmee is gerommeld direct na het eerdere overzicht om er blijkbaar een warboel van te maken.
Nu ook de eerdere telefoonnummers erbij vermeld, omdat het vermoeden bestaat dat die elders opduiken.

En kan ik meteen een advertentie erbij zetten die na een poosje offline te hebben gestaan, weer actief is geworden (adv.nr.571088).

Totaal komt nu op 21 advertenties van dit cluster.
Hiervan adverteerden er 7 gisteren in Rijswijk, maar 's avonds werd dat Kerkrade.
De rest adverteert nog steeds voor Eindhoven, en 1 nog voor Weert die blijkbaar het 'management' vergeten is aan te passen.

De volgorde is op advertentienummer, met het meest recente advertentienummer bovenaan.
De erbij geplaatste printscreens zijn klikbaar naar ware grootte.

Melly - Altijd wel zin
www.kinky.nl/advertentie_?id=571920-Melly
> aangemaakt do 27-07-2017, met als eerste plaats Zoetermeer en telefoonnr. 0620849836
> op 21 aug '17 veranderde het telefoonnummer naar 0657289555
> op 8 sept '17 veranderde het telefoonnummer naar 0633472175
* deze advertentie is pas sinds 7 sept '17 opgenomen in dit topic

Gerhda - Hoi, leuk dat je mijn advertentie leest
www.kinky.nl/advertentie_?id=571375-Gerhda
> aangemaakt wo 12-07-2017, met als eerste plaats Amsterdam en telefoonnr. 0626584364
> op 8 sept '17 veranderde het telefoonnummer naar 0626732453
* op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hieronder

Pretty - Hey baby
www.kinky.nl/advertentie_?id=571360-Pretty (vhNikky
> aangemaakt wo 12-07-2017, met als eerste plaats Amsterdam en telefoonnr. 0623010884
> op 8 sept '17 veranderde de naam naar Pretty + het telefoonnummer naar 0684217159
* op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hierboven

Kirha - Kirha vol Nederlands
www.kinky.nl/advertentie_?id=571088-Kirha (vhLiry
> aangemaakt wo 05-07-2017, onder de naam Liry te Eindhoven en tel.nr. 0616800635
> op 22 aug '17 ging de advertentie offline (tot 10 sept '17)
> op 10 sept '17 veranderde de naam naar Kirha + het telefoonnummer naar 0633632572

Nelssa - Trio all in alles zonder 250 uur 20min 100
www.kinky.nl/advertentie_?id=570986-Nelssa
> aangemaakt ma 03-07-2017, met als eerste plaats Heerlen en tel.nr. 0617869974
> adverteert sinds 11 juli '17 met een trio-aanbod, met in de tekst "ik ben Jade"
> op 16 aug '17 veranderde het telefoonnummer naar 0617036553

Sara - Hoi hoi Ik heb er weer zin
www.kinky.nl/advertentie_?id=568693-Sara
> aangemaakt do 04-05-2017, pas 22 mei '17 gespot met tel.nr. 0619509535
> op 3 juni '17 bleek de advertentie offline gedurende enkele dagen
> op 16 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd naar 0657386435
> op 10 sept '17 werd telefoonnummer veranderd naar 0647034632
> advertentie krijgt soms meer dan een week geen update ook al wordt er 3 keer van plaats gewisseld
* voor ervaring op ons forum, zie hier "Toen ik belde voor het exacte adres werd mij door haar verteld dat ze het hotel uitgezet zou worden" (22-05-2017).

Candy - Vandaag new in Holland
www.kinky.nl/advertentie_?id=568424-Candy
> aangemaakt wo 26-04-2017, maar pas 9 mei '17 gesignaleerd met tel.nr. 0687251310
> op 12 juni '17 bleek telefoonnummer veranderd naar 0620730708
> op 27 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0619345986
> op 14 juli '17 veranderde het telefoonnummer naar 0616438668
* advertentie krijgt soms tijden geen update of wordt niet bijgewerkt met de ontvangstplek

Roxsana - Cub dubbel d
www.kinky.nl/advertentie_?id=568229-Roxsana (vhPerla,vhElisa
> aangemaakt vr 21-04-2017, met als naam Elisa te Amsterdam Zuidoost, tel.nr. 0626296221
> op 16 juni '17 bleek telefoonnummer veranderd naar 0687251310
> op 19 juni '17 bleek telefoonnummer veranderd naar 0626028995
> op 20 juni '17 veranderde de naam naar Perla
> op 8 sept '17 veranderde de naam naar Roxsana + het telefoonnummer naar 0644335156
* voor ervaring op ons forum, zie hier: "Nederlands sprekende vrouw aan telefoon, alles kan alles mag voor de prijs in de ad. Bellen voor huisnummer in de straat. Nog steeds nederlands sprekende vrouw. Wordt opengedaan door Zuid-Amerikaanse dame, spreekt paar woorden nederlands, engels en natuurlijk zeer goed spaans. Nzc geen probleem. trio met vriendin please? Eenmaal op bed komt na zeer matig pijpen toch het condoom te voorschijn, no no,no baby....rest wordt vriendelijk lachend afgewerkt, no kiss, no pyssylicking, no nothing..." (28 Jun 2017, 23:43)
* Op 28 juli '17 werd als ontvangstadres Perkstraat 33 in Zoetermeer gegeven, zie hier

Mandy - Body Tu body en veel meer
www.kinky.nl/advertentie_?id=568156-Mandy (vhJessy,vhPetty,Linaha
> aangemaakt op wo 19-04-2017, met als naam Linaha te Rijswijk en tel.nr. 0620753623
(op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hieronder dus)
> op 10 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty
> op 16 juni '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0619523322
> op 19 juni '17 bleek de naam veranderd in Jessy
> op 25 juli '17 veranderde het telefoonnummer in 0616937945
* kreeg in augustus 2 weken geen update, maar veranderde in die periode 4x van ontvangstplek
> op 8 sept '17 veranderde de naam naar Mandy + het telefoonnummer naar 0647783480

Petty - Hey bondi hier zo
www.kinky.nl/advertentie_?id=568122-Petty (vhDeezie
> aangemaakt wo 19-04-2017, met als naam Deezie te Rijswijk en tel.nr. 0653788817
(op dezelfde dag aangemaakt als advertentie hierboven dus; op dezelfde dag is nog een 3e advertentie van dit cluster aangemaakt met advertentienummer 568124, maar deze ging medio aug '17 offline)
> op 16 juni '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0657181649
> op 12 aug '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0620753623
> op 8 sept '17 veranderde (zonder update) de naam in Petty + het telefoonnummer in 0626539512
* Topic op ons forum zie hier (07 Mei 2017)
* Review op Kinky zie hier: "De advertentie belooft veel goeds. Telefonisch naar de locatie geleid, en daar aangekomen is het ineens duidelijk dat je genept bent. In plaats van leuke dame op de foto en een drankje sta je ineens in een slaapkamer met een vrouw van rond de 45 ofzo die absoluut geen Nederlands kan. Er is daar nog een dame aanwezig, waarschijnlijk via dezelfde advertentie. Ze vroeg meteen om af te rekenen en kwam daarna terug. Sex was even leuk, en daarna aangekleed en snel weg.. absoluut niets te maken met wat er in de advertentie beloofd wordt" (18 June 2017)
* op 31 juli '17 werd als ontvangstlocatie gegeven Middenhof 118 te Almere, zie hier
* kreeg medio augustus bijna 2 weken geen update, maar veranderde in die tijd wel 3x van ontvangstplek

Halima - Thuis bij Petty
www.kinky.nl/advertentie_?id=567951-Halima (vhPetty,vhKelly
> aangemaakt do 14-04-2017, met als naam Kelly en tel.nr. 0657289555
> op 16 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0644867109
> op 22 juli '17 veranderde de naam naar Petty + het telefoonnummer naar 0657121159
* kreeg in de maand augustus vaak geen updates terwijl er wel van ontvangstplek werd gewisseld
> op 8 sept '17 veranderde de naam naar Halima + het telefoonnummer naar 0616738445
(grappig is dat in de kopregel de naam Petty per ongeluk is blijven staan, zie de printscreen)

Kelly - lekker ding Van me
www.kinky.nl/advertentie_?id=566925-Kelly (vhBilly,vhNeni
> aangemaakt vr 17-03-2017, met als naam Neni te Den Bosch
> op 2 mei '17 bleek naam veranderd naar Billy en het telefoonnummer naar 0623010884
> op 16 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd naar 0647333025
* apart: op 11 juli '17 veranderde de ontvangstplek 3 keer: van Eindhoven in de ochtend, naar Groningen in het begin van de middag, en tot slot Zoetermeer in de avond. En de volgende dag naar Amsterdam...
> op 8 sept '17 veranderde (zonder update) de naam in Kelly + het telefoonnummer in 0647333025

Bianca - New in city
www.kinky.nl/advertentie_?id=566529-Bianca (vhBella,Nico
> aangemaakt op of rond wo 08-03-2017, met als naam Nico te Den Bosch
> op 10 mei '17 bleek de naam veranderd in Bella met telefoonnummer 0620849836
> op 16 juni '17 bleek de naam veranderd in Bianca + nieuw telefoonnr. 0620858879 (zonder update)
> op 10 sept '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0644007839
* Ervaring op ons forum, zie hier:. "De gok genomen en zonde van de tijd en vooral geld. Nederlandse dame neemt telefoon op en zegt dat nzc kan. Andere dame dan op de foto opent de deur. Spaans talig. Nzc kan niet." (31 Mar 2017)
* op 29 juli '17 werd als ontvangstadres Van Musschenbroekstraat 128 te Den Haag gegeven, zie hier

Martha - Hi hi
www.kinky.nl/vrouwen/565758-Martha (vhPetty,vhMandy
> op 6 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty met op 29 juni '17 als tel.nr. 0653788817
> op 21 aug '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0633632572 (zonder update sinds 12 aug '17)
> op 8 sept '17 veranderde de naam in Martha + het telefoonnummer in 0616780941

Ana - Zonder exstras kosten
www.kinky.nl/advertentie_?id=565639-Ana (vhKittyShemale,vhPerlaVrouw
> aangemaakt 15-02-2017
> op 9 mei '17 door mij voor het eerst gesignaleerd, met als naam Perla en tel.nr. 0620858879
* Review op Kinky zie hier: "Dit was een leuke slanke dame op de foto die eerst Salima heette. Ik ben er geweest maar het zijn fake foto's. Zeer slechte service en compleet andere dame! een colombiaanse! Is de tweede keer dat ik ergens naar toe ga wat geheel niet klopt. Is ook de tweede keer in Den-bosch op hetzelfde hotel!" (19 May 2017)
> op 16 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0649015928
> op 18 juli '17 veranderde de naam naar Kitty
* op 8 aug '17 veranderde de advertentie ineens van de rubriek 'vrouwen' naar 'shemales'
> daarna kreeg de advertentie bijna 2 weken geen update, maar wisselde wel 3 keer van ontvangstplek
> op 8 sept '17 veranderde de naam in Ana + het telefoonnummer in 0620052901 en stond de advertentie ineens weer in de rubriek 'vrouwen'

Pretty - Pretty
www.kinky.nl/advertentie_?id=564824-Pretty (vhTessa
> aangemaakt vr 27-01-2017, met als naam Tessa te Den Bosch
* Review op Kinky zie hier: "Pas op als je op deze advertentie ingaat. Een nederlandse dame neemt aan maar je treft twee buitenlandse vrouwen op een hotel kamer. Ze proberen je een trio af te dwingen. Spreken verder geen nederlands. bevinden zich in Den Bosch" (12 February 2017)
> op 21 mei '17 signaleerde ik deze advertentie onder de naam Pretty met tel.nr. 0619456504
> op 6 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0644346201
> op 15 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0649290375
> op 10 sept '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0657289555

Jasmina - Heb altijd zin jij ook
www.kinky.nl/advertentie_?id=564187-Jasmina (vhJenna
> aangemaakt do 12-01-2017
> op 10 mei '17 door mij voor het eerst gesignaleerd, met als naam Jenna met tel.nr. 0687251124
> op 15 juni '17 veranderde het telefoonnummer naar 0657079064
> op 8 sept '17 veranderde de naam in Jasmina + het telefoonnummer in 0647687988

Salima - Salima heerlijk
www.kinky.nl/advertentie_?id=561891-Salima(nmc) (vhDiana,Jessica(nmc)
> aangemaakt rond do 10-11-2016, met als naam Jessica te Delft(!)
> op 20 juni '17 bleek de naam veranderd in Diana met telefoonnummer 0644237265
> op 8 sept '17 veranderde de naam in Salima + het telefoonnummer in 0684217152
* hoewel nzc niet staat aangevinkt, verplaatst deze advertentie mee naar dezelfde plaatsen als de rest
* Review op Kinky zie hier: "Waarschuwing: Bijna alles wat er in de advertentie vermeld staat doet ze niet: Nederlands - Spreekt ze geen woord. Alleen Spaans. Nu spreek ik redelijk goed Spaans maar opeens begreep ze me niet in het Spaans toen ik vroeg om mij te pijpen. (…) Stond na een kwartier weer buiten. Verder: Je mag haar nauwelijks aanraken. Beffen, wilde ze absoluut niet. Pijpen, wilde ze absoluut niet. Borsten aanraken, liever niet. Ze probeerde het met een handjob af te maken want neuken wilde ze liever niet. Aftrekken werd bijna er af trekken. Is een huis waar Spaans sprekende dames werken. Een Nederlands sprekende dame neemt de telefoon op " (23 November 2016)

Kelly - Kelly dame heb je zin kom langs
www.kinky.nl/advertentie_?id=560053-Kelly (vhLisa,vhJessy
> aangemaakt op of na vr 23-09-2016
> op 21 mei '17 voor het eerst gesignaleerd, toen met naam Jessy en tel.nr. 0644237265
> op 25 mei '17 was de advertentie enige dagen offline
> op 6 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0644160451
> op 16 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0683427457
> op 12 aug '17 bleek ineens de optie nzc te zijn aangevinkt, hetgeen daarvoor niet zo was
> op 21 aug '17 veranderde de naam in Lisa, zonder dat er een update werd gedaan
> op 8 sept '17 veranderde de naam in Kelly + het telefoonnummer in 0644861498

Bianca - spontaan en goed uitziend
www.kinky.nl/advertentie_?id=558764-Bianca (vhTersha,Tamara
> aangemaakt rond do 18-08-2016, met als naam Tamara te Delft(!)
> op 29 juni '17 gesignaleerd met als naam Thersa en tel.nr. 0657847283 (daarvoor adje niet gevolgd)
> op 12 aug '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0644566038
> op 7 sept '17 veranderde de naam in Liliy + het telefoonnummer in 0616448773 (zonder update)
> op 8 sept '17 veranderde de naam in Bianca, telefoonnummer bleef ongewijzigd

Hanke - Ben zeer geil en zin in
www.kinky.nl/advertentie_?id=558331-Hanke (vhTessa
> aangemaakt op of rond ma 08-08-2016, onder de naam Tessa te Delft(!)
> op 14 mrt '17 gesignaleerd onder de naam Hanke met tel.nr. 0617210018
> op 10 mei '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0649290375 + de glossy foto's vervangen
> op 15 juni '17 veranderde het telefoonnummer in 0644007839
> op 10 sept '17 veranderde het telefoonnummer in 0647433048
* Topic op ons forum met printscreen, zie hier: "Wel eens langs geweest.(...) echter bare is altijd een No Go wel eens terug gebeld naar de telefoniste om me te beklagen. Reactie: Oww dat is niet de bedoeling ik zal het bespreken..maar dat helpt niet." (19 Mar 2017)

-

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hoi EnemA,

Echt hulde voor alle tijd en moeite die je hierin steekt!

Ik wou dat ik er zoveel tijd en moeite in kon steken!

Mijn complimenten!

Ik denk dat menig lid hier heel blij mee is!!!

Greetz, Handy

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Dank Hanke voor je complimenten, maar liever zie ik die per privébericht om het topic informatief te houden.
Nóg liever zie de ontvangstadressen hier vermeld.

Het 'management' vond het schijnbaar niet leuk dat hier de telefoonnummers erbij zijn gezet, want op 3 na zijn alle advertenties afgelopen dagen voorzien van een nieuw telefoonnummer.

Zes advertenties die afgelopen zondag adverteerden voor Rijswijk en daarna verplaatsten naar Kerkrade, staan sinds dinsdag offline toen ze net veranderd waren naar Eindhoven.

De overige advertenties kregen alle gisteren of eergisteren weer een update. De verdeling is nu:
Zwolle > 8
Eindhoven > 6
Weert > 1
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Bijna alle advertenties van dit cluster kregen gisteren (zondag 17 september) een nieuw telefoonnummer en werden tegelijk voorzien van nieuwe namen. Een zinloze poging van het 'management' verwarring te creëren, want het zescijferige advertentienummer blijft als een soort BSN-nummer altijd ongewijzigd. Die veelvuldige telefoonnummerwisselingen en naamsveranderingen bevestigen alleen maar dat het niet pluis is.

Verder kregen alle advertenties gisteren een update en de verdeling is nu:
Gouda > 8
Eindhoven > 7
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Bijna alle advertenties kregen gisteren een update.
Op 1 na voor Leeuwarden, adverteert deze groep nu voor Eindhoven.
-

Terug
Naar boven