Zwerfbaredijsje

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Afgelopen zondag werd Amsterdam massaal verlaten, slechts 1 advertentie (573628) die al sinds 22 november geen update meer kreeg, bleef achter. Ook Zwolle is weer verlaten. Verder staat 1 advertentie (564187) offline.

Gisteren kregen bijna alle advertenties weer een update. Het grootste deel adverteert nu voor Eindhoven (13 + 3 nog niet in de laatste update opgenomen advertenties), een kleiner deel voor Meppel (6 + 1 nog niet in het overzicht opgenomen advertentie).
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Weer eens een paar telefoontjes ertegenaan gegooid.
Adres in Eindhoven blijkt in hartje centrum in de winkelstraat Nieuwe Emmasingel, nr 1-31, een appartement boven winkels, ingang naast een horecagelegenheid.
De persoon met typische stem bleek daar zelf aanwezig (vandaar dat het misschien zo rustig is in Delft?) en stuurt je eerst naar de ertegenover gelegen winkel Sissy-Boy om je te observeren.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Kwam er laatst achter dat op de Nieuwe Emmasingel te Eindhoven in het verleden ook andere dames hebben ontvangen die volgens mij losstaan van dit cluster. Merkwaardig circuit toch.
Maar goed, gisteren is weer flink gehusseld met de advertenties zonder dat er veel updates werden gedaan.
Eindhoven en Meppel zijn verlaten en de verdeling is nu als volgt:

Zoetermeer: 8 + 1 die weer actief is geworden (570997-karlah)
Almere: 7 + 1 die nog niet bij de laatste update staat (575234-recalha, met eigen topic hier)
Rotterdam: 4 + 2 die later zijn aangemaakt (575493-larissa, zie topic hier en 575787-ella, zie topic hier)

Verder staan 2 momenteel advertenties offline (564187-Nina en 574910-debi)
-

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
In Almere is eind december een leger hoeren aangekomen die allemaal bare in hun opties hebben staan. De dames zijn uitgerust met overdadig vlees, maar weinig foto's. Wie weet hier meer van?

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Stael zei:
In Almere is eind december een leger hoeren aangekomen die allemaal bare in hun opties hebben staan. De dames zijn uitgerust met overdadig vlees, maar weinig foto's. Wie weet hier meer van?

Ik zou zeggen offer je op voor volk en vaderland en ga op onderzoek uit.

Succes

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Stael zei:
Betreft allemaal het Zwerfbaredijsje, zie laatste update hier.

Ging ervan uit dat dit nu onderhand wel algemeen bekend is, maar zal het eerdaags maar weer eens bijwerken.
Zitten er overigens alweer een week. Zou prettig zijn als ook anderen eens bellen en een nepafspraak maken om het nieuwe adres te achterhalen. Mijn stem begint te bekend te worden bij degene die de telefoon beantwoordt.
-

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Terecht ben ik thuis gebleven. Mocht toch al niet van de dokter de deur uit. Laat staan bare neuken. Ik zal zaak doorgeven aan Ollongren, want die wil de NOS laten controleren of iets fake is of niet.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vandaag is het Zwerfbaredijsje flink uitgedund. De meeste advertenties van de laatste update staan offline (zie de back-ups daarvan hier), evenzo de nieuwe advertenties van dit cluster die nog niet in dit topic waren opgenomen.

Slechts 3 advertenties zijn nog overgebleven. Die adverteren momenteel met Uden als plaats. Al zal dat mogelijk snel veranderen want het bekende stemmetje van de Delftse oplichterij (zie Schandaal Kinky) zei op zoek te zijn naar een ontvangstplek...
Deze laatste drie zijn:

Franisisca - Geil en lang zwart haar
www.kinky.nl/id=576190-franisisca
> aangemaakt vr 17-11-2017 met als plaats Almere en tel.nr. 0619869811
> nu adverterend voor Uden, zonder update te doen (datum staat nog op 9 jan 2018)
* deze advertentie stond nog niet opgenomen in het overzicht

Hanke - Lekker los gaan
www.kinky.nl/id=571360-Hanke (vhPretty,Nikky
> aangemaakt wo 12-07-2017, met als naam Nikky te Amsterdam en tel.nr. 0623010884
> op 8 sept '17 veranderde de naam naar Pretty en nieuw tel.nr. 0684217159
> op 14 sept '17 veranderde het telefoonnummer naar 0647775369
> op 17 sept '17 naamsverandering naar Hanke en nieuw tel.nr. 0616380279
> nu adverterend voor Uden met nieuw telefoonnummer 0647250291

Martha - Anaal
www.kinky.nl/id=565758-Martha (vhPetty,vhMandy
> aangemaakt op vr 17-02-2017, met als naam Mandy te Pijnacker
> op 6 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty
> op 29 juni '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0653788817
> op 21 aug '17 bleek het telefoonnummer veranderd in 0633632572 (zonder update sinds 12 aug '17)
> op 8 sept '17 naamswijziging naar Martha en nieuw tel.nr. 0616780941
> op 12 sept '17 veranderde het telefoonnummer naar 0649144817
> op 17 sept '17 veranderde het telefoonnummer naar 0644672609
> op 25 okt '17 veranderde het telefoonnummer naar 0626247279
> nu adverterend voor Uden zonder update (datum nog op 15 jan 2018) en nieuw tel.nr. 0626089010
* topic op ons forum zie hier
* review op Kinky zie hier

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Afgelopen zondag 21 januari kregen bovenstaande 3 advertenties een update en veranderde de plaats naar Rotterdam, alwaar een strak beleid wordt gevoerd tegen tegen illegale prostitutie. Blijkbaar beviel het daar niet want de volgende dag, maandag 22 januari, werd het Zoetermeer. Diezelfde dag ging advertentienummer 571360 (Hanke) offline.

Als ontvangstadres in Zoetermeer werd Perkstraat 33 gegeven. Moest daarbij niet zijn bij de hoodingang maar aan de andere kant van het flatcomplex waar een tweede toegang is die niet als zodanig vanaf de weg staat aangegeven (zijde Da Costastraat, zie middelste plaatje). Ook werd gezegd niet aan te bellen maar opnieuw te telefoneren als je er staat. Dan zou er open worden gedaan. Het daarop maar niet aan laten komen...

Aan de telefoon weer het bekende stemmetje van de Delftse oplichterij (om die eens te horen, zie voor de link naar het programma Undercover in Nederland hier).
Tijdens de telefoongesprekken hoorde ik op de achtergrond herhaaldelijk andere mobieltjes afgaan. Oftewel er zijn daar nog steeds advertenties in beheer die actief zijn, ook al is er gisteren weer een nmc-advertentie van dit 'syndicaat' offline gezet na een melding (zie hier).
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Ook de laatste 2 overgebleven nzc-advertenties van het Zwerfbaredijsje van dit overzicht zijn vandaag offline gezet na meldingen op het Kinky-forum, zie voor die van Franisisca hier en die van Martha hier.

Daarmee zijn alle voor zover mij bekende nzc-advertenties van het Zwerfbaredijsje eindelijk om zeep geholpen.
Al sluit ik niet uit er nog andere van te ontdekken, dus wacht nog maar even met dit topic naar het archief te verplaatsen.

De beheerders van dit cluster houden er ook nog nmc-advertenties op na en vandaag werd er weer een nieuwe goedgekeurd door Support, zie hier. Maar ja, dat valt buiten het bestek van ons forum.
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Deze advertentie verscheen vandaag nieuw op Kinky. Opvallend: met een Nederlands telefoonnummer. Het heeft er veel van weg dat dit een nieuwe is van het Zwerfbaredijsje of wie weet is de advertentie om goedgekeurd te worden hier even 'gestald' en verandert die naar Delft of een nabijgelegen plaats.

Rinna - Body en meer
http://www.kinky.nl/id=578603> aangemaakt vr 26 jan 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Krijg een tientje van je CWP, want het is een nieuwe van het Zwerfbaredijsje, je kan dit topic eronder plakken. Maar goed, het Zwerfbaredijsje heeft een duidelijke connectie met de oplichterij van Delft, dus je komt er toch onderuit.

Het was natuurlijk te verwachten dat er nieuwe advertenties voor worden aangemaakt, want ze moeten toch klanten zien te werven voor hun Latina-slachtoffers. Maar het is wel de zoveelste blamage voor Support dat ze dit niet doorzagen. Onderhand ga je bijna denken dat er daar een of meer rotte appels tussen die dames van Support zitten. Want wel weer érg toevallig pal voor het weekend goedgekeurd.

Aan de telefoon weer het bekende stemmetje (ook te horen bij de aflevering van Undercover in Nederland van donderdag 18 januari, zie voor een een directe link ernaar staat hier).

Adres waar je naartoe wordt gestuurd, is dit keer Grootzeil 63 te Almere. Een portiekflat waarvan helaas geen Google Streetview beschikbaar is, dus we zullen het dit keer moeten doen met een plattegrond en satellietfoto. Verder staat er nog wat summiere informatie over het adres op Huizepedia, zie hier, en bij het kadaster, zie hier.

Ook een post hierover gedaan op Kinky, zie http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=45243
-

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Deze dame (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=116&t=504&p=57918) kennen de meesten wel. Maar volgens mij is zij één dame van een groepje dames dat samen rondtrekt. Ik had het ook al in haar topic gevraagd, maar is (terecht) door CWP verwijderd. Hopelijk mag hier de vraag wel:
Wie weet welke dames er bij dat groepje horen en wie zou (als ze al besproken zijn) de linkjes van de desbetreffende topics willen vermelden? En zo niet, dan bij voorbaat al de vraag wie er ervaring heeft met de andere dames van het groepje. Bieden ze allemaal dezelfde service en net zo goed als Sonia?

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
CWP zei:
Selecteer Apeldoorn en Bare in Kinky en Voila..

Voor jou misschien vanzelfsprekend, CWP, maar voor mij toch wat minder. Hoe kon ik weten dat ik op Apeldoorn moest zoeken? Maar evengoed bedankt.
Is Adeline de zelfde als Sonia/Ambra/Cris etc.?

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
CWP zei:
Omdat Sonia in Apeldoorn genoteerd staat op Kinky.

Dan nog.
Maar goed, volgens mij hoort dat groepje niet bij de groep oplichters waar dit topic over gaat. Of zeg ik nu iets raars?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Er is weinig raars in prostiland.

ps: Quoten heeft pas zin als je op een bericht verderop in een topic antwoord geeft. antwoord op een posting die er boven staat is onnodig te quoten..

En het Zwerfbaredijs gaat niet over oplichters, het gaat over groepen dames die van stad naar stad trekken.

Terug
Naar boven