A
Anonymous
Guest
Zo juist volgende reactie gevonden in een van alle topics die niets meer te maken heeft met nzc. Ik ben dus niet de enige.
Beste Barefan,
Vanaf dit bericht lees ik bijna 2,5 pagina aan reacties die ik oeverloos geouwehoer noem en niks met recensies plaatsen te maken heeft maar onderling gekibbel is.
Het lijken wel vrouwen met veel te grote ego's die mannen hier. Ik neem niet aan dat dit jou insteek is geweest toen je het forum opstartte een tijd geleden.
Ik verzoek je toch echt om eens wat harder in te grijpen en alles wat ook maar enig sinds lijkt aan conversaties zoals deze 2,5 pagina bagger wat sneller te verwijderen. Hoe moeten forumleden nou nog herkennen wat goed of slecht geschreven wordt over een bepaalde dame als het vol geblaft wordt met onderlinge haantjes gedrag. Ik heb zelf al niet veel geld (en dat geldt misschien ook wel voor andere mannen) om een keer te gaan wippen maar door al die bullshit die bij de diverse meiden gemaakt wordt kom ik er niet meer uit of een dame nu wel of niet het neuken waard is.
Als het mijn forum was geweest had ik al lang ingegrepen en bepaalde mensen een ban gegeven als laatste waarschuwing van tot hier en niet verder want ik heb geen zin om elke keer jullie shit te verwijderen. Hoop echt dat je er nu eens wat aan gaat doen.
Mvg beffer007