De Grote XXX
Ervaringsdeskundige
- 31 aug 2015
- 720
- 1.245
Ja ja. Ik wil me eigenlijk niet met dit verhaal bemoeien, maar hier lijkt weer een oude vete op te laaien uit een andere thread, iemand, LD, start iets uit aannames (Ze heeft niet gezegd, maar dat maakt ik ervan) en hangt iemand aan de schandpaal. @Moderator sluiten dit verhaal.Let wel, de dame heeft op dit moment niets.
laatste keer was in de maand mei.
Ze heeft zelf niet gezegd dat het van hem was. Dat maakte ik ervan.
omdat die gast destijds al gedoe had hierover met andere dames die hier beschreven worden.
groet,
lD
Feit 1. Iemand doet een aanname over iets wat hij niet zelf heeft vernomen van persoon zelf, en verder ook geen bewijzen heeft
Feit 2 Persoon, LD, zelf komt wekelijks bij dame in kwestie en mag haar gratis vullen zc, is ie zelf niet de bron?
Feit 3 Er is niet één dokter die zegt dat je moet doorneuken zc als je een soa of wratten heb.
Feit 4 Wij, dus ook LD, en beschuldigd persoon lopen allemaal extra risico met onze hobby
Feit 5, waarom start dame zelf niet een thread, en dan nog zou ik er moeite mee hebben. Immers als een dame in onmin met een klant is kan zij hem hier aan de schandpaal hangen. Nu is iemand anders die het zelfs niet namens iemand doet, daar heb ik moeite mee.
Ik heb nog meer feiten, maar wil daar niet op in gaan. Kijk even in de spiegel en doe niet een actie om zelf een wit voetje bij dame in kwestie te halen. Wijs zou zijn dat je de persoon een personal berichtje stuurt en vraagt om op te letten.
Als je de thread doorleest is alles gebaseerd op drijfzand, en wij allen zijn potentiële beren. Sluiten die hap en naam reinigen.
Wil me verder niet mengen in de zinloze discussie.