Voormalig lid 31853
Legende
- 20 aug 2022
- 1.328
- 767
Puberaal geneuzel 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Cerato Ik haal hier toch uit dat Robbie het wel toegeeft (op zich ook wel te waarderen) en zie dat iig dan toch als bewijs. Discretie van de dame is wel discutabel denk ik.En dat Dewi jou erbij betrekt is zeker niet oke. Dit ligt privacy gevoelig en had ze niet met je moeten delen maar tussen ons twee moeten houden en snap ook niet goed wat haar drijfveer is deze kwestie aan je mede te delen. En dat je hierover nog een topic gaat aanmaken laat zien wat voor een vies en dom ventje je eigenlijk bent anders doe je zoiets niet.
Heb begrepen dat ze haar naam heeft veranderd in saadi en ze ontvangt in RotterdamWie is dewi? En waar ontvangt ze?
Rubberenrobbie,LD heeft vaak genoeg Dewi geneukt zonder gepijpt te worden want ik weet van Dewi dat hij graag gelijk wil neuken.
Kreeg nog haar nieuwe telefoonnummer en een dag later had ze me al geblokkeerd en een reactie van dat ik niet meer hoefde te komen aan haar deur.
Heb haar laatst in Antwerpen nog uit de brand geholpen door haar ter plekke wat geld te geven. Ze staat dus bij mij nog in het krijt maar in feite is het stank voor dank want geen enkele reactie van haar kant. Zo ga je niet met elkaar om vind ik maar haar gedrag is zeker niet goed te keuren.
De enige die hier een vies en dom ventje is dat ben jij.En dat Dewi jou erbij betrekt is zeker niet oke. Dit ligt privacy gevoelig en had ze niet met je moeten delen maar tussen ons twee moeten houden en snap ook niet goed wat haar drijfveer is deze kwestie aan je mede te delen. En dat je hierover nog een topic gaat aanmaken laat zien wat voor een vies en dom ventje je eigenlijk bent anders doe je zoiets niet.
Blijft een feit dat zonder hard bewijs het not done is om iemand zo onderuit
te halen en te beschuldigen.
Robbie hier aan de schandpaal nagelen zonder bewijs, kom op: we leven niet
meer in de middeleeuwen toch?
De enige die hier een vies en dom ventje is dat ben jij.
Ga es heel ff snel aan een stevige kuur en kom niet terug voor je helemaal weer schoon bent.
Ja dat doe ik inderdaad en ook ervoor zodat ik weet dat ik niks heb. En ik heb een klein cirkeltje van vaste dames waar ik het zc mee doe. Deze staan niet op dit forum ook al staan ze wel achter ramen en prive ontvangst.Jij doet na iedere bare wip een soa-test?