Waarom zo weinig leden die iets neerschrijven ?

A

Anonymous

Guest
Zo juist volgende reactie gevonden in een van alle topics die niets meer te maken heeft met nzc. Ik ben dus niet de enige.

Beste Barefan,

Vanaf dit bericht lees ik bijna 2,5 pagina aan reacties die ik oeverloos geouwehoer noem en niks met recensies plaatsen te maken heeft maar onderling gekibbel is.
Het lijken wel vrouwen met veel te grote ego's die mannen hier. Ik neem niet aan dat dit jou insteek is geweest toen je het forum opstartte een tijd geleden.

Ik verzoek je toch echt om eens wat harder in te grijpen en alles wat ook maar enig sinds lijkt aan conversaties zoals deze 2,5 pagina bagger wat sneller te verwijderen. Hoe moeten forumleden nou nog herkennen wat goed of slecht geschreven wordt over een bepaalde dame als het vol geblaft wordt met onderlinge haantjes gedrag. Ik heb zelf al niet veel geld (en dat geldt misschien ook wel voor andere mannen) om een keer te gaan wippen maar door al die bullshit die bij de diverse meiden gemaakt wordt kom ik er niet meer uit of een dame nu wel of niet het neuken waard is.

Als het mijn forum was geweest had ik al lang ingegrepen en bepaalde mensen een ban gegeven als laatste waarschuwing van tot hier en niet verder want ik heb geen zin om elke keer jullie shit te verwijderen. Hoop echt dat je er nu eens wat aan gaat doen.

Mvg beffer007

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
ik weet dat dit niet heel sociaal tegenover jullie maar hebben we niet allemaal een pareltje die je voor je eigen wil houden
Wees daar maar zeker van! :cool:

A

Anonymous

Guest
En zoals hierboven al werd aangegeven: ook een paar opgeblazen ego's... :mrgreen:

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
heb enkele bare ervaringen gehad bij een massagesalon maar werd mij verteld om er niks over te schrijven hier vind dat eigenlijk een beetje

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Zoals hierboven aangegeven is er inderdaad misschien een te lakse houding van de beheerder die wat sneller zou moeten ingrijpen zodanig dat die mannetjes die hun groot gelijk hier komen verkondigen (en vooral langdurig verdedigen) snel het plezier van hun povere bijdrage aan dit forum zullen verliezen.
Dus moderator : wissen die boel van zodra het afwijkt van het onderwerp. Geef ze desnoods een forum ergens in een hoekje helemaal beneden. Voorstel tot naam van het item : 'te mijden mannen'.

PS : niet verkeerd begrijpen : dank aan de oprichter van dit forum en vooral dank omdat het nog steeds on line is !

Roubaix

A

Anonymous

Guest
phantom30 zei:
heb enkele bare ervaringen gehad bij een massagesalon maar werd mij verteld om er niks over te schrijven hier vind dat eigenlijk een beetje
een beetje wat? :)

Als je een vertrouwensband hebt opgebouwd met een dvp bij wie je het zonder mag doen en die dvp vraagt ook expliciet om het niet door te vertellen, dan respecteer ik dat, ook al is er altijd het vermoeden dat zij het ook nog met enkele andere vaste klanten zonder doet. Uiteindelijk komt onze hobby bijna altijd neer op bedriegen en bedrogen worden. Maar toch, in zo'n geval zie ik niet in waarom ik dat hier op dit forum zou delen met bijna 3000 leden met wie ik géén band heb. Natuurlijk is het ook al gebeurd dat mijn vermoeden op dit forum waarheid bleek wanneer ik hier las dat ze het idd met nog andere klanten zonder deed, en dan heb ik op dit forum bevestigd dat bij haar nzc mogelijk is.

A

Anonymous

Guest
roubaix zei:
Geef ze desnoods een forum ergens in een hoekje helemaal beneden. Voorstel tot naam van het item : 'te mijden mannen'.
Da's een goeie! :lol:

Nu, ik hoop alleszins dat ik niet tot de "te mijden mannen" hoor... In elk geval probeer ik toch om serieuze recensies op dit forum te plaatsen, maar als je hier dan voor viespeuk wordt uitgemaakt of ervan beschuldigd wordt eigenaar van Dreamotel en Afspraakjes.com te zijn en zelf gb's organiseert gewoon omdat je een positieve recensie schrijft of niet akkoord gaat met "een haantje" dat zelf niks bijdraagt maar enkel zijn groot gelijk wil halen, dan vind ik ook dat er in zo'n gevallen mag opgetreden worden door de moderator, want dat valt niet meer onder de noemer "gezellig ouwehoeren" en het komt de sociale cohesie op dit forum zeker niet ten goede! Dus ik ga op dat punt akkoord met Roubaix, Beffer007, Samurai, ... , waarmee ik evenmin de bedoeling heb om de moderator met de vinger te wijzen. Al bij al is het hier leuk vertoeven, waarvoor ook mijn dank!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
roubaix zei:
Zoals hierboven aangegeven is er inderdaad misschien een te lakse houding van de beheerder die wat sneller zou moeten ingrijpen zodanig dat die mannetjes die hun groot gelijk hier komen verkondigen (en vooral langdurig verdedigen) snel het plezier van hun povere bijdrage aan dit forum zullen verliezen.
Dus moderator : wissen die boel van zodra het afwijkt van het onderwerp. Geef ze desnoods een forum ergens in een hoekje helemaal beneden. Voorstel tot naam van het item : 'te mijden mannen'.

PS : niet verkeerd begrijpen : dank aan de oprichter van dit forum en vooral dank omdat het nog steeds on line is !

Roubaix

Ben het helemaal met je eens. Mooi dat het forum er is maar inderdaad een te lakse houding van de beheerder.
Als je iets via de meldknop doorgeeft wordt het lang niet altijd snel opgepakt. Heb zelf al eens aangeboden om te helpen maar geen reactie opgekregen. Ben zelf een type van snel de kop indrukken en waarschuw maar 1 keer als men er een zooitje van maakt. Zou er geen vrienden mee maken maar zo'n instelling is wel nodig om het leuk en gezellig en leesbaar te houden hier.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gewoon zelf een forum beginnen. Gelukkig heerst hier geen kinky hookers cultuur bij barefan.
En tussen de regels doorlezen scheelt ook een hoop.

Topics als Roosje was zo op slot. Topics waar mensen op voorhand een advertentie willen bespreken van een dame die in geen velden of wegen aangeeft dat ze zonder condoom neukt komen hier dagelijks tot hun eind, een plek namelijk. De beerput

Just my 2 cents. :cool:

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Als je iets via de meldknop doorgeeft wordt het lang niet altijd snel opgepakt.
Die meldknop heb ik ook ooit es gebruikt en dat was alleen nog maar om te vragen om het afgedwaalde deel van een topic onder een nieuwe topic te plaatsen, maar daar is idd geen gevolg aan gegeven. Of dat uit laksheid was, weet ik niet. Kan ook gewoon over het hoofd zijn gezien. Maar sindsdien gebruik ik die knop niet meer, want hij lijkt niet te werken... :)

beffer007 zei:
... inderdaad een te lakse houding van de beheerder.
Soms zou er idd wel mogen worden ingegrepen door de moderator waar dat nu niet gebeurt. Daar ben ik het mee eens zoals ik ook al aangaf hierboven. Maar de verantwoordelijkheid ligt volgens mij niet alleen bij de beheerder. Als groep kunnen wij ook modereren in sommige gevallen en persoonlijk geef ik daar de voorkeur aan dan aan het ingrijpen van één moderator, wat soms dictatoriaal kan overkomen.

Als iemand om wat voor reden ook niet op de inhoud van een post reageert maar de schrijver persoonlijk aanvalt door hem uit te schelden, te verwijten of valselijk te beschuldigen, moet dan de moderator die persoon verbannen? Dan maakt die toch gewoon een nieuwe account aan? En dan zijn we terug bij af... Maar als er 10, 15, 20 of meer leden kort reageren op het ongewenste gedrag en de persoon in kwestie beleefd doch kordaat duidelijk maken dat dit gedrag niet gewenst is en hem vragen op te houden, dan denk ik dat dit meer effect zal hebben. Nadeel is dan wel dat al die reacties het topic 'vervuilen' maar dat kan de moderator nadien nog altijd 'opkuisen'. Dat lijkt mij alleszins effectiever dan die meldknop want als de moderator niet ingrijpt, zelfs niet bij 10 meldingen, dan weet de persoon in kwestie niet dat veel leden zijn gedrag ongewenst vinden. En als er maar 1 iemand reageert, dan is dat in het voordeel van de initiële aanvaller want dan heeft hij een nieuw slachtoffer.

Vergelijk het met pesten. Pesters kunnen hun gang gaan, niet alleen omdat een zogenaamde bevoegde autoriteit niet ingrijpt, maar ook en vooral omdat een stilzwijgende massa die op de eerste rij staat laat begaan. Of met sociale controle in een wijk die in sommige gevallen effectiever is dan meer blauw op straat. Dus misschien moeten we daar ook es over nadenken ipv enkel het beleid van de beheerder in vraag te stellen op dat vlak. Enfin, ik ben hier maar luidop aan het nadenken, hoor. En uiteraard mag je hierover van mening verschillen met mij, maar begin mij niet uit te maken voor idioot of weet ik veel wat als je het niet eens bent. Merci! ;)

Terug
Naar boven