Waarom zo weinig leden die iets neerschrijven ?

MIEMELTJE

Snuffelaar
16 jun 2015
9
0
Beste wandelaar ik denk toch dat deze site er juist is om ervaringen aan elkander toe te schrijven , :roll: maar blijkbaar zijn er toch weinige die er gebruik van maken ? :( Of zitten ze voortdurend op andere sites te kijken ,hoe kunnen we dan ervaringen uitwisselen , het is toch altijd beter dat we elkander helpen en de niet echte goede dames er erop attent maken ,want ze lezen dat ook wel ! :eek: ben daar maar zeker van !! dus begin er maar aan dan zullen we binnenkort allemaal gelukkig zijn ! en zullen de dames echt hun best beginnen doen ? , ! :?: grtj Miemeltje

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
@MIEMELTJE: omdat er teveel idioten op het forum zitten die alleen maar informatie tot zich nemen en verder niets delen.
Of nog erger, gewapend met een printje van de recensie een date prikken met de dame, en dan confronteren met het feit dat ze nzc zou praktiseren met andere mannen.

Neem eens een voorbeeld aan jezelf:
https://nzcforum.be/search.php?author_id=976&sr=posts
6 posts van jou op het forum, waarvan maar één recensie (Lexi) !
En zelfs in dat topic wordt door andere medewandelaars sterk getwijfeld aan het waarheidsgehalte.
Heb jij echt maar over 1 dame wat te melden gehad in je wandel carriëre?

De leden die echt vaak gaan wandelen komen echt wel op andere manieren wel aan hun info.

Dus mijn tip: verander de wereld, begin bij jezelf!
Wij zien je overige recensies graag tegemoet...

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Totaal aantal leden (22/06/2015) = 986
Daarvan 764 'leden' die nog NIETS hebben geplaatst (zelfs geen 'stel je even voor' bericht),
Dit zijn dus de droogneukers die enkel maar lezen, deze kan je gewoon verwijderen, want daar heb je niets aan.
Dit is de top 25 leden die geregeld berichten plaatsen:
Top 25.JPG

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Ben blij dat ik toch nog met íets een lijstje kan aanvoeren :D

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Eerste zijn met 986 deelnemers is toch een soort van goud bij de Olympische Spelen. Hoewel... dat is toch teveel eer :D

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Het korte antwoord: Dat is van vanwege de 1, 9, 90 regel.
Summary: In most online communities, 90% of users are lurkers who never contribute, 9% of users contribute a little, and 1% of users account for almost all the action.
Meer info: Participation Inequality: The 90-9-1 Rule for Social Features

Wil je dat er meer recensies komen ? Dan heb je meer leden nodig. Dat kun je o.a. doen door deze site te promoten. Waar zitten de potentiële schrijvers. Denk aan Hookers.nl, het ijsberenforum etc. Plaats een top-advertentie in de nzc rubriek op Sexjobs.nl. (Kost een tientje)
BV: Zie je iemand op Hookers.nl een recensie schrijven over een bare bezoek aan een dame. Nodig hem dan (via een pb) uit om ook hier zijn verhaal te delen, mits hij nog geen lid is.

Een andere vraag die je kunt stellen. Hoe kunnen we die 900 lurkers stimuleren om wel te schrijven of hoe beweeg je de 9% om meer te schrijven? En zelfs de 1% kan af en toe een duwtje gebruiken. Daar heb ik op 6e al het een en ander op geschreven. Maar op het internet is hier veel info over te vinden.

Ow, en met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Ik realiseer me dat ik ook best een tijdje alleen heb mee gelezen en dat ik pas net ben begonnen met posten, simpel gezegd omdat ik nu pas iets had waarover ik een recensie kon plaatsen. Ik zal dus de laatste zijn die hier echt over klaagt.

@katholiek, niet dat ik wil zeggen dat dit ook voor Miemeltje geld, maar bij mij zul je ook niet veel posts vinden en ook maar 1 recensie.. maar gezien dit een NZC forum is en ik daar nog niet meer over kan recenseren, tja.. kan ik dat ook niet meer doen ook. Dus hoewel je een punt maakt en bij veel mensen gelijk zult hebben daarmee, vind ik je conclusie nog al kortaf om iemand die tenminste iets post er op af te vuren..

Daar een beetje op voort bordurend, toen ik aan het meelezen was ontstonden er links en rechts een paar 'hevige' discussies waarin het e.e.a. elkander verweten werd. Ik had ook even het idee dat op alles wat iemand zou posten (met name nieuwe mensen) je er flink op afgebrand zou worden door de diverse meningen van andere over hoe zij dan wel niet vonden hoe je iets anders had moeten aanpakken oid.
Iedereen heeft een mening, tuurlijk, maar het word soms wel erg fel overgebracht. Voor nieuwe leden is dit soort 'gedrag' niet altijd even aantrekkelijk om hun eerste post te gaan plaatsen...

Anyway, even iets meer ontopic: een simpel en grappig feitje, gezien mijn ene recensie hebben een aantal mannen zich via de PM zich gemeld voor verdere details, wel geteld 1 daarvan post ook met enige regelmaat, de overige 4 PMs tot zo ver allen van mannen zonder enige andere post.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Richard schreef "Anyway, even iets meer ontopic: een simpel en grappig feitje, gezien mijn ene recensie hebben een aantal mannen zich via de PM zich gemeld voor verdere details, wel geteld 1 daarvan post ook met enige regelmaat, de overige 4 PMs tot zo ver allen van mannen zonder enige andere post."
Dat heb ik al diverse keren meegemaakt, en zodra ik dan zie, dat zo iemand nog niets heeft geplaatst hier, geen ik dan ook bewust geen antwoordt terug,
Deze personen willen echt alles weten, naar mijn inziens om daarop te kunnen geilen………….

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Wat een gezeur steeds over dat zo weinig leden recensies schrijven, of uberhaubt wat schrijven.
Moeten we fake verhaaltjes neerzetten?
Aantal leden vs aantal posts kan je vergeten want niemand is verplicht om recensies schrijven.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het blijft een feit dat er altijd slechts een klein deel schrijft en de rest leest.
Zo gaat dat ook met enguettes: krijg je 30% respons, dan is dat al heel wat.
Vraag eens aan iemand om in het clubblad een artikel te schrijven, bijna niemand levert kopij aan.
Zoek iemand voor het bestuur van uw club, niemand wil.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is idd een statistisch feit dat de verhoudingen schrijvers versus lezers zo scheef is en daar veranderd men niets aan, wat je ook doet.
Veel reclame, adverteren en anderen uitnodigen, okee, het zal iets opleveren maar verwacht geen aardverschuiving ervan.
Neem het zoals het is.

A

Anonymous

Guest
Het klopt dat er in verhouding weinig recensies geschreven worden. Ik schrijf enkel een recensie als ik een nzc-ervaring rijker ben. Ik heb niet het privilege om elke week van katoen te geven en kan dus ook niet regelmatig een recensie toevoegen. Ik lees graag jullie ervaringen en dat helpt mij om ook dames te ontdekken. Ik vind het maar billijk dat ikzelf een bijdrage lever, ook al zijn dat geen massa's, aan dit forum in ruil voor de veelheid aan tips die ik van de collega's kan lezen.
Cheers and have fun ... :D

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik begrijp het argument dat leden weinig recenties schrijven omdat bezoekjes voor de meesten (te) duur zijn. Het verrast me iedere keer weer opnieuw hoeveel geld een aantal van de leden hier uitgeven aan onze hobby. Ik kan me dat ook absoluut niet veroorloven. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat al de lezers die niks schrijven nooit een keer naar een NZC dame gaan. Dus het zou prettig zijn als die kennis gedeeld wordt.

Het zou al veel helpen als het maar 1 bijdrage zou zijn. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat er leden zullen zijn die denken: wat kan ik nog bijdragen als anderen al over een dame geschreven hebben? Wel... veel dus, want hoe meer ervaringen hoe beter in te schatten valt of een bezoek de moeite waard is. Continiuteit in de service is alleen te bepalen als er meer recenties zijn.

Ik heb wel eens een prima ervaring met een dame die daarna door anderen negatief beschreven worden. Vraag me niet hoe dat kan, maar toch goed om te weten als je weinig te besteden hebt en dus enigszins zekere keuzes wilt maken.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
En je moet ook de tijd en het geld hebben om de dames te bezoeken he.
Bij mij gebeurt dat maar eens sporadisch.
Ik ben vorige donderdag nog eens gaan wandelen in het Schipperskwartier in Antwerpen ('s nachts), ik vond zelfs geen dame die pzc wilde doen, laat staan nzc. Zijn ze daar kieskeuriger geworden?

A

Anonymous

Guest
Ik ga idd niet zovaak. Maar ik ammuseer me enorm mey het mezen van de berichten hier. En ik ga voort van jullie ervaringen. Maar ik heb het niet zo makkelijk met rechtoe rechtuit te zijn bij een dame waar ik niet van weet of ik wel zeker zonder kan.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Zelf heb ik weinig posts op dit forum om meerdere redenen:

-Ik ben geen miljonair; ik kan niet iedere dag een dame bezoeken.
-Ik bezoek soms één dame meerdere keren, waarbij het overbodig is er vaker over te schrijven.
-Een topic met 100 positieve recensies, heeft echt niet mijn positieve recensie nodig.
-Soms zet ik het op een andere forum, waarbij hier plaatsen overbodig wordt.
-Oude en andere forums zijn ook nog eens opgeheven, waar veel op stond. Geen zin om het hier veelte plaatsen met de gedachte dat het zo weer weg kan zijn.

Maar goed, mensen met 0 posts, mogen wat vaker schrijven inderdaad. :D

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Ik sluit me volledig aan bij de post van Stekker. Inderdaad is het gewoon zo, dat er op alle fora maar (minder dan) 1% echt actief schrijft. Kijk maar eens op Hookers, 212000 leden en hoeveel zijn er daarvan nou echt actief? 200? (een schatting die nog aan de hoge kant is, denk ik)
Het deel wat niet schrijft, door de heel actieve leden onterecht "drooggeilers" genoemd, bestaat voor het merendeel uit mensen die gewoonweg niets te schrijven heeft. Of het niet durft. Niet vergeten, dat de drempel om op een toch wel controversieel forum te schrijven, relatief hoog is.
Ik zelf schrijf weinig, omdat ik nog maar heel sporadisch wandel, maar het toch wel leuk vind om de avonturen uit de wandelwereld te volgen. Ik ben in het verleden echt heel actief geweest en ook heb ik veel geschreven, maar heb er nu niet meer de behoefte aan en/of de tijd voor. Bovendien is het onzinnig, om een recensie te schrijven bij een dame, die al tot in den treure is beschreven.

De ene recensie die ik (tot nu toe) heb geschreven, is er eigenlijk ook al één "uit de oude doos", maar de dame is nog steeds actief en biedt nog steeds de service aan, waar we hier allemaal naar op zoek zijn. Natuurlijk wordt er getwijfeld aan de recensie, omdat het mijn eerste en enige tot nu toe is. En dat brengt mij tot de volgende reden, waarom velen huiverig zijn om te schrijven; vanwege de twijfels die de zogenaamde veelschrijvers meteen uiten naar een "nieuwe" schrijver. Voor velen is dat een reden om dan maar de kritiek voor te zijn en gewoon niet (meer) te schrijven...

En dan de zogenaamde veelschrijvers... Hoeveel van de berichten die in voorgaand lijstje staan, zijn werkelijk recensies of nuttige info? Ik krijg vaak de indruk, dat er een hoop berichten worden geschreven, om die berichtenteller maar omhoog te krijgen. Met alle respect overigens. Maar ik heb wel wat beters te doen, dan dag in dag uit hier rond te hangen en te kijken of ik nog ergens wat nutteloze info kan toevoegen...

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Ik ben ook geen veelschrijver en ik reageer alleen maar op recencies als ik de dame zelf bezocht heb of meen iets echt nuttig toe te voegen.
Ik heb ondertussen drie dames hier vermeld, ongeveer 2 weken geleden. Die drie posts zijn elk zo'n 200+ keer gelezen. Het enige jammere vind ik dat niemand anders reageert, al was het maar om te bevestigen wat ik schrijf of om zijn ervaring te delen. Gaat er dan niemand van die lezers op bezoek bij die dame?

Wat betreft de 'veelschrijvers': een post mbt tot de besproken dame van een ervaring tot een mening vind ik heel nuttig. Keer op keer een link plaatsen van een recensie van de dame geschreven door iemand op hookers of het kinky forum, bedankt maar dat vind ik zelf ook wel.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Johan zei:
En dan de zogenaamde veelschrijvers... Hoeveel van de berichten die in voorgaand lijstje staan, zijn werkelijk recensies of nuttige info? Ik krijg vaak de indruk, dat er een hoop berichten worden geschreven, om die berichtenteller maar omhoog te krijgen.
Wat een flauwekul. Wellicht heeft wat jij nutteloze info noemt, de functie als sociaal bindmiddel te fungeren. Forum's zijn sociale structuren, als dat aspect er niet zou zijn, sterft een gemeenschap snel uit.

Bovendien is het onzinnig, om een recensie te schrijven bij een dame, die al tot in den treure is beschreven.
Nope, zie hierboven en mensen veranderen.

Maar ik heb wel wat beters te doen, dan dag in dag uit hier rond te hangen en te kijken of ik nog ergens wat nutteloze info kan toevoegen...
Je beschrijft perfect waar het over gaat. Wat jij wilt, is inloggen, snel wat recenties doorzoeken, geen tijd verspillen aan wat jij als nutteloos ervaart en op basis van de inspanning van anderen naar de dame van je keuze gaan. Heb ik overigens geen enkel probleem mee, alleen je visie op hetgeen waar je niet aan mee wilt doen is nogal negatief.

Natuurlijk wordt er getwijfeld aan de recensie, omdat het mijn eerste en enige tot nu toe is.
Dat is echt iets wat in jouw hoofd zit. Ik zie bij jouw recentie geen negatieve reactie staan.

Terug
Naar boven