Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk het niet, want dit gaat telkens over complete panden.CWP zei:Euhm hier misschien een adje zetten ?EmenA zei:Want ik vraag me zo af hoe het 'management' toch komt aan al die woonadressen voor steeds maar enkele dagen.
martin18+ zei:Word gezellige boel daar in almere: 84vierkante meter daar passen precies 24 bedden van 140x200cm. Als dan op elk bed een vrouw klaar ligt met gespreide benen, dan heb je in ieder geval wat om uit te kiezen ;-)
En dan te bedenken dat ikzelf samenwoon op 85 vierkante meter, en dan af en toe gewoon de deur uit moet omdat je te veel op elkaars lip zit....

Petty - Hi hi
www.kinky.nl/vrouwen/565758-petty
> aangemaakt op vr 17-02-2017 onder de naam Mandy te Pijnacker
> op 6 mei '17 bleek de naam veranderd in Petty
> op 5 sept '17 bleek telefoonnummer veranderd in 0633632572
* Topic op ons forum met printscreen zie hier
* Review op Kinky zie hier: "Belde het nummer in de advertentie, kreeg een Nederlands sprekende dame aan de lijn en kon meteen terecht... dat was mooi. Werkt ergens in de buurt van de Albert Cuyp markt. Aangekomen gebeld en het juiste nummer doorgekregen. Tot zover ging het allemaal prima, dat was dus niet de dame van de advertentie die zou 1,70m zijn en deze was hooguit 1,60m, sprak geen Nederlands, zeer gebrekkig Engels alleen maar Spaans, gezien ik geen Spaans spreek is dat verrekte lastig communiceren. De meeste opties in haar profiel waren not done, mocht zeker niet aan haar borsten komen en zoenen was al helemaal geen optie. Stond toch echt allemaal aangevinkt. Dus heren, ga er rustig langs maar houd er rekening mee dat het profiel van deze dame niet is wat het lijkt." (18 April 2017)