Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
hier kunnen we allemaal Robby volgen 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

prettig weekend, een dag niet gelachen, is een dag niet geneukt

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Kijk hier drink ik op, prettig weekend iedereen, geniet van het warme weer en de natte poesjes en strakke kontjes van de dames 🍻🍾🍑🍆💦 Liefst zonder genitale wratten uiteraard 😎

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Blijft een feit dat zonder hard bewijs het not done is om iemand zo onderuit
te halen en te beschuldigen.
Dat deed Pierre van Hooijdonk ook richting Maurice Steijn.
Al denk je iets te weten en lijkt het ook zo te zijn, hard bewijs is wel nodig.
En een dame die iets verteld is dan bewijs?
Ze moest zich schamen, privacy, wel eens van gehoord?
Ze zou beter de persoon zelf ter verantwoording moeten roepen.
Nu kan het zijn dat als iemand jou niet mag die gelijk van alles over jou naar
buiten brengt.
Maar is het dan wel zo?
Robbie hier aan de schandpaal nagelen zonder bewijs, kom op: we leven niet
meer in de middeleeuwen toch?
Persoonlijke vetes ook hier niet uitvechten, begrijp niet dat de moderators daar
niets aan doen of ingrijpen, gaat veel te ver soms. Jammer.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
En dat Dewi jou erbij betrekt is zeker niet oke. Dit ligt privacy gevoelig en had ze niet met je moeten delen maar tussen ons twee moeten houden en snap ook niet goed wat haar drijfveer is deze kwestie aan je mede te delen. En dat je hierover nog een topic gaat aanmaken laat zien wat voor een vies en dom ventje je eigenlijk bent anders doe je zoiets niet.
@Cerato Ik haal hier toch uit dat Robbie het wel toegeeft (op zich ook wel te waarderen) en zie dat iig dan toch als bewijs. Discretie van de dame is wel discutabel denk ik.

IK zou Robbie willen adviseren en vragen voorlopig zijn hand te gebruiken.

Hooked

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Dit is het zelfde als wat huisartsen gebruiken, die hebben een grote ketel Stikstof maar dan moet je echt wel een keer of 5 a 10 bij hem langs. dit potje is voor de doe het zelvers en hoef je niet elke dag langs om aan te stippen. voor de ouderen onder ons, ook wild vlees is zo weg.

Schermafbeelding 2023-09-09 om 05.05.19.png

Laatst bewerkt door een moderator:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Dit bericht is gerapporteerd.
Dat was voor mij zo ook al wel duidelijk. Waarschijnlijk zal de naam wel weer wijzigingen, want was 'per ongeluk' verkeerd gegaan. Op deze manier kun je ook nieuwe klantjes krijgen, vele broeders/medewandelaars gaan op zo'n bericht een pm sturen. En zo heb je je eigen nieuwe klanten kringetje. Men denkt nieuw vlees te hebben, maar deze is al netjes ingereden. En ik kan je garanderen dat deze niet vies is van een druipend k@tje. 😏

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
LD heeft vaak genoeg Dewi geneukt zonder gepijpt te worden want ik weet van Dewi dat hij graag gelijk wil neuken. Als ik dat ook zo had gedaan was deze hele discussie niet ontstaan en had ze die miniscule wrat, welke al een poosje is verdwenen, niet eens opgemerkt.

Kreeg nog haar nieuwe telefoonnummer en een dag later had ze me al geblokkeerd en een reactie van dat ik niet meer hoefde te komen aan haar deur. Erg onvoorspelbaar is ze en ik krijg niet eens de kans om op haar besluit te reageren.

Heb haar laatst in Antwerpen nog uit de brand geholpen door haar ter plekke wat geld te geven om haar te ontstressen anders kon ze haar terugreis niet meer voortzetten want ze had niet genoeg geld Ook ben ik met haar naar het Centraal station van Antwerpen gelopen en haar uitgezwaaid maar deze moeite is mevrouw blijkbaar vergeten. Ze staat dus bij mij nog in het krijt maar in feite is het stank voor dank want geen enkele reactie van haar kant. Zo ga je niet met elkaar om vind ik maar haar gedrag is zeker niet goed te keuren.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Hoeveel wandelaars zouden er zijn?
Hoeveel zc wandelaars zouden er zijn?
Hoeveel zc wandelaars zijn hier lid?
De kans dat Robbie de aanstichter is lijkt mij nihil.
Als het wel zo is: waar is het bewijs? Lag jij onder het bed?

Maak er geen hetze van mensen! Je weet als je zonder rubbertje neukt, en zeker bij een dvp, dat je een aanzienlijk risico loopt om iets op te lopen. Dat is dan JOU keuze en dan ben je ZELF verantwoordelijk voor de gevolgen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
LD heeft vaak genoeg Dewi geneukt zonder gepijpt te worden want ik weet van Dewi dat hij graag gelijk wil neuken.

Kreeg nog haar nieuwe telefoonnummer en een dag later had ze me al geblokkeerd en een reactie van dat ik niet meer hoefde te komen aan haar deur.

Heb haar laatst in Antwerpen nog uit de brand geholpen door haar ter plekke wat geld te geven. Ze staat dus bij mij nog in het krijt maar in feite is het stank voor dank want geen enkele reactie van haar kant. Zo ga je niet met elkaar om vind ik maar haar gedrag is zeker niet goed te keuren.
Rubberenrobbie,

Aanspreektitel is met aanname gezet dat je voortaan je verstand gebruikt. Je citaat dan heb ik zoiets is ie nou helemaal koekoek? Wat verwacht je, als er sterke aanwijzingen dat je haar besmet heb?

Leer nou eens gewoon na te denken. Je ziet hoe verhard men nu is en een soa melding, gaat super viraal. Hier zijn sommige hetero leden valse dan een valse nicht en gegenereerd dan putwater. Daar kan je bovenstaande door simpelweg een test te doen en je testbewijs te delen. Dan is je Peniswratrenzwijnen virus aandoening gate uit de wereld geholpen. Dan zal ik.je gewoon weer Robbie noemen.

Vanmiddag paal ik een milf in de Veluwe, maar ik ga voor jou geen wrattenzwijn zeug vangen. Heb ik geen tijd voor want daarna ga ik een getinte tgirl holbonken in Nijmegen.

Cumgiver

Laatst bewerkt:

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
@Cumgiver

Ik zou toch oppassen met beschuldigingen uiten. Ik ken Robbie verder niet, maar als hij fout wil, kan hij jou laten hangen voor online laster en smaad. Maximaal staat daar 2 jaar cel op.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
En dat Dewi jou erbij betrekt is zeker niet oke. Dit ligt privacy gevoelig en had ze niet met je moeten delen maar tussen ons twee moeten houden en snap ook niet goed wat haar drijfveer is deze kwestie aan je mede te delen. En dat je hierover nog een topic gaat aanmaken laat zien wat voor een vies en dom ventje je eigenlijk bent anders doe je zoiets niet.
De enige die hier een vies en dom ventje is dat ben jij.

Ga es heel ff snel aan een stevige kuur en kom niet terug voor je helemaal weer schoon bent 🤮.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Blijft een feit dat zonder hard bewijs het not done is om iemand zo onderuit
te halen en te beschuldigen.
Robbie hier aan de schandpaal nagelen zonder bewijs, kom op: we leven niet
meer in de middeleeuwen toch?

Welkom in de middeleeuwen Cerato ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.